Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for at kajalen skal holde seg på plass under øyet (ikke på våtkanten), langs vipperoten? Jeg synes alle kajaler sklir ut relativt fort, unntatt den vannfaste fra Clarins, som har seig konsistens.

Jeg forsøker med litt pudder, men det er jo ikke en ubetinget suksess når man har tørr hud :-?

(Jeg har en kajal fra Chanel, som i og for seg er OK).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker øyeskyggebase på øyelokket de få gangene jeg bruker kajal - det får den også til å sitte, i tillegg til øyeskyggen som sitter som tatovert på :-)

HG skyggebase: Art Deco.

Skrevet

Men under øyet? (kanskje jeg formulerte meg klønete). På øyelokket bruker jeg stort sett flytende eyeliner, og den sitter.

Skrevet

Tja, har ikke prøvd, men ser for meg at det skulle gå...

Smøre på en tynn, tynn stripe der kajalen skal være -kanskje med en myk svampaplikator? Verdt et forsøk dersom du har skyggebase liggende!?

Skrevet

Jeg har tilgode å oppleve en kajal som fortsatt sitter etter noen timer, enten så kliner den seg nedover kinna eller så bare forsvinner den..

Men i dag skal jeg teste mineralkajal :) fra Jane Iredale.

Den er i kremform og må påføres med tynn kost.

Dette har jeg tro på :sjarmor:

.....foreløpig...

Skrevet

.....foreløpig...

Fortell hvordan det går! Jeg har hørt rykter om at Bobbi Brown skal ha en gel-kajal som visstnok er bra.

Har prøvd utallige merker, men det er egentlig lite forskjell på de. Dyre som billige, de sitter ikke så bra på meg.

Skrevet

Benytter anledningen til å spørre om noen har tips for å få det til å sitte på våtkanten/øyekroken?

Gjest Dina i.i.
Skrevet
Jeg bruker øyeskyggebase på øyelokket de få gangene jeg bruker kajal - det får den også til å sitte, i tillegg til øyeskyggen som sitter som tatovert på :-)  

HG skyggebase: Art Deco.

Er det Art Deco du anbefaler som øyeskyggebase? Andre som er gode? (beklager at jeg blander litt andre ting inn i tråden..... :oops: )

Skrevet
Jeg har tilgode å oppleve en kajal som fortsatt sitter etter noen timer, enten så kliner den seg nedover kinna eller så bare forsvinner den..

.....foreløpig...

Etter syv timer så sitter mesteparten enda :) Er bittelitt mørk under øynene, men skal ikke se bort fra at snøværet må ta sin del av skylda. Så dommen er vel midt på treet. Pluss for fin farge.

Det er denne jeg snakker om :

http://www.essentialdayspa.com/jane-iredal...iner-p_2480.htm

Gjest Anonymous
Skrevet

Dior sin flytende eyeliner sitter faktisk veldig godt. Den bruker jeg både over og under, og jeg har prøvd mange som ikke sitter!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri hatt problemer med at den forsvinner utover dagen... Og jeg bruker IsaDora eller Lancome, alt ettersom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...