Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for å hjelpe andre uten å måtte gå ut av leiligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye tid til overs og en PC. Er det i det hele tatt noe å gjøre over nett som er til hjelp for andre mennesker, samfunnet osv? Kan ikke innebære å snakke.

Anonymkode: 3e28d...3f1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Melis123
Skrevet

Mye mennesker på Jodel som er ensomme, triste og leie. Jeg er alt for gammel til å henge der inne og skjønner ikke halvparten av hva de driver med, men prøver å skrive noe hyggelig til de som har det kjipt, eller gi en upvote til de som ikke har noen. Redder ikke verden på noe vis, men kanskje man kan bety noe for noen, også er det rett å slett litt underholdene av og til😊

Skrevet
6 minutter siden, Melis123 skrev:

Mye mennesker på Jodel som er ensomme, triste og leie. Jeg er alt for gammel til å henge der inne og skjønner ikke halvparten av hva de driver med, men prøver å skrive noe hyggelig til de som har det kjipt, eller gi en upvote til de som ikke har noen. Redder ikke verden på noe vis, men kanskje man kan bety noe for noen, også er det rett å slett litt underholdene av og til😊

Det høres ut som en god idé. Jodel har jeg bare hørt om og aldri prøvd selv, så jeg skal se om jeg forstår noe av det og så prøve meg frem. Takk for forslaget.

Anonymkode: 3e28d...3f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...