AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 (den forrige tråden kom i feil forum, så lager da en her i rett) Jeg har mange hullete olabukser, og bruker de på vinteren uten noe under. (eier hverken sokker eller strømpebukser) Syntes ikke det er noe særlig kaldere enn bukser uten hull. Hva syntes dere om å gå i hullete bukser barhudet på viteren? Ser det teit ut? Anonymkode: 2f4b2...a7c
barbent Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 nei jeg syns ikke det, går uten strømper selv hele året, får litt kommentarer på mine nakne føtter innimellom, men det bryr jeg meg ikke om
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Ja, det ser teit ut. Særlig hvis du har en vinterjakke, skjerf og vintersko til. Dersom du ikke har det og går med skinnjakke eller lignende til ser det også teit ut. Men nå er det jo ikke nødvendigvis noe galt med å se teit ut. Noen gutter går jo med shorts og/eller t-skjorte på vinterstid. Dette ser teit ut, men for all del... De får da gå med det hvis de vil. Anonymkode: 26e48...ec3 7
mon_nom Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 (endret) Mange som går med det. 😊 Endret 28. januar 2018 av Ellendo
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Når jeg ser en med hullete jeans og bare ankler ute i vinterkulda ser jeg en som skriker etter oppmerksomhet. Ja, det ser teit ut. Anonymkode: 0abd8...907 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Det ser jo helt tullete ut. Du bor jo i Norge. Norge!!! Ikke en gang i Spania går folk slik på vinteren. De pakker på seg. Mens du bor i et av verdens kaldeste og nordligste land. Da må man jo kle seg deretter. Ha i det minste en strømpebukse under. Anonymkode: 55dbc...95e 2
evelynn Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Jeg tar sånne buksa når jeg skal kjøre bil, ellers fryser jeg. Men jeg bryr meg ikke hva andre har på seg. Om man ønsker kan må ta shorts i -15 om man vil, bare at ingen tvinger meg til å gjøre det
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 Bruk det du vil, men selv har jeg alltid tynne strømper under jeans og også skinntights på vinteren. Dropper kun strømper om det er flere plussgrader og om jeg har på dressbukser el l. Anonymkode: 5b651...888
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #10 Skrevet 28. januar 2018 Haha, skjønner ikke hvorfor det spiller en rolle for enkelte av dere? Selv tenker jeg "Brr... Det hadde ikke jeg klart!", men ellers spiller det ingen rolle for meg. Anonymkode: 34909...bd8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 Før i tiden lappet man hullete klær. Nå skal det være flest mulig hull Anonymkode: af837...298 1
Gjest Ishm Skrevet 28. januar 2018 #12 Skrevet 28. januar 2018 Jeg gir faen, brukte en bukse med mye hull selv i vinteren. for jeg føler det samme som deg, er ikke noe kaldere med en bukse som dekker alt. Syntes det er det samme. og ja, får komentarer. Men som jeg sa jeg gir blaffen. så lenge jeg selv vet jeg ser bra ut og ikke dør av kulden så er det greit!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #13 Skrevet 29. januar 2018 14 timer siden, Ishm skrev: Jeg gir faen, brukte en bukse med mye hull selv i vinteren. for jeg føler det samme som deg, er ikke noe kaldere med en bukse som dekker alt. Syntes det er det samme. og ja, får komentarer. Men som jeg sa jeg gir blaffen. så lenge jeg selv vet jeg ser bra ut og ikke dør av kulden så er det greit! Ok, men da må man ikke klage hvis en en får plager i underlivet pga at man ikke kler seg etter været Anonymkode: af837...298
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #14 Skrevet 30. januar 2018 På 28.1.2018 den 14.01, AnonymBruker skrev: Det ser jo helt tullete ut. Du bor jo i Norge. Norge!!! Ikke en gang i Spania går folk slik på vinteren. De pakker på seg. Mens du bor i et av verdens kaldeste og nordligste land. Da må man jo kle seg deretter. Ha i det minste en strømpebukse under. Anonymkode: 55dbc...95e Det er ikke alle som fryser like fort. Jeg kan fint gå i hullete bukse og singlett under vinterjakka nå uten at jeg fryser av det. Jeg blir veldig fort varm når jeg beveger meg og svetter fort hvis jeg skulle hatt på meg like mye klær som den gjengse nordmann. Anonymkode: fbc98...1a0
Daria Skrevet 30. januar 2018 #15 Skrevet 30. januar 2018 Det ser kaldt ut, men det er jo ikke mitt problem. Tross alt ser det teitere ut å ha strømpebukse under...
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2018 #16 Skrevet 30. januar 2018 Ja det ser like teit ut som ankelsokker, litt kort skinnyjeans, lave fritidsko, svææær jakke og gigantisk skjerf. Hva er poenge med tykke klær ellers når ankelene er helt nakne i 10 minus? 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #17 Skrevet 31. januar 2018 Jævlig teit! Her forleden hjalp jeg ei dame som hadde kjørt fast bilen i snøen. Det var vel -10 grader. Hun hutret og bar seg i kulden. Hva hadde hun på seg? Sneakers, ankelsokker, hullete skinny jeans og en tynn jakke utenpå toppen. Hadde dette vært på natten og hun hadde gått tom for bensin og mobilbatteri kunne hun frosset ihjel. Ikke mange kjører kjører den øde veien.. Anonymkode: c0502...3f1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #18 Skrevet 31. januar 2018 Helt merkelig hvordan folk kler seg om vinteren i et av berdens kaldeste og Nordligste land. Anonymkode: 55dbc...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå