Gå til innhold

Treningstudio.. Har drit lyst, får ikke lov.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med selvtilitten min. Ønsker Derfor styrketrening. Hjemme har jeg ikke vekter eller utstyr , så trenger å gå på studio

men moren min sier nei, fokuser på skolen. Du får ikke trene nå. Hun rett og slett nekter og gir meg ikke lov. Ser ikke selv problemet i det, men hun sier nei bli ferdig med skole først.

jeg vil trene, og forstår ikke hvordan jeg kan få det til? For de fleste studio krever foreldres underskrift 

kan noen hjelpe meg..

(jente 17 PR)

Anonymkode: 652d5...c0c

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Prøv å forklare henne at forskning viser at man får mer energi og overskudd til f.eks. skole av å trene. 

Skrevet

Spør om du kan få litt penger til å kjøpe litt utstyr til å ha hjemme. Hvis du bruker det og hun ser fordelene ved det, får du  kanskje lov til å begynne på studio etter hvert. Eller kanskje du vil synes det er like greit å bare trene hjemme. Vi har et treningsrom, og jeg vil mye heller trene der enn noe annet sted.

• Liker 2
Skrevet

Treningsstudio er dyrt, så jeg skjønner godt at moren din ikke gidder å betale dette for deg. Kom deg ut i frisk luft og naturen, du behøver ikke vekter på et treningssenter for å trene styrke. Det finnes sikkert drøssevis av videoer på YouTube som viser hvordan du kan trene styrke med ting og tang som ikke involverer treningssenter. 

Anonymkode: a87f5...bf7

• Liker 5
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Treningsstudio er dyrt, så jeg skjønner godt at moren din ikke gidder å betale dette for deg. Kom deg ut i frisk luft og naturen, du behøver ikke vekter på et treningssenter for å trene styrke. Det finnes sikkert drøssevis av videoer på YouTube som viser hvordan du kan trene styrke med ting og tang som ikke involverer treningssenter. 

250kr måneden er ikke allverden og fullverdig styrketrening er vanskelig, tidkrevende og upraktisk i skogen

Endret av WubWub
  • Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, chisandra skrev:

Prøv å forklare henne at forskning viser at man får mer energi og overskudd til f.eks. skole av å trene. 

Har sagt det.. Hun hører ikke.. 

Skrevet
4 minutter siden, Guppy88 skrev:

Spør om du kan få litt penger til å kjøpe litt utstyr til å ha hjemme. Hvis du bruker det og hun ser fordelene ved det, får du  kanskje lov til å begynne på studio etter hvert. Eller kanskje du vil synes det er like greit å bare trene hjemme. Vi har et treningsrom, og jeg vil mye heller trene der enn noe annet sted.

Ja, må vel gjøre noe sånnt. Men tenker blir så dyrt med å kjøpe så masse utstyr..

Skrevet

Øvelser med kroppsvekt er jo veldig bra da, hva med å fokusere på det og trene hjemme? :) Istedet for håndvekter kan du bruke flasker med vann. Det trenger ikke koste noenting å trene.

Anonymkode: 80003...30b

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det. Jeg får 500 måndetspenger og sa jeg skal betale selv for studio av de. Hun sier likevel nei

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Øvelser med kroppsvekt er jo veldig bra da, hva med å fokusere på det og trene hjemme? :) Istedet for håndvekter kan du bruke flasker med vann. Det trenger ikke koste noenting å trene.

Men etterhvert vil jeg trenge tyngre og tyngre ting. Hva skal jeg gjøre da

Skrevet

Gjør som ungdom flest. Skrik at du hater henne og hater deg selv og dreper deg selv om du ikke får gå på treningsstudio.

Funket for meg :nori:

Anonymkode: b6bed...fa1

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men etterhvert vil jeg trenge tyngre og tyngre ting. Hva skal jeg gjøre da

Den tid, den sorg. Da er du kanskje 18 og trenger ikke foreldres underskrift lenger. Eller kanskje du går lei lenge før du kommer så langt.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør som ungdom flest. Skrik at du hater henne og hater deg selv og dreper deg selv om du ikke får gå på treningsstudio.

Funket for meg :nori:

Anonymkode: b6bed...fa1

Vet du hva, de blir bare mer sur :) det hjelper ikke her. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den tid, den sorg. Da er du kanskje 18 og trenger ikke foreldres underskrift lenger. Eller kanskje du går lei lenge før du kommer så langt.

Men er et og t halvt år til jeg er ferdig og får jobb..... Tror jeg trenger tyngre før det.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er et og t halvt år til jeg er ferdig og får jobb..... Tror jeg trenger tyngre før det.

Ja, du får prøve og se da, vet du. Med mindre du skal delta i konkurranser så tror jeg du greier å bli veldig godt trent uten masse utstyr. Men hvis det mest dreier seg om at du vil gå på treningsstudio så skjønner jeg at det ikke hjelper deg noe.

• Liker 2
Skrevet

Hva med å bruke naturen? Finne gratis ting å gjøre? 

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med selvtilitten min. Ønsker Derfor styrketrening. Hjemme har jeg ikke vekter eller utstyr , så trenger å gå på studio

men moren min sier nei, fokuser på skolen. Du får ikke trene nå. Hun rett og slett nekter og gir meg ikke lov. Ser ikke selv problemet i det, men hun sier nei bli ferdig med skole først.

jeg vil trene, og forstår ikke hvordan jeg kan få det til? For de fleste studio krever foreldres underskrift 

kan noen hjelpe meg..

(jente 17 PR)

Har du startet og sluttet med andre ting før? 

Anonymkode: def8d...bbc

• Liker 1
Skrevet

Jeg har installert meg studio hjemme slik at jeg slipper å dra bort hver kveld for å trene.

Dette koster jo noen kr, men på sikt vil det lønne seg å da kan man ha to økter om dagen også uten at familien osv. rammes nevneverdig.  :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du får prøve og se da, vet du. Med mindre du skal delta i konkurranser så tror jeg du greier å bli veldig godt trent uten masse utstyr. Men hvis det mest dreier seg om at du vil gå på treningsstudio så skjønner jeg at det ikke hjelper deg noe.

Handler ikke om treningsenter.

Vil jo egentlig trene rumpa, og for å bygge musklene der. Trenger jeg mer og mer vekter etterhvert. Hvis ikke vokser den ikke.

Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om treningsenter.

Vil jo egentlig trene rumpa, og for å bygge musklene der. Trenger jeg mer og mer vekter etterhvert. Hvis ikke vokser den ikke.

Yoga ball koster 200-300kr, yoga matte koster 100-500kr. Alt du trenger om du primært vil jobbe med rumpe , lår og mage

Endret av WubWub
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...