AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Jeg sliter med selvtilitten min. Ønsker Derfor styrketrening. Hjemme har jeg ikke vekter eller utstyr , så trenger å gå på studio men moren min sier nei, fokuser på skolen. Du får ikke trene nå. Hun rett og slett nekter og gir meg ikke lov. Ser ikke selv problemet i det, men hun sier nei bli ferdig med skole først. jeg vil trene, og forstår ikke hvordan jeg kan få det til? For de fleste studio krever foreldres underskrift kan noen hjelpe meg.. (jente 17 PR) Anonymkode: 652d5...c0c
Gjest chisandra Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Prøv å forklare henne at forskning viser at man får mer energi og overskudd til f.eks. skole av å trene.
Guppy88 Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Spør om du kan få litt penger til å kjøpe litt utstyr til å ha hjemme. Hvis du bruker det og hun ser fordelene ved det, får du kanskje lov til å begynne på studio etter hvert. Eller kanskje du vil synes det er like greit å bare trene hjemme. Vi har et treningsrom, og jeg vil mye heller trene der enn noe annet sted. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Treningsstudio er dyrt, så jeg skjønner godt at moren din ikke gidder å betale dette for deg. Kom deg ut i frisk luft og naturen, du behøver ikke vekter på et treningssenter for å trene styrke. Det finnes sikkert drøssevis av videoer på YouTube som viser hvordan du kan trene styrke med ting og tang som ikke involverer treningssenter. Anonymkode: a87f5...bf7 5
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Treningsstudio er dyrt, så jeg skjønner godt at moren din ikke gidder å betale dette for deg. Kom deg ut i frisk luft og naturen, du behøver ikke vekter på et treningssenter for å trene styrke. Det finnes sikkert drøssevis av videoer på YouTube som viser hvordan du kan trene styrke med ting og tang som ikke involverer treningssenter. Anonymkode: a87f5...bf7 250kr måneden er ikke allverden og fullverdig styrketrening er vanskelig, tidkrevende og upraktisk i skogen Endret 27. januar 2018 av WubWub 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 8 minutter siden, chisandra skrev: Prøv å forklare henne at forskning viser at man får mer energi og overskudd til f.eks. skole av å trene. Har sagt det.. Hun hører ikke.. Anonymkode: 652d5...c0c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 4 minutter siden, Guppy88 skrev: Spør om du kan få litt penger til å kjøpe litt utstyr til å ha hjemme. Hvis du bruker det og hun ser fordelene ved det, får du kanskje lov til å begynne på studio etter hvert. Eller kanskje du vil synes det er like greit å bare trene hjemme. Vi har et treningsrom, og jeg vil mye heller trene der enn noe annet sted. Ja, må vel gjøre noe sånnt. Men tenker blir så dyrt med å kjøpe så masse utstyr.. Anonymkode: 652d5...c0c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 Øvelser med kroppsvekt er jo veldig bra da, hva med å fokusere på det og trene hjemme? Istedet for håndvekter kan du bruke flasker med vann. Det trenger ikke koste noenting å trene. Anonymkode: 80003...30b 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Treningsstudio er dyrt, så jeg skjønner godt at moren din ikke gidder å betale dette for deg. Kom deg ut i frisk luft og naturen, du behøver ikke vekter på et treningssenter for å trene styrke. Det finnes sikkert drøssevis av videoer på YouTube som viser hvordan du kan trene styrke med ting og tang som ikke involverer treningssenter. Anonymkode: a87f5...bf7 Er ikke det. Jeg får 500 måndetspenger og sa jeg skal betale selv for studio av de. Hun sier likevel nei Anonymkode: 652d5...c0c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #10 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Øvelser med kroppsvekt er jo veldig bra da, hva med å fokusere på det og trene hjemme? Istedet for håndvekter kan du bruke flasker med vann. Det trenger ikke koste noenting å trene. Anonymkode: 80003...30b Men etterhvert vil jeg trenge tyngre og tyngre ting. Hva skal jeg gjøre da Anonymkode: 652d5...c0c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #11 Skrevet 27. januar 2018 Gjør som ungdom flest. Skrik at du hater henne og hater deg selv og dreper deg selv om du ikke får gå på treningsstudio. Funket for meg Anonymkode: b6bed...fa1 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #12 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men etterhvert vil jeg trenge tyngre og tyngre ting. Hva skal jeg gjøre da Anonymkode: 652d5...c0c Den tid, den sorg. Da er du kanskje 18 og trenger ikke foreldres underskrift lenger. Eller kanskje du går lei lenge før du kommer så langt. Anonymkode: 80003...30b 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #13 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør som ungdom flest. Skrik at du hater henne og hater deg selv og dreper deg selv om du ikke får gå på treningsstudio. Funket for meg Anonymkode: b6bed...fa1 Vet du hva, de blir bare mer sur det hjelper ikke her. Anonymkode: 652d5...c0c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #14 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den tid, den sorg. Da er du kanskje 18 og trenger ikke foreldres underskrift lenger. Eller kanskje du går lei lenge før du kommer så langt. Anonymkode: 80003...30b Men er et og t halvt år til jeg er ferdig og får jobb..... Tror jeg trenger tyngre før det. Anonymkode: 652d5...c0c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #15 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men er et og t halvt år til jeg er ferdig og får jobb..... Tror jeg trenger tyngre før det. Anonymkode: 652d5...c0c Ja, du får prøve og se da, vet du. Med mindre du skal delta i konkurranser så tror jeg du greier å bli veldig godt trent uten masse utstyr. Men hvis det mest dreier seg om at du vil gå på treningsstudio så skjønner jeg at det ikke hjelper deg noe. Anonymkode: 80003...30b 2
SlemUlv Skrevet 27. januar 2018 #16 Skrevet 27. januar 2018 Hva med å bruke naturen? Finne gratis ting å gjøre? 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #17 Skrevet 27. januar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med selvtilitten min. Ønsker Derfor styrketrening. Hjemme har jeg ikke vekter eller utstyr , så trenger å gå på studio men moren min sier nei, fokuser på skolen. Du får ikke trene nå. Hun rett og slett nekter og gir meg ikke lov. Ser ikke selv problemet i det, men hun sier nei bli ferdig med skole først. jeg vil trene, og forstår ikke hvordan jeg kan få det til? For de fleste studio krever foreldres underskrift kan noen hjelpe meg.. (jente 17 PR) Anonymkode: 652d5...c0c Har du startet og sluttet med andre ting før? Anonymkode: def8d...bbc 1
Hr. Aktiv Skrevet 27. januar 2018 #18 Skrevet 27. januar 2018 Jeg har installert meg studio hjemme slik at jeg slipper å dra bort hver kveld for å trene. Dette koster jo noen kr, men på sikt vil det lønne seg å da kan man ha to økter om dagen også uten at familien osv. rammes nevneverdig.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #19 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du får prøve og se da, vet du. Med mindre du skal delta i konkurranser så tror jeg du greier å bli veldig godt trent uten masse utstyr. Men hvis det mest dreier seg om at du vil gå på treningsstudio så skjønner jeg at det ikke hjelper deg noe. Anonymkode: 80003...30b Handler ikke om treningsenter. Vil jo egentlig trene rumpa, og for å bygge musklene der. Trenger jeg mer og mer vekter etterhvert. Hvis ikke vokser den ikke. Anonymkode: 652d5...c0c
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #20 Skrevet 27. januar 2018 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Handler ikke om treningsenter. Vil jo egentlig trene rumpa, og for å bygge musklene der. Trenger jeg mer og mer vekter etterhvert. Hvis ikke vokser den ikke. Anonymkode: 652d5...c0c Yoga ball koster 200-300kr, yoga matte koster 100-500kr. Alt du trenger om du primært vil jobbe med rumpe , lår og mage Endret 27. januar 2018 av WubWub 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå