Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge vært keen på en kollega. Etter jeg fant ut at han var singel har jeg tydelig flørtet uten at han har gjengjeldt det. Når jeg nevnte nettby fikk jeg ingen respons på hva jeg måtte hete der heller. Glemme han eller?

Anonymkode: 9d7d7...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har lenge vært keen på en kollega. Etter jeg fant ut at han var singel har jeg tydelig flørtet uten at han har gjengjeldt det. Når jeg nevnte nettby fikk jeg ingen respons på hva jeg måtte hete der heller. Glemme han eller?

Eksisterer nettby enda?:klo:

Skrevet
6 minutter siden, Jølle said:

Eksisterer nettby enda?:klo:

Leste i VG at det skal hentes tilbake, og hadde profil der som jeg da aktiverer igjen. Om ikke finnes det uansett msn, SMS eller Facebook han kunne spurt etter. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Leste i VG at det skal hentes tilbake, og hadde profil der som jeg da aktiverer igjen. Om ikke finnes det uansett msn, SMS eller Facebook han kunne spurt etter. 

Link?

Anonymkode: 332e6...d70

Skrevet

Det var vel Dagbladet som hadde nettby?

Skrevet

MSN og Nettby.

Resirkulerer du forumtråder fra tidlig på totusentallet? 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du må være litt mer direkte? Ikke sikkert flørtingen er like tydelig for ham :roll:.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

VG som skrev artikkelen i allefall. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Msn finnes ikke mer. Savn:hjerte:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg nevnte nettby fikk jeg ingen respons på hva jeg måtte hete der heller.

Det er jo ikke rart, det er jo eldgammelt og så utdatert at det er ikke rart han ikke vet hva det går i, og dette skal du vrake han på :)  Lykke til.

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke dette forløperen til VGD da? Uansett tidlig 2000 tallet dette, og død og begravet for lenge siden.

Gjest padawan
Skrevet

OMG. Spurte han ikke om navnet ditt på Nettby da du kom med noen dårlig skjulte hint som han uansett ikke skjønte noe av? Dump han. Han er jammen meg ikke noe å satse på. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Var ikke dette forløperen til VGD da? Uansett tidlig 2000 tallet dette, og død og begravet for lenge siden.

2010 ble nettby lagt ned. Ikke så lenge siden. 8 år :P Det var VG sitt nettsamfunn. 

Skrevet

Har han piczo-side da?

Anonymkode: 72a61...edb

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Axl Rose skrev:

2010 ble nettby lagt ned. Ikke så lenge siden. 8 år :P Det var VG sitt nettsamfunn. 

Googlet det og Wikipedia sier det var  fra 2006-2009. Uansett veldig lenge siden :)  Og jeg var aldri der, men jeg har hørt om det. Vrake noen fordi de ikke var der? Virker helt sært.

Endret av Duftavsommerregn
Gjest Axl Rose
Skrevet
2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Googlet det og Wikipedia sier det var  fra 2006-2009. Uansett veldig lenge siden :)  Og jeg var aldri der, men jeg har hørt om det. Vrake noen fordi de ikke var der? Virker helt sært.

Det var aktiv frem til 09, men lagt ned i 10. Enig, veldig merkelig:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...