Gå til innhold

Hun som bor over meg har fest hver helg! Jeg orker snart ikke mer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man kan dessverre ikke bestemme åssen naboer man får. Man kan være heldig og uheldig. Jeg har så klart havnet under en partyjente som har fest hver helg! Merker jeg er sliten og lei. Det er ikke bare en liten fest, nei det er høy musikk, hoing, skråling, synging, gauling og bare rabalder. Så klart må man finne seg i litt bråk når man bor rett på andre, men må å klare å ta hensyn. Noe hun ikke gjør

Jeg har vært å klaget 3 ganger. Da har hun faktisk skrudd ned musikken og det har blitt roligere, men så er det samme rulle neste helg med høy musikk og gauling :roll:Virker som folk treffes hjemme hos ho for å drikke seg dritings hver helg

Jeg har kjøpt leiligheten, så jeg er stuck her. Har ikke lyst til å ringe politiet heller. Vil ikke gjøre meg upopulær, men merker jeg er så lei. Det er hver helg. Jeg får liksom ikke slappet av i helgene.

What to do?

Anonymkode: a3295...542

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leier eller eier hun? Et det borettslag? 

Om hun leier ville jeg klagd til husvertene hennes

Anonymkode: 74b1f...1b1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dunker hardt i taket når du vet at hun sover ut rusen. Gjør det hver søndag, kanskje tar hun hintet. Eller så kan du forklare henne at de bråker for mye hver eneste helg og at hun må ta hensyn til andre. 

Anonymkode: 0dd6a...251

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg ts. Bodde selv under en som hadde fest hver jævla helg og alt som fulgte med. Høy musikk, roping, gjerne krangling osv. Sånn var det ut natten. Endte med å ringe politiet på han og da ble det tyst.

Bare ring politiet. Ikke alltid det nytter å prate til de. Jeg prøvde, så politiet var siste utvei.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et sameie eller lignende du kan klage til? Ellers ville jeg ringt politiet (evt. banket på og formidlet at dersom det ikke blir stille med en gang så ringer du politiet om 5 minutter) Hadde samme problem selv, og etter jeg truet med å ringe onkel politi bedret det seg. 

Anonymkode: 69c05...9cc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om hun eier eller ikke. Dette er ikke borettslag. Aner ikke hvem jeg kan klage til. Er lei av å klage til ho, så er det samme rabalderet nesten helg! 😔 er så klart fest der nå. Merker folk begynner å bli fulle. Mer gauling 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan dessverre ikke bestemme åssen naboer man får. Man kan være heldig og uheldig. Jeg har så klart havnet under en partyjente som har fest hver helg! Merker jeg er sliten og lei. Det er ikke bare en liten fest, nei det er høy musikk, hoing, skråling, synging, gauling og bare rabalder. Så klart må man finne seg i litt bråk når man bor rett på andre, men må å klare å ta hensyn. Noe hun ikke gjør

Jeg har vært å klaget 3 ganger. Da har hun faktisk skrudd ned musikken og det har blitt roligere, men så er det samme rulle neste helg med høy musikk og gauling :roll:Virker som folk treffes hjemme hos ho for å drikke seg dritings hver helg

Jeg har kjøpt leiligheten, så jeg er stuck her. Har ikke lyst til å ringe politiet heller. Vil ikke gjøre meg upopulær, men merker jeg er så lei. Det er hver helg. Jeg får liksom ikke slappet av i helgene.

What to do?

Snakk med styret. Dette er slike ting atyret skal ordne opp i. Og i stilletidene skal det i alle fall være stille.

Anonymkode: f4604...e83

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow

Jeg ville ha sagt i fra en siste gang på en ordentlig måte. Forklar at det er så ille at du ikke kan få slappet av i helgene, og at om det vedvarer så er du nødt til å kontakte politiet. Hun må forstå at dette kan få konsekvenser. Da tror jeg hun vil reagere! Om det er før eller etter politiet blir innblandet er opp til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What to do?

Ring på når det bråker og be henne komme ned og høre hvordan det høres hos deg. Spør om hun synes at det er riktig at dette skal du tåle hver helg.

Anonymkode: 1583f...d9a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med styret. Dette er slike ting atyret skal ordne opp i. Og i stilletidene skal det i alle fall være stille.

Anonymkode: f4604...e83

Jeg bor ikkje i borettslag, så har ikke noe styre å prate med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring på når det bråker og be henne komme ned og høre hvordan det høres hos deg. Spør om hun synes at det er riktig at dette skal du tåle hver helg.

God idé 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville som mange andre her, gitt en advarsel til, og advart henne at neste gang ringer du politiet, uten advarsel. Hun kan faktisk ikke holde på slik hver helg. En gang i ny og ne må en forvente, men hver helg! Skulle tro en var tilbake på universitetrt hvor det var fest hver onsdag og fredag :dry: Bor man i blokk må man tenke litt på hva man gjør i forhold til støy.

Evt. ta igjen å spill høy musikk litt tidlig dagen der på :fnise:

Anonymkode: a83fb...406

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på høy musikk på søndagen. Om du ikke orker lyden så tar du deg en søndagstur, mens musikken står på hjemme!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Hvis det ikke er mulig å få henne til å slutte, så må du faktisk koble inn politiet. Men prøv å finne ut om hun eier eller leier først, kanskje du er så heldig at hun kan kastes ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at hvis det er samme rabalderet neste helg, så ringer jeg politiet. Prat med henne i morgen når hun er edru. Hun må skjønne hun ikke kan holde på sånn

Hvor gammel er hun? 18? Sykt at hun orker å ha full fest hver helg! Skjønner godt du er dritt lei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God idé 

Tar hun ikke hensyn etter det så tar du kontakt med politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting til. Jeg har en som bor ved siden av meg. Vil ikke spille høy musikk. Vil ikke plage han med det

Vurderer å true med politiet i morgen. At nok er nok. Nå kan hun vel heller feste hos noen andre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å snakke med henne på hverdag, når hun er edru og kanskje forstår hva som blir sagt. Hjelper ikke det, så er det å begynne å tilkalle politiet hver gang. 

Eller, du kan legge deg på dørklokka hennes hver søndag kl 8.00, og dundre på døra og lignende, helt til hun våkner....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring politiet- ingen vits å snakke med fulle folk og har hun fest hver helg så er grensen langt overskredet. 

Anonymkode: c57f3...896

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting til. Jeg har en som bor ved siden av meg. Vil ikke spille høy musikk. Vil ikke plage han med det

Vurderer å true med politiet i morgen. At nok er nok. Nå kan hun vel heller feste hos noen andre

Hva sier han som bor ved siden av da? Og er det flere en dere tre som bor der? 

Endret av Ellendo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...