Gå til innhold

Jeg blir sååå sjalu av og se vennene mine uten meg:(....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 15 år.

Jeg blir fort lei meg, eller sjalu av og se når noen av vennene mine er med hverandre uten meg...

jeg hater at jeg er sånn! Prøver alltid å tenke at det er utrolig bra at de har det veldig gøy uten meg, men det er så vanskelig.

ingen av dem vet at jeg tenker det sånn, fordi jeg sier det jo selvfølgelig ikke til dem.

Jeg vet jo veldig godt at de skal få lovt til å ha det gøy uten meg, det er bare litt vanskelig!

bare jeg som opplever det sånn? Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å hindre at jeg tenker sånn?

Anonymkode: 6a7d7...bf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de da to og to, eller er de hele gjengen samlet uten deg? Om det er det siste er det helt normalt og da burde du se deg om etter nye venner. 

Om ikke så kan du jo ta litt mer initiativ til å finne på noe med de, jentekveld osv. Du kan også prøve å utvide vennekretsen din litt. Prøv å treff noen gjennom skolen eller meld deg på et fritidsaktivitet og få nye venninner der. 

Anonymkode: 5c3a6...0cc

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de da to og to, eller er de hele gjengen samlet uten deg? Om det er det siste er det helt normalt og da burde du se deg om etter nye venner. 

Om ikke så kan du jo ta litt mer initiativ til å finne på noe med de, jentekveld osv. Du kan også prøve å utvide vennekretsen din litt. Prøv å treff noen gjennom skolen eller meld deg på et fritidsaktivitet og få nye venninner der. 

Anonymkode: 5c3a6...0cc

Nei det er ikke hele vennegjengen...

jeg tar ofte initiativ, så det er nokk ikke problemet.

jeg vil bare lære hvordan jeg virkelig kan synes det er fint at de kan ha det gøy uten meg. Fordi det skal jo egentlig være greit å være uten meg også, fordi det vet jeg jo... det er bare så vanskelig!

jeg vil også utvide vennekretsen litt, vet bare ikke hvordan? Jeg og en vennine skal begynne på klatring, men der er det nesten ikke noen på vår alder som går.

hvordan kan jeg få kontakt med folk på andre skoler?

Anonymkode: 6a7d7...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...