Gjest august brud Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Hei, jeg har funnet kjolen, men så lurer jeg på om det er muligheter for å kunne kjøpe den brukt?? Deler av innlegget slettet. I følge KGs regler er det ikke lov med kjøp og salg i forumet. Benytt gjerne vår markedsplass Mie (mod)
TeddyToria Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Heisann! Kan dessverre ikke hjelpe deg med å skaffe kjolen... Men da jeg tok en titt, måtte jeg jo bare også kommentere det faktum at jeg synes det var en utrolig flott kjole! Har faktisk sett på den selv :-). Når i august skal dere gifte dere da?
Harry's kvinne Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Whow!!!! Jeg er målløs, har ikke ord De var jo kjempeflotte. Nei, nå må jeg slutte... jeg finner jo stadig nye kjoler... Æh, hvem fører disse her i Norge, da? Tør ikke kontakte House of Brides flere ganger, de tror allerede jeg er litt sprø...
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 Nydelig Brukte litt tid på å finne kjolen på sidender, så her er den
Coria Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Både Brudekjolen og Kristins brudesalong selger Pronovias i Oslo i alle fall. Stilig kjole!
Gjest august brud Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 ... beklager Mie, det var ikke meningen å misbruke dette forumet.. men jeg kom faktisk ikke inn på markedsplassen, så jeg tenkte å ta en snarvei:) så godt å høre at dere synes kjolen var fin! Den er helt fantastisk og jeg visste med en gang at det var "min" kjole! (den er egentlig over budsjettet, men jeg har spart og skal bare gifte meg en gang:) Vi skal gifte oss 13.august i Stavanger, men vet at de fører dette merket og denne kjolen på Brudesalongen ved Egertorget i Oslo. Gleder meg som en unge til julaften!!!
Vimsevips Skrevet 9. februar 2005 #7 Skrevet 9. februar 2005 Brudesalongen på Madla selger Pronovias, kanskje du skal ta deg en tur dit?
Gjest august brud Skrevet 10. februar 2005 #9 Skrevet 10. februar 2005 Brudesalongen på Madla selger Pronovias' date=' kanskje du skal ta deg en tur dit?[/quote'] Jepp, vet det. var å prøvede den der og i Oslo. Det rare er at den er litt dyrere i Stavanger enn den er i Oslo. Gleder meg sånn!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Tror desverre at sjansen for å kjøpe den brukt er liten,det er jo en 2005 modell. Skal selv ha kjole fra Pronovias. De har så utrolig mange lekre kjoler!!! Utroli vanskelig å velge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå