AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Hei! Sikkert hundre slike innlegg fra før, men kan jo hende man kan få litt andre råd enn hva som står andre steder. Jeg og mannen min skal denne uken (har EL løpet av uken) for første gang prøve på barn nr 1. Og som veldig mange andre ønsker man jo at det skal klaffe på første forsøk! De av dere som har hørt fra andre, eller har klart det med tidligere barn hvordan klaffet det på 1 forsøk for dere? Kjerringråd etc! Anonymkode: 7a51d...946
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Finnes ingen annen råd enn å prøve å treffe EL. Er du og partner normalt fertile er det 25-30 % sjangse for klaff hver syklus. Så jeg ville ikke hatt de store forventningene til at det skal klaffe med en eneste gang man begynner å prøve, men ta det som det kommer Anonymkode: 45b22...a50
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Bare et råd: Bruk EL-tester. Anonymkode: af3ee...b2d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Satt på første tre av tre ganger. Hadde sex hver dag for å være sikker på å treffe el (testet ikke). Funket 👌🏼 Anonymkode: d3b0c...0bd
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Hver dag? Det vil si?😬🙊 Anonymkode: 7a51d...946
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 Satt på første forsøk her. Råder deg til å ikke bruke EL testing men heller ha sex hver dag i perioden du tror EL kommer, og annenhver dag ellers(bortsett fra mens). Jeg lå med beina høyt etter sex, men det tror jeg ikke nødvendigvis var utslagsgivende for at spiren satt. Jeg hadde EL nesten en uke etter at jeg trodde jeg hadde det, så at jeg hadde ofte sex var avgjørende. Jeg tror det er en bedre løsning og kose seg og slappe av og ha ofte sex enn å begynne å stresse med EL testing.. Anonymkode: 367c8...552 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #7 Skrevet 29. januar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver dag? Det vil si?😬🙊 Anonymkode: 7a51d...946 Samme som hun over her. Annenhver dag første uke etter og før mens (har ikke sex under mensen), og hver dag i to uker mellom det for å være sikker på å treffe el. Syklusen min varierer mellom 28-35 dager, Så gjorde det sånn for å være sikker på å treffe. Nå traff det jo på første tre av tre ganger, men hadde det ikke gjort det hadde vi nok. Ikke hatt oss hver dag to uker i mange måneder. For en kort period var det kos og gøy, men lenge hadde det nok blitt stress og plikt. 😬 Anonymkode: d3b0c...0bd
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #8 Skrevet 29. januar 2018 Ja, det kannjeg forstå! Merker allerede selv at det nesten er blitt en «plikt» ifh til vanlig sex! Nå var faktisk planen å ha sex annenhver dag i forrige uke (etter mens) men pga jeg følte det ble så «kontrolert» ble det desverre sjeldnere enn det! Så denne uken hvor jeg fra i går ble påvist første dag i EL test så startet vi, og skal prøve igjen i dag og i morgen.. Onsdag er han borte så da blir det igjen torsd.. Skal mest sannsynlig ha EL på lørdag/fredag i følge appen min (den pleier være ganske eksakt). Man er jo så redd for å feile og enten gjøre det for lite eller for mye, men håper ikke den onsdagen han er borte er dagen😣 Anonymkode: 7a51d...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå