AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal komme over en fyr. Jeg leser stadig at det hjelper å slette fyren fra alt av sosiale medier og ta avstand. Men problemet er at vi går i samme klasse og holder på med samme idrett. Derfor er vi veldig ofte på reise i lag. Situasjonen er slik.. Vi hold på å styret ganske lenge, vi har ligget i lag flere ganger. Men det blei aldri noe mere. Da jeg begynte å få små følelser sa han ifra at han hadde aldri intensjonen om at det skulle være noe mere. Så vi blei enig om å slutte men så klart være venner. Dette sliter jeg med nå. I hans øyne var vi fuckfriends, tror jeg. I perioden etter vi hadde gjort det slutt pratet vi fremdeles på snap og på treningene. Det blei bare bedre å bedre stemning. Flørting og lekeslåssing på trening å samling sånn som før. Jeg fikk forhåpninge. Så en lørdag for noen uker siden spurte jeg om vi skulle dra hjem i lag, siden vi begge var ute i lag på samme fest. Fikk jeg svar at han var opptatt. At han hadde planer med noen andre. Jeg ble veldig såret å dro hjem. Neste dag overså jeg han da jeg fikk snap og på kvelden fikk jeg en ny snap der det sto «hvorfor svarer du ikke?» Dette er nå 2 uker siden. Jeg sender nå sjelden snap men han fortsetter å sende såkalte «streak snapper» å prater litt innimellom med meg. Jeg og en anna utøver på laget er ganske gode venner (bare venner så klart) men som også er bestekompisen hans. Når jeg og kompisen prater på snap er han alltid så nyskjerrig på hva vi prater om. Han prater med andre jenter, og jeg får vite av kompisen at han planlegger å ligge med andre. Jeg vil bli 110% ferdig med han fordi når han ligger med andre, er jeg ikke interessert. Men han gjør jo dette vanskelig når han prater til meg på daglig basis. På en måte virker det som om han ikke vil gi slipp men så plutselig virker det som om han ikke vil prate med meg. Hvordan kan jeg trekke meg unna når vi er så mye i lag som vi er. Vi er ca 15 stk på laget. Så vi er aldri i lag bare oss 2 så klart. Han er en veldig spydig type av seg. Han er frekk og sier ikke mye pent til meg lengre.. jeg blir såret og lei. Håper folk tar seg tid og hjelper meg med bra svar.. er så slitsomt å måtte holde på følelsene. Men jeg vet jeg ikke kan si noe fordi da blir det bare klein stemning.. Anonymkode: 04ebe...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå