isw Skrevet 28. januar 2018 #41 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som mener at man får aids eller hiv av å drikke å spise??? Ser det ingen plass her.Alle vet menn reiser halve jorden for å få seg en billig thai fitte. Anonymkode: d5d6a...244 Det står i hovedinnlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #42 Del Skrevet 28. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Må innrømme at jeg har det litt. Ser for meg at de fleste som drar til Thailand er enten pedofile eller horekunder. Vet at det er masse barnefamilier og sånt som drar dit og, men jeg har sett så mange ekle menn som drar til Thailand. Har også hørt menn på på cafe på Gardermoen skryte av at de skal få seg "thaifitte" som de så glamorøst kalte det. Nå vil kjæresten at vi skal reise dit sammen og jeg er skeptisk. Kan hende jeg blir positivt overrasket da men det spørs. Er også livredd for å få aids i maten eller drikka mi, vet ikke om det er mulig jeg. Flere som tenker sitt om Thailands-turister? Anonymkode: 0c17e...a76 Jeg er kvinne,og håper du ikke ser ned på meg. Aids i mat og drikke? Kan du vise til folk som er blitt smittet slik? Anonymkode: 662f9...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #43 Del Skrevet 28. januar 2018 Har stått flere ganger i avisa at menn kommer hjem med aids når dem har Vært på sine sex turer i Asia.Er ikke bare i Afrika det finnes aids men mye av det i Asia også. Anonymkode: d5d6a...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #44 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har stått flere ganger i avisa at menn kommer hjem med aids når dem har Vært på sine sex turer i Asia.Er ikke bare i Afrika det finnes aids men mye av det i Asia også. Anonymkode: d5d6a...244 Jada, men du leser ikke så ofte om alle de andre som drar til Thailand på alt annet enn sexturer. Anonymkode: 48735...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #45 Del Skrevet 28. januar 2018 Merkelig at folk, særlig kvinner snakker ned Thailand.Helst de som ikke har vært der. Landet har så mye å by på. Mat, kultur, ja det er enormt hva du kan oppleve. Prostutisjon er det mye av,men du trenger ikke involvere deg i det. På vår siste ferie, var vi borti to prostituerte. Jeg var i Bergen i høst,og møtte flere prostituerte på 4 dager. Det samme i Oslo. Det finnes jenter som jobber på hoteller,kafeer og barer som ikke er prostituert. Det er mye fattigdom i Thailand. Jenter reiser fra landsbygden for å selge seg. De skal forsørge familien. At det er menn som benytter seg, er helt klart. Jeg anbefaler Thailand . Når det gjelder Hiv/ aids så er du utsatt uansett hvor du er i verden, om du har ubeskyttet sex. Enten du er på Kongsberg eller Moelv. Vi leser stadig her inne om folk som skriver om sin ons. .. Anonymkode: 662f9...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #46 Del Skrevet 28. januar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Mer harry enn damer (45+ )som drar på "safari" til Gambia? Anonymkode: 09918...84f Flere 1000 menn som drar på disse turene til Asia .Men Gambia har jeg aldri hørt eller sett at noen reiser dit.Så disse mennene med press i buksa når dem drar og med ukjente sykdommer når dem kommer hjem er Harry. Anonymkode: d5d6a...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #47 Del Skrevet 28. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har stått flere ganger i avisa at menn kommer hjem med aids når dem har Vært på sine sex turer i Asia.Er ikke bare i Afrika det finnes aids men mye av det i Asia også. Anonymkode: d5d6a...244 De kommen neppe hjem med Aids, men med hivsmitte. Og da etter ubeskyttet sex, ikke pga mat eller drikke. Anonymkode: 82293...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #48 Del Skrevet 28. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kommen neppe hjem med Aids, men med hivsmitte. Og da etter ubeskyttet sex, ikke pga mat eller drikke. Anonymkode: 82293...5dc Men hjem med hiv er en alvorlig diagnose. Og smitte andre,da blir det manoe som går rundt med det til slutt. Anonymkode: d5d6a...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #49 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hjem med hiv er en alvorlig diagnose. Og smitte andre,da blir det manoe som går rundt med det til slutt. Anonymkode: d5d6a...244 Men ts vil dra dit med kjæresten og de har neppe planer om å ligge rundt. Nå er også hivsmitten gått mye ned i Thailand, og unngår man ubeskyttet sex med prostituerte er det ikke noen reell smitterisiko. Anonymkode: 82293...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #50 Del Skrevet 28. januar 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Må innrømme at jeg har det litt. Ser for meg at de fleste som drar til Thailand er enten pedofile eller horekunder. Vet at det er masse barnefamilier og sånt som drar dit og, men jeg har sett så mange ekle menn som drar til Thailand. Har også hørt menn på på cafe på Gardermoen skryte av at de skal få seg "thaifitte" som de så glamorøst kalte det. Nå vil kjæresten at vi skal reise dit sammen og jeg er skeptisk. Kan hende jeg blir positivt overrasket da men det spørs. Er også livredd for å få aids i maten eller drikka mi, vet ikke om det er mulig jeg. Flere som tenker sitt om Thailands-turister? Anonymkode: 0c17e...a76 Jeg har fordommer mot single menn som drar alene eller med ett par kompiser på tur til Thailand. Spesielt om de er mindre attraktive og aldri har vært i ett forhold. Anonymkode: 86358...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #51 Del Skrevet 28. januar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne,og håper du ikke ser ned på meg. Aids i mat og drikke? Kan du vise til folk som er blitt smittet slik? Anonymkode: 662f9...e49 Faktisk går det ann hvis den som har hiv/aids lager maten din og er ikke renslig å blør fra et sår så kommer det i maten din. Anonymkode: d5d6a...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #52 Del Skrevet 29. januar 2018 Hvorfor er det så ille at single ensomme menn drar til Thailand først og fremst for å ha sex med Thaidamer? Damene får penger til familien deres og ensomme menn får endelig kjenne varmen av en kvinnekropp. Begge er fornøyde med dealen. Så lenge alt er frivillig er det absolutt ingenting galt med dette. Resten er bare tullete norsk moralisme. Anonymkode: e6513...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #53 Del Skrevet 29. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Faktisk går det ann hvis den som har hiv/aids lager maten din og er ikke renslig å blør fra et sår så kommer det i maten din. Anonymkode: d5d6a...244 Dette er like teoretisk som at smitten kan overføres via mygg. I praksis er det ikke mulig å smittes slik. Anonymkode: 82293...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #54 Del Skrevet 29. januar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er like teoretisk som at smitten kan overføres via mygg. I praksis er det ikke mulig å smittes slik. Anonymkode: 82293...5dc Her er en link fra lommelegen ang dette temaet: https://www.lommelegen.no/infeksjoner/legesvar/om-smitteveier-og-hiv/69029254 Anonymkode: 82293...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 29. januar 2018 #55 Del Skrevet 29. januar 2018 På 27.1.2018 den 22.19, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen betenkeligheter med par av forskjellig etnisitet. Det å øke den genetiske diversiteten i befolkningen er på sikt gunstig. Enslige menn reiser imidlertid som regel til Thailand for å begå seksuell kriminalitet, først og fremst i form av kjøpesex, men også grovere lovbrudd. Enslige menn bør få reise til Thailand, men når de kommer hjem, bør politiavhør med krav om dokumentasjon av hva de har gjort hvert eneste minutt på turen være påkrevd. Den som ikke kan dokumentere at han ikke har kjøpt sex, bør dømmes for sexkjøp og få skyhøye bøter, eventuelt fengselsstraff i tillegg. Bøtene bør være tilstrekkelig høye til å sikre at vedkommende aldri siden vil få råd til å reise på lengre turer. Anonymkode: 14c6a...949 Jeg skjønner at du troller nå, men bare i tilfelle du ikke gjør det: Vil du virkelig at politiet skal kaste bort ressurser som de ellers kunne brukt på å etterforske reelle overgrep mot barn og voldtekter her i Norge, på å forfølge menn som betaler for sex med voksne kvinner i utlandet? Sexkjøp burde vært lovlig uansett. Det er idioti å forby det, og viser at politikere kan være direkte tilbakestående idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #56 Del Skrevet 30. januar 2018 Når det gjelder gamle, enslige menn som kommer dit kun for sex så har jeg så klart fordommer mot dem. Jeg tenkte også mye før at det er deres problem, men etter å ha lest at en mann gjorde en 13 åring gravid så innser jeg også at mange av dem sannsynligvis kjøper sex fra barn = pedofile! Anonymkode: d7b7d...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #57 Del Skrevet 30. januar 2018 On 29.1.2018 at 5:46 AM, AnonymBruker said: Hvorfor er det så ille at single ensomme menn drar til Thailand først og fremst for å ha sex med Thaidamer? Damene får penger til familien deres og ensomme menn får endelig kjenne varmen av en kvinnekropp. Begge er fornøyde med dealen. Så lenge alt er frivillig er det absolutt ingenting galt med dette. Resten er bare tullete norsk moralisme. Anonymkode: e6513...0a9 Fordi mange av dem faktisk har sex med mindreårige, det er ikke ok å være pedofil Anonymkode: d7b7d...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. januar 2018 #58 Del Skrevet 30. januar 2018 Har ikke fordommer mot folk som drar dit på ferie for å oppleve sol og varme, kultur osv, men har fordommer mot folk som drar dit for å ha sex eller kjøpe seg kone, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #59 Del Skrevet 30. januar 2018 På 29.1.2018 den 6.15, AnonymBruker skrev: Dette er like teoretisk som at smitten kan overføres via mygg. I praksis er det ikke mulig å smittes slik. Anonymkode: 82293...5dc Men det KAN skje! Tenk så kleint å komme hjem med aids. Og tenk så kleint om man dør av det. "Hun døde av aids." Og få ryktet sitt ødelagt forever lissom. Anonymkode: 0c17e...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 3. februar 2018 #60 Del Skrevet 3. februar 2018 Det er fattigdommen som gjør at mange thai-jenter må selge seg til både turister og lokale, men det lokale prostitusjonsmarkedet er gigantisk sammenlignet med sexmarkedet for turister. Thaier har også et annet forhold til sex enn vi har her i Norge. Kroppen er bare et redskap. Det å ha sex mot penger er ikke noe spesielt. Det er bare sex. Det er bare kroppen. Og ofte kan jentene selv velge hvem de vil ha sex med, og å få betalt for å ha sex med en kjekk, ung vestlig mann er bare flott for mange av dem. Når det er sagt, hvis du kjøper sex i utlandet kan du straffes for det også her i Norge, for slik er lovverket lagt opp. Så det er ikke lurt å gjøre noe dumt. Som vestlig mann vil man ha muligheten til å møte noen og kose seg uten å måtte betale for det. Da blir det lovlig igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå