Katarina1919 Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Trener zumba flere ganger per uke og stepp en gang per uke. Kan noen av dere anbefale bra sportssko som passer til disse timene? I det siste fikk jeg litt vondt i knærne og kan tenke meg å kjøpe et nytt par sko. Takk!
Millimani Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Det kommer litt an på hvordan du er under foten din Spør i en sports-butikk eller spør instruktørene du trener med. Vanlige aerobicsko som Nike med airmax, eller Rykä skal være gode, men det kommer an på foten din. Rykä er angivelig best i test ifølge G-Max her jeg bor. De er imidlertid ikke best i test på mine føtter, det kjenner jeg veldig godt! Derfor bruker jeg bare Nike airmax. Jeg har imidlertid ikke trent på mange år pga helseproblemer. Husk også at også sko man bruker på trening skal skiftes ut iblant selv om de ser pene ut både utenpå og inni. De slites ut avhengig av hvor ofte du trener. Jo oftere du trener jo oftere bør du skifte sko. Jeg hadde aerobic-skoene mine i bortimot ett år den perioden jeg trena to ganger i uka, men da jeg begynte å trene tre til fire dager i uka skifta jeg ut skoene etter fem-seks måneder. Grunnen til at du har vondt i knærne er sannsynligvis at skoene dine er "for gamle" ift hvor mye du trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå