km25 Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Hei dere! Jeg trenger noen råd enten fra folk som sliter med dette selv, eller som har datet noen med autisme/asperger. Jeg tror nemlig han jeg dater kan ha trekk av det, men hvordan spørre om det på en pen måte? Vil ikke tråkke han på tærne.
Gjest Tom Bäcker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Er diagnosen så viktig, egentlig. Passer dere sammen så passer dere sammen. Hvis dere ikke passer sammen, hva betyr det om han har en diagnose? Folk kan være rare selv om de ikke er diagnostisert mekr noe.
Gjest NuttinSpecial Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Det er jo ikke sikkert han vet det selv en gang. Hvorfor må du spørre om det? Hva endrer det liksom. Bare ta hensyn og eventuelt ikke ta det du reagerer på så personlig.
km25 Skrevet 27. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2018 Jeg tar det ikke så personlig, og det er jeg veldig klar over. Jeg vet ikke om han er klar over det selv, men jeg har fått noen små drypp. Som at en i søskenflokken har autisme, og at han selv ikke er så god sosialt. En diagnose endrer ikke noen ting, jeg liker han veldig godt. Men merker vi har mange små misforståelser hele tiden, og det å få lagt alle kortene på bordet ville gjort det lettere for meg å forstå/tilpasse meg =) 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 Hvor holder du til? Vestfold? Anonymkode: 31e09...8cf 1
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Er bare å spørre. Ingen vits å gå rundt grøten
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, km25 skrev: Jeg tar det ikke så personlig, og det er jeg veldig klar over. Jeg vet ikke om han er klar over det selv, men jeg har fått noen små drypp. Som at en i søskenflokken har autisme, og at han selv ikke er så god sosialt. En diagnose endrer ikke noen ting, jeg liker han veldig godt. Men merker vi har mange små misforståelser hele tiden, og det å få lagt alle kortene på bordet ville gjort det lettere for meg å forstå/tilpasse meg =) Hvis han har sagt at noen i søskenflokken har det, så ville han kanskje nevnt at han selv har det om det er tilfelle Anonymkode: 57095...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå