AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Vi har kuttet ut en av barns besteforeldre pga hvordan dette mennesket både var og er. Virker til å ha mislikt å være forelder selv, gjort mye vondt mot andre, mener selv at ikke noe vondt har skjedd - snarere tvert imot, sier ikke unnskyld, snakket stygt om oss foreldre til våre barn, og driver å manipulere og truer. Kort fortalt ikke noen man vil ha i livet sitt. Vet at det er flere som har kuttet ut en eller flere besteforeldre til barna. Er det en fare for at denne personen kan komme i kontakt med barnebarna etterhvert når de blir større og prøve å manipulere og få seg selv til å virke som et flott menneske og at det er vi som har vært slemme ved å kutte kontakt? Anonymkode: 66d36...0c7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Har kuttet ut min mor, hun vet ikke jeg har barn og forhåpentligvis så er hun død før hun finner ut av det. Hun vil aldri få nærme seg mitt barn. I mitt tilfelle så er det så lett å bevise hvordan det kvinnemennesket er så er ikke redd for at skal kunne manipulere mine barn. Skulle hun mot formodning komme i kontakt med mine barn når de er ungdommer så har jeg papirer fra barnevern fra da både jeg og søsken var liten og politi om hva slags "menneske" det vesenet der er. Og jeg vil heller at de skal lese dritten enn å erfare dritten selv. Og jeg tror at hvis man har skikkelige foreldre så skal det godt gjøres å klare at en fraværende besteforelder vil klare å manipulere barna til å tro noe annet. Anonymkode: fd012...2ff
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kuttet ut min mor, hun vet ikke jeg har barn og forhåpentligvis så er hun død før hun finner ut av det. Hun vil aldri få nærme seg mitt barn. I mitt tilfelle så er det så lett å bevise hvordan det kvinnemennesket er så er ikke redd for at skal kunne manipulere mine barn. Skulle hun mot formodning komme i kontakt med mine barn når de er ungdommer så har jeg papirer fra barnevern fra da både jeg og søsken var liten og politi om hva slags "menneske" det vesenet der er. Og jeg vil heller at de skal lese dritten enn å erfare dritten selv. Og jeg tror at hvis man har skikkelige foreldre så skal det godt gjøres å klare at en fraværende besteforelder vil klare å manipulere barna til å tro noe annet. Anonymkode: fd012...2ff Uff, det var virkelig ille det du har vært gjennom. For ordens skyld, jeg er sikker på at den besteforelderen på ingen måte vil klare å manipulere barna våre, men jeg håper de skal få slippe unna forsøket også. Vi har fire barn, to av de har opplevd besteforelderen, de to andre har kommet til etter kontakten ble kuttet. De er i alderen 9-14 og alle har blitt forklart hvorfor det ikke er noe kontakt. Anonymkode: 66d36...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå