AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Hva hadde du gjort med en venn som stadig vekk la ut fboppdateringer der han/hun ytret sin uenighet mot ateisme, og la ut "morsomme" bilder som gjør narr av ateisme, eller linket til sider som forklarer hvorfor ateisme er feil/dumt? Anonymkode: ca786...44a
Gjest chisandra Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde du gjort med en venn som stadig vekk la ut fboppdateringer der han/hun ytret sin uenighet mot ateisme, og la ut "morsomme" bilder som gjør narr av ateisme, eller linket til sider som forklarer hvorfor ateisme er feil/dumt? Anonymkode: ca786...44a Da har du tre valg: Konfrontere, slette eller blokkere. Endret 27. januar 2018 av chisandra
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Jeg ville klikket liker på samtlige innlegg. Mener du at han gjør noe galt eller noe fantastisk bra? Anonymkode: ac896...2b6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 4 timer siden, chisandra skrev: Da har du tre valg: Konfrontere, slette eller blokkere. Må man ta tak i det? Anonymkode: ca786...44a
Gjest Melis123 Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 5 timer siden, chisandra skrev: Da har du tre valg: Konfrontere, slette eller blokkere. Her mener jeg det er fire valg, konfrontere, slette, blokkere eller ignorere😊
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Jeg ville bare tenkt at hun var indoktrinert med religion fra barndommen og syntes synd på henne. Anonymkode: 4cba8...068 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Jeg ville ha tenkt at personen er en idiot. Jeg er ikke venner med idioter. Anonymkode: d3987...bfe
Gjest Cocosa Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 Jeg slettet en «venn» som stadig la ut rasistiske bilder, nyheter og lenker. Jeg vil ikke ha sånt i min feed. Personen spurte hvorfor vi ikke var venner lenger. Svarte som sant var, at jeg ikke ønsker å se rasistiske holdninger. Derfor.
mr92 Skrevet 28. januar 2018 #10 Skrevet 28. januar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville bare tenkt at hun var indoktrinert med religion fra barndommen og syntes synd på henne. Anonymkode: 4cba8...068 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville ha tenkt at personen er en idiot. Jeg er ikke venner med idioter. Anonymkode: d3987...bfe
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 Hadde ikke brydd meg. Har folk som legger ut sånn om religion hele tida , og tar meg ikke akuratt støtt av det selvom jeg er religiøs. Plager det deg så går det an å trykke unfollow på profilen som gjør at du ikke ser statusoppdateringene fra den personen lenger, og det går også an å slette vennskapet. Anonymkode: 45e99...86e 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #12 Skrevet 28. januar 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde du gjort med en venn som stadig vekk la ut fboppdateringer der han/hun ytret sin uenighet mot ateisme, og la ut "morsomme" bilder som gjør narr av ateisme, eller linket til sider som forklarer hvorfor ateisme er feil/dumt? Anonymkode: ca786...44a Hvor er det hatske i det du beskriver her? Sånn du beskriver det høres det da ikke hatefullt ut, i verste fall bare dårlig humor og slitsom ensporing. 14 timer siden, Melis123 skrev: Her mener jeg det er fire valg, konfrontere, slette, blokkere eller ignorere😊 Her er uansett løsningen. Fritt valg. Om det er en venn du har lyst til å beholde tross uenigheten anbefaler jeg det siste. Anonymkode: bf82a...b00 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå