Gå til innhold

Facebook: venn legger ut hatske statusoppdateringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort med en venn som stadig vekk la ut fboppdateringer der han/hun ytret sin uenighet mot ateisme, og la ut "morsomme" bilder som gjør narr av ateisme, eller linket til sider som forklarer hvorfor ateisme er feil/dumt? 

Anonymkode: ca786...44a

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du gjort med en venn som stadig vekk la ut fboppdateringer der han/hun ytret sin uenighet mot ateisme, og la ut "morsomme" bilder som gjør narr av ateisme, eller linket til sider som forklarer hvorfor ateisme er feil/dumt? 

Da har du tre valg: Konfrontere, slette eller blokkere. 

Endret av chisandra
Skrevet

Drite i det. 

Anonymkode: c095e...843

Skrevet

Jeg ville klikket liker på samtlige innlegg. Mener du at han gjør noe galt eller noe fantastisk bra?

Anonymkode: ac896...2b6

Skrevet
4 timer siden, chisandra skrev:

Må man ta tak i det?

Gjest Melis123
Skrevet
5 timer siden, chisandra skrev:

Her mener jeg det er fire valg, konfrontere, slette, blokkere eller ignorere😊

Skrevet

Jeg ville bare tenkt at hun var indoktrinert med religion fra barndommen og syntes synd på henne.

Anonymkode: 4cba8...068

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha tenkt at personen er en idiot. Jeg er ikke venner med idioter. 

Anonymkode: d3987...bfe

Skrevet

Jeg slettet en «venn» som stadig la ut rasistiske bilder, nyheter og lenker. Jeg vil ikke ha sånt i min feed. Personen spurte hvorfor vi ikke var venner lenger. Svarte som sant var, at jeg ikke ønsker å se rasistiske holdninger. Derfor. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville bare tenkt at hun var indoktrinert med religion fra barndommen og syntes synd på henne.

Anonymkode: 4cba8...068

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville ha tenkt at personen er en idiot. Jeg er ikke venner med idioter. 

Anonymkode: d3987...bfe

0ef.jpg

Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Har folk som legger ut sånn om religion hele tida , og tar meg ikke akuratt støtt av det selvom jeg er religiøs. Plager det deg så går det an å trykke unfollow på profilen som gjør at du ikke ser statusoppdateringene fra den personen lenger, og det går også an å slette vennskapet.

Anonymkode: 45e99...86e

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det hatske i det du beskriver her? Sånn du beskriver det høres det da ikke hatefullt ut, i verste fall bare dårlig humor og slitsom ensporing. 

14 timer siden, Melis123 skrev:

Her mener jeg det er fire valg, konfrontere, slette, blokkere eller ignorere😊

Her er uansett løsningen. Fritt valg. Om det er en venn du har lyst til å beholde tross uenigheten anbefaler jeg det siste. 

Anonymkode: bf82a...b00

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...