Sarianne Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Jeg har dessverre ingen dyr nå, men en katt jeg hadde før kalte jeg blant annet Loffen, Laban, Gullet, Pusegull, Søtnos, Fløyelsmyk, Godingen min,Pus, Nufflingen, Nydlingen, Klumpen, Puselus, Nuffeluffen, Kosepus, Malepus, Malegalen, Nuffen, Puselusepusenuffen. Er jeg gal, eller har flere et eget enormt vokabular for kjæledyret sitt? 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Kjært barn har mange navn 😅 har hatt flere dyr: hest: jævla mærr, darling, Stina (forkortelse av navn), drittprodusent, kosegrisen, hund: bisk, bikkje, fillebikkje, soffadyr, pels, polvott, kosemose, søtefineboffevoffenmin, nei nei ikke spise den. katt: puuuuuus, NEI, kosepus, baby, ungen min, mosepå, sussepus, snuskepjuskenmin, å sikkert maaange flere 😂 Anonymkode: b3b0b...d62
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Katta mi heter Noah, men kaller han mest for no gutt. hunden heter Cooper men kalles for Coopeluper. Anonymkode: fe3e9...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå