AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Hei! Trenger litt veiledning her. I sommer møtte jeg en gutt, vi ble begg betatt av hverandre med en gang og var mye sammen. Så ba han meg med på langtur, men jeg måtte brått avlyse pga familieyskdom. Vi var så sammen en gang etter det. Deretter ble jeg bedt på innflytningsfest hos han, men avlyste bare timer før med grunnen om at jeg ble syk. Det ærlige var at eksen min ville være på samme sted ute den kvelden og jeg ville ikke møte han. Etter at jeg avlyste den gangen fant vi aldri på noe mer. Det er på en måte forståelig for meg siden jeg avlyste "så mye", men hadde jo en grunn. Jeg spurte om vi skulle finne på noe en uke etter innflytningsfesten, men det passet ikke da for han, og etterpå ble det aldri snakk om igjen. I ettertid, nå måneder senere snakker vi sporadisk på snap, ganske løst og ledig. Han kan la vær å svare noen ganger og gjør jeg det noen ganger (barnslig, ja). Klarer ikke å gi helt slipp på han da vi matchet godt i humør, og det føltes så enkelt rundt han. Tror dere han fortsatt liker meg? Burde jeg spørre rett ut eller la vær?Er redd for å spørre i tilfelle han avslår meg, nå har vi hvertfall noe kontakt. Når vi holdt på i sommer tok han mest iniativ, derfor tenker jeg at han faktisk ville ha spurt om vi skulle ha møtes igjen om han faktisk ville det. Hvis det ga mening. Hvs tenker du ut i fra dette? Anonymkode: 51ce5...0be
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Han mista interessen Anonymkode: 6436d...0ee
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han mista interessen Anonymkode: 6436d...0ee Fader da. Anonymkode: 51ce5...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå