AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 skal på en kaffedate men liker ikke kaffe- Kan jeg drikke noe annet enn kaffe? har prøvd iskaffe med karamell- Det smaker noe bedre men fortsatt dårlig. Jeg kan tåle den iskaffen med caramell. men kan jeg drikke noe annet enn kaffe som Milkshake, Te osv? eller er det upassende? Anonymkode: 41cce...531
Ginny Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Selvfølgelig kan du drikke noe annet 😊 Ville avansert litt over et glass vann bare, ut over det er alle former for kaffedrikker/te/milkshake helt innafor 😊 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Selvfølgelig kan du det, ta deg en Cola eller te om du vill.
NewInTown Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 Det eneste som er upassende, er å tvinge i seg en drikk man ikke liker. Det ser ganske dumt ut. Ellers er alt passende. Milkshake, te, iste, brus, vodka, whatever floats your boat and tickles your pickle. 7
Gjest -Willow Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Drikk te! Et helt akseptabelt alternativ. Er det sånn at de serverer brus og du foretrekker det, gå for det. Rart om andre bryr seg om det.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 Hva slags sykdom har du som gjør at du ikke liker kaffe? Anonymkode: 0fa03...eb4 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 Kanskje litt rart å bare drikke vann, men te eller lignend går så klart helt greit. Jeg og venninnene mine pleier alltid å si "skal vi sette oss et sted å ta en kaffe", men vi drikker som oftest alltid bare te. Hadde ikke leet et øyenbryn om du bestilte te istedenfor kaffe. Samme med "ut for å ta et lar øl", du kan fint drikke vin om du vil det! Anonymkode: cecff...0cb 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva slags sykdom har du som gjør at du ikke liker kaffe? Anonymkode: 0fa03...eb4 Jeg liker heller ikke kaffe, har da ingen sykdom for deg Anonymkode: cecff...0cb 8
Gjest Linaria Skrevet 27. januar 2018 #10 Skrevet 27. januar 2018 Drikk te, helt vanlig og akseptabelt.
Gjest padawan Skrevet 27. januar 2018 #11 Skrevet 27. januar 2018 Skal du på kaffedate så må du nok drikke kaffe. Smoothie, te eller tilsvarende ting går dessverre ikke. :ironi:
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #12 Skrevet 27. januar 2018 Det å "ta en kaffe" er jo bare det man sier. Man drikker jo selvfølgelig det man vil. Anonymkode: a6949...ac6 12
mon_nom Skrevet 27. januar 2018 #13 Skrevet 27. januar 2018 Velg hva du vil. Jeg liker heller ikke kaffe eller te. Hvis jeg er på kaffedate velger jeg varm sjokolade. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #14 Skrevet 27. januar 2018 Du kan drikke akkurat hva du vil, TS. En mann som er en av mine beste venner inviterte meg ut på "en kaffe" alle første gang vi møttes. Det ble kaffe på meg og te på han. Te fordi han liker absolutt ikke kaffe, selv om han inviterte ut på "en kaffe" Anonymkode: 4766d...931 1
Edie Skrevet 27. januar 2018 #15 Skrevet 27. januar 2018 Ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #16 Skrevet 27. januar 2018 Kom på da jeg spurte om moren til en kamerat av sønnen min ville komme bort og ta en kaffekopp og hun svarte ja gutta så rart på oss siden de visste at ingen av oss drikker kaffe 😄 "Ta en kaffekopp" er iallfall bare et uttrykk for meg for å spørre om å sitte og skravle litt Anonymkode: 45bef...7b9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #17 Skrevet 27. januar 2018 For min del hadde jeg fort som f. måttet i et viktig møte. Barnslige mennesker som "ikke liker" dette eller hint kan jeg ikke fordra. Når andre kan spise eller drikke det, kan du også. Det er bare snakk om ørlite viljestyrke i begynnelsen, så venner en seg til det og begynner å like det. Anonymkode: 4cdd7...4d0 1
Elaine Marley Skrevet 27. januar 2018 #18 Skrevet 27. januar 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del hadde jeg fort som f. måttet i et viktig møte. Barnslige mennesker som "ikke liker" dette eller hint kan jeg ikke fordra. Når andre kan spise eller drikke det, kan du også. Det er bare snakk om ørlite viljestyrke i begynnelsen, så venner en seg til det og begynner å like det. Anonymkode: 4cdd7...4d0 Haha, hva er problemet med at noen ikke liker eller ikke vil drikke kaffe? Det er helt vanlig å ikke gjøre det. Selv drikker jeg ikke kaffe fordi jeg bare aldri har begynt med det, og er heller ikke avhengig av koffein for å våkne om morgenen. 2
-venter- Skrevet 27. januar 2018 #19 Skrevet 27. januar 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom på da jeg spurte om moren til en kamerat av sønnen min ville komme bort og ta en kaffekopp og hun svarte ja gutta så rart på oss siden de visste at ingen av oss drikker kaffe 😄 "Ta en kaffekopp" er iallfall bare et uttrykk for meg for å spørre om å sitte og skravle litt Anonymkode: 45bef...7b9 Vi var nyinnflyttet i et borettslag og ble innvitert inn på kaffe hos naboen. Veldig koselig, så selv om ingen av oss drikker kaffe takket vi ja. Kaffen kom derimot ikke i kanne på bordet, med alternativ som te/vann/lignende, men rett i koppen. Vi pinte i oss kaffen og følte oss rimelig dumme😂 Noen mener kaffe når de sier kaffe😆 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #20 Skrevet 28. januar 2018 Jada, drikk vodka on ice😄 Anonymkode: 2f779...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå