Gå til innhold

skal på en kaffedate men liker ikke kaffe- Kan jeg drikke noe annet enn kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på en kaffedate men liker ikke kaffe- Kan jeg drikke noe annet enn kaffe?

har prøvd iskaffe med karamell- Det smaker noe bedre men fortsatt dårlig. Jeg kan tåle den iskaffen med caramell.

men kan jeg drikke noe annet enn kaffe som Milkshake, Te osv? eller er det upassende?

Anonymkode: 41cce...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Te

Anonymkode: fce2e...d46

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig kan du drikke noe annet 😊

Ville avansert litt over et glass vann bare, ut over det er alle former for kaffedrikker/te/milkshake helt innafor 😊

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Selvfølgelig kan du det, ta deg en Cola eller te om du vill.

Skrevet

Det eneste som er upassende, er å tvinge i seg en drikk man ikke liker. Det ser ganske dumt ut. Ellers er alt passende. Milkshake, te, iste, brus, vodka, whatever floats your boat and tickles your pickle.

• Liker 7
Gjest -Willow
Skrevet

Drikk te! Et helt akseptabelt alternativ. Er det sånn at de serverer brus og du foretrekker det, gå for det. Rart om andre bryr seg om det.

Skrevet

Hva slags sykdom har du som gjør at du ikke liker kaffe?

Anonymkode: 0fa03...eb4

• Liker 4
Skrevet

Kanskje litt rart å bare drikke vann, men te eller lignend går så klart helt greit. Jeg og venninnene mine pleier alltid å si "skal vi sette oss et sted å ta en kaffe", men vi drikker som oftest alltid bare te. Hadde ikke leet et øyenbryn om du bestilte te istedenfor kaffe. Samme med "ut for å ta et lar øl", du kan fint drikke vin om du vil det! 

Anonymkode: cecff...0cb

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags sykdom har du som gjør at du ikke liker kaffe?

Anonymkode: 0fa03...eb4

Jeg liker heller ikke kaffe, har da ingen sykdom for deg :klo: 

Anonymkode: cecff...0cb

• Liker 8
Gjest padawan
Skrevet

Skal du på kaffedate så må du nok drikke kaffe. Smoothie, te eller tilsvarende ting går dessverre ikke. 

:ironi:

Skrevet

Det å "ta en kaffe" er jo bare det man sier. Man drikker jo selvfølgelig det man vil. 

Anonymkode: a6949...ac6

• Liker 12
Skrevet

Velg hva du vil. Jeg liker heller ikke kaffe eller te. Hvis jeg er på kaffedate velger jeg varm sjokolade. 

• Liker 2
Skrevet

Du kan drikke akkurat hva du vil, TS.

En mann som er en av mine beste venner inviterte meg ut på "en kaffe" alle første gang vi møttes. Det ble kaffe på meg og te på han. Te fordi han liker absolutt ikke kaffe, selv om han inviterte ut på "en kaffe" :fnise: 

Anonymkode: 4766d...931

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og avsporinger.

Edie, mod.

Skrevet

Kom på da jeg spurte om moren til en kamerat av sønnen min ville komme bort og ta en kaffekopp og hun svarte ja :) gutta så rart på oss siden de visste at ingen av oss drikker kaffe 😄 "Ta en kaffekopp" er iallfall bare et uttrykk for meg for å spørre om å sitte og skravle litt :)

Anonymkode: 45bef...7b9

Skrevet

For min del hadde jeg fort som f. måttet i et viktig møte.
Barnslige mennesker som "ikke liker" dette eller hint kan jeg ikke fordra.
Når andre kan spise eller drikke det, kan du også. Det er bare snakk om ørlite viljestyrke i begynnelsen, så venner en seg til det og begynner å like det.

Anonymkode: 4cdd7...4d0

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del hadde jeg fort som f. måttet i et viktig møte.
Barnslige mennesker som "ikke liker" dette eller hint kan jeg ikke fordra.
Når andre kan spise eller drikke det, kan du også. Det er bare snakk om ørlite viljestyrke i begynnelsen, så venner en seg til det og begynner å like det.

Anonymkode: 4cdd7...4d0

Haha, hva er problemet med at noen ikke liker eller ikke vil drikke kaffe? Det er helt vanlig å ikke gjøre det. 

Selv drikker jeg ikke kaffe fordi jeg bare aldri har begynt med det, og er heller ikke avhengig av koffein for å våkne om morgenen. 

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom på da jeg spurte om moren til en kamerat av sønnen min ville komme bort og ta en kaffekopp og hun svarte ja :) gutta så rart på oss siden de visste at ingen av oss drikker kaffe 😄 "Ta en kaffekopp" er iallfall bare et uttrykk for meg for å spørre om å sitte og skravle litt :)

Anonymkode: 45bef...7b9

Vi var nyinnflyttet i et borettslag og ble innvitert inn på kaffe hos naboen. Veldig koselig, så selv om ingen av oss drikker kaffe takket vi ja. Kaffen kom derimot ikke i kanne på bordet, med alternativ som te/vann/lignende, men rett i koppen. Vi pinte i oss kaffen og følte oss rimelig dumme😂 Noen mener kaffe når de sier kaffe😆

• Liker 1
Skrevet

Jada, drikk vodka on ice😄

Anonymkode: 2f779...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...