AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Okey, etter å ha vært singel en stund skal jeg prøve å finne lykken igjen. Jeg har absolutt ikke hastverk. Jeg fyller 30 i år, har ei datter på syv og god utdannelse. Men jeg ser ut til å gå for "feil" type menn. Jeg kom ut av et voldelig forhold for halvannet år siden, så tror jeg kan kanskje virke litt kald - og fort bli litt mer venninne eller kjæresteemne. Men jeg jobber mye med meg selv, for å ikke virke avvisende og klein Hvordan går jeg liksom frem? Er det Tinder? Sukker? Match? Vil møte noen med humor og glimt i øyet, siden det er noen av de egenskapene jeg setter høyest hos en mann. Anonymkode: ef85e...87f
Gjest padawan Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Selv har jeg gått bort fra å bruke sjekkesider men jeg ville holdt meg langt unna Tinder hvis jeg skulle begynt med det igjen. Det er veldig mange som bruker det som en useriøs "puleside".
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Det er ok å bruke Sukker og Tinder. Men det kan være utmattende og ta helt fra deg alt håp. Viktig å lete etter de gode mennene, og bare møte dem du virkelig vil møte og tror litt på. Og så må man tåle alle rare slags avvisninger. Det er ikke alle (verken kvinner eller menn) som er høflige. Mange svarer ikke (det er i grunnen greit), noen svarer deg og så blir de helt stille. Noen møter deg og blir helt borte. Mange som har rare framgangsmåter, og kvier seg for å kommunisere skikkelig. Men vet du dette og passer du på deg selv, har du mulighet til å møte folk på nettdatingen som du ellers ikke ville ha truffet. Det er den positive siden av dette. Anonymkode: ed987...92d
LadyL Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Kunne skrevet dette innlegget selv, Ts 🙌🏼 Bortsett fra at jeg ikke var i et voldelig forhold for halvannet år siden. Jeg er på happn og tinder, men treffer ingen...har ikke vært på date på 1 år, men snakker sammen med en venn av en venninne nå. Kjenner jeg er lei hele datingopplegget da jeg mister interessen etter noen uker med dating. Det er selvfølgelig lettvint å treffe noen på nettet for oss alenemødre mtp at vi ikke har allverdens fritid til overs, men vil anbefale deg å starte med en aktivitet om du har tid. Ellers slenge deg med på sosiale arrangement som venner eller kollegaer arrangerer 😊
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 23 minutter siden, LadyL skrev: Kunne skrevet dette innlegget selv, Ts 🙌🏼 Bortsett fra at jeg ikke var i et voldelig forhold for halvannet år siden. Jeg er på happn og tinder, men treffer ingen...har ikke vært på date på 1 år, men snakker sammen med en venn av en venninne nå. Kjenner jeg er lei hele datingopplegget da jeg mister interessen etter noen uker med dating. Det er selvfølgelig lettvint å treffe noen på nettet for oss alenemødre mtp at vi ikke har allverdens fritid til overs, men vil anbefale deg å starte med en aktivitet om du har tid. Ellers slenge deg med på sosiale arrangement som venner eller kollegaer arrangerer 😊 Så godt å høre vi er fler i samme båt 😅 Jeg har vært på noen dates, men ikke noen jeg føler jeg har klaffet med. Og jeg er ganske sosial av meg, men det er rart med det - jeg blir så klein om noen legger an på meg i en setting som jeg ikke "er klar for det". Dater er liksom greit, for da vet jeg hva jeg går til. Men blir veldig tatt på senga om det skulle ha skjedd i en annen sammenheng. Nei, får bare smøre meg med tålmodighet! Men hele dette datinggreiene er ganske frustrerende 😤😅 Anonymkode: ef85e...87f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 3 timer siden, padawan skrev: Selv har jeg gått bort fra å bruke sjekkesider men jeg ville holdt meg langt unna Tinder hvis jeg skulle begynt med det igjen. Det er veldig mange som bruker det som en useriøs "puleside". Ja, jeg vet. Men føler jeg er ganske god på å luke ut hvem som er hva der på Tinder. Jeg er i grunn ikke så opptatt av utseende om personligheten skinner igjennom. Så sveiper aldri på gutter i bar overkropp som flekser muskler foran speilet. Jeg prøver meg på Tinder og Sukker nå, men jeg føler Tinder er litt mer "ryddig" i oppsettet liksom. Anonymkode: ef85e...87f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ok å bruke Sukker og Tinder. Men det kan være utmattende og ta helt fra deg alt håp. Viktig å lete etter de gode mennene, og bare møte dem du virkelig vil møte og tror litt på. Og så må man tåle alle rare slags avvisninger. Det er ikke alle (verken kvinner eller menn) som er høflige. Mange svarer ikke (det er i grunnen greit), noen svarer deg og så blir de helt stille. Noen møter deg og blir helt borte. Mange som har rare framgangsmåter, og kvier seg for å kommunisere skikkelig. Men vet du dette og passer du på deg selv, har du mulighet til å møte folk på nettdatingen som du ellers ikke ville ha truffet. Det er den positive siden av dette. Anonymkode: ed987...92d Ja, det var det da. Jeg tror jeg er ganske flink til å lese folk og vil ikke møte noen dersom samtalen går trått på meldinger. Jeg er ikke desperat men jeg kjenner at det er jo slitsomt - å skulle finne noen man går på date med. Hvis det ikke er kjemi, greit nok. Dersom det er det, så skal man gjennom en sånn ganske skummel mellomfase. Men man må vel satse litt for å klare å finne noen og. Anonymkode: ef85e...87f
Gjest padawan Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men man må vel satse litt for å klare å finne noen og. Man må nok nesten det dessverre.
Jolijojo Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 30 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det var det da. Jeg tror jeg er ganske flink til å lese folk og vil ikke møte noen dersom samtalen går trått på meldinger. Jeg er ikke desperat men jeg kjenner at det er jo slitsomt - å skulle finne noen man går på date med. Hvis det ikke er kjemi, greit nok. Dersom det er det, så skal man gjennom en sånn ganske skummel mellomfase. Men man må vel satse litt for å klare å finne noen og. Anonymkode: ef85e...87f Ja, den mellomfasen er noe herk . Er selv midt oppi en sånn, og vi har begge barn fra før så vi ses ikke så ofte som jeg tror vi burde liksom. Vil ikke blande inn barna før vi vet sikkert selv hva vi vil. Fant ikke denne karen på noen app da, heldigvis, så slapp "klein-date-med-fremmed-fasen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå