idk333 Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Hei Jeg ønsker å ta laserbehandling for å fjerne eller redusere hår på ansiktet mitt. Har mørkt hår og det er mye, men tynt ettersom jeg har ikke rørt det (ikke nappet, vokset eller noe som helst) fordi sjansen for at det gror ut tykt og mer er der. Men som sagt koster det jo en del å utføre slikt. Har noen av dere ideer til billige eller hvert fall rimelige steder i Oslo som utfører diodelaser? Helst ikke IPL laser.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Laser behandling gir ikke varig resultat. Hvis du har mørke hår, og lyshud blir det best resultat. Men det gror ut igjen. Det blir ikke tykkere hår, ved å nappe eller vokse. Heller ikke ved barbering, det føles kun slik. Laserbehandling er dyrt, og siden det ikke gir varig resultat er det bortkastede penger. Det er i hvert fall min mening. Anonymkode: 84bee...3e9
idk333 Skrevet 27. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Laser behandling gir ikke varig resultat. Hvis du har mørke hår, og lyshud blir det best resultat. Men det gror ut igjen. Det blir ikke tykkere hår, ved å nappe eller vokse. Heller ikke ved barbering, det føles kun slik. Laserbehandling er dyrt, og siden det ikke gir varig resultat er det bortkastede penger. Det er i hvert fall min mening. Anonymkode: 84bee...3e9 Ja jeg har lys hud og mørkt hør. Om det blir tykkere eller ikke ved bruk av napping eller voks, kommer an på håret ditt, utifra det jeg har fått høre. Og fra det jeg tenker om mitt hår, tror jeg det kan vokse ut igjen tykkere. Laser er dyrt, men personlig tror jeg det er det mest effektive for meg. All hår blir ikke borte, men det gjør det mye mindre og kan vare lenge. Avhengig fra person til person. Har hvert fall lyst til å prøve det ut hvis det er gode klinikker der ute, med ok priser, eventuelle pakkepriser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå