Gå til innhold

LINES GRAVIDITET

Lineah

Anbefalte innlegg

Så tok jeg gravid testen i går da, og det var som jeg frykta, den var positiv. Men jeg er alikevel lettet, tenk om jeg aldri kunne få barn, har jeg tenkt før.

Uff gruer meg fælt til å fortelle familien min det. De mener vel at værken jeg eller min elskede er voksene nok.

Heldigvis ble ikke min elskede deppa, men det var et sjokk for oss begge.

Jeg har egentlig veldig blandet følelser, klarer liksom ikke å venne til meg tanken at JEG er gravid, lille meg. Men jeg venner meg nok til det ettervært.

Vis det blir en jente(som jeg håper mest på) Vil jeg gjerne at hun heter Amalia Karine, men min kjære vil helst at hun skal hete Ida. Så det får vel bli Ida Amalia, men det er dumt å ikke bruke Karine, siden det hette min tante som døde i fjord...

Det er så mye vi må tenke på. Vi bor i båt nå, men det kan vi ikke når ungen kommer. Hva med økonomien??? Uff, det er en del bekymringer.

Skulle ønske at noen av vennindene mine også ble gravide, men de som har type har allerede fått unge.

Men dette skal jeg vel klare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare gratulere deg med graviditeten. Selv om den ikke var planlagt så skal du se at det går bra. :D

Du skal se at både du og familien din venner seg til tanken at du er blitt gravid, det går sikkert sååååååååå bra skal du se. Du har jo mange mnd på å la alt dette synke inn.

Det er litt planlegging med å få et lite barn, ting og tang man må ha. Det er vel kanskje litt upraktisk å bo på båt når man har fått et barn, men alt går jo ann. Det ordner seg sikkert for dere etterhvert.

Lykke til. :wink:

Klem fra

Cobra 14+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN som dagbokskriver dette går nok bra selv om det ikke var helt planlagt

Hvor gamle er dere da?? Nå har dere god tid til og finne hvor dere skal bo.

Familien blir no sikkert litt sjokka,men etterhvert tror jeg de gleder seg til og bli besteforeldre.

ØNSKER DEG LYKKE TIL DETTE GÅR NOK BRA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...