Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :)

Jeg trenger litt tolkningshjelp på EL testen jeg tok i dag tidlig.. Hva tror dere?

Er liksom nesten lik farge øverst på strekene, men nede er den ene mye mørkere enn den andre.. 🤔 kan sies jeg har hatt mye tykt slim i dag og i går.. 

DSC_0876.JPG

Anonymkode: 6cc79...c07

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann! :)

Jeg trenger litt tolkningshjelp på EL testen jeg tok i dag tidlig.. Hva tror dere?

Er liksom nesten lik farge øverst på strekene, men nede er den ene mye mørkere enn den andre.. 🤔 kan sies jeg har hatt mye tykt slim i dag og i går.. 

DSC_0876.JPG

Jeg syns den ser negativ ut. Sånn jeg har forstått det så skal begge strekene være like sterke, og det ser jeg ikke her. Men det ser ut som at det nærmer seg. Ta en ny test igjen i kveld! :) 

Skrevet

Denne er negativ. Slik ser mine tester ut frem mot eggløsning. Den er mye sterkere når den er positiv.

Anonymkode: 8eeef...54c

Skrevet

Kan det være noe feil med testen? Den er negativ, men syns det var litt rart med veldig tydelig strek i bunnen av kontrollstreken. 

Skrevet

Negativ.

Anonymkode: c97e4...955

Skrevet

TS her 😊

Hva med denne da? Den er vel positivt? 😃har aldri hatt positiv EL test før så litt usikker.. 

DSC_0876.JPG

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her 😊

Hva med denne da? Den er vel positivt? 😃har aldri hatt positiv EL test før så litt usikker.. 

DSC_0876.JPG

Denne ville jeg tolket som positiv! 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her 😊

DSC_0876.JPG

Den ser positiv ut, ville testen i morgen og for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...