AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 En mann må jobbe for å få det meste i livet. For menn kommer ikke kone, barn, hus osv. gratis. Statistikk viser det at en mann enten må være hot as hell eller ha i alle fall en grei jobb og minst en fagkompetanse/vgs utdanning for å få partner. For kvinner er det helt annerledes. De trenger verken jobb, penger eller noe som helst for å få en partner. De kan være seg selv. De færreste kvinner, kanskje maksimum 10 prosent er så lite attraktive at de ikke kan få en partner. Så kan de få ressurser av mannen de velger. Slik det har vært fra tidenes morgen. Det her er ikke en generalisering. Statistikk viser dette og det er hundre prosent sant. Kvinnens sosioøkonomisk status har mindre betydning, selv om hennes intelligens har det. Damer trenger ikke å gjøre det godt, de trenger ikke å ha en høy stilling, de trenger ikke noe som helst egentlig, for å få et godt liv. De er trygge fra fødsel av. Det eneste som kan være litt skummelt er kriminelle handlinger, men her er jo kvinner mye mindre disponerte enn menn. Selv koner slår jo mennene sine oftere enn menn slår konene sine (her skal det blir sagt at når en mann slår ei dame, ender det ofte i større skader). Så når dette er et faktum, hvorfor er kvinner da så selvbeskyttende og feministiske. Det er jo greitt at jo mer de har, jo bedre har de det. Men det er ingen logisk grunn til at kvinner skal være mer feministiske enn menn det omvendte. Faktisk burde menn arbeide mer fordi det er jo ganske alvorlig om kvinner får bedre utdanning og inntekt enn menn. Fordi da mister jo hundretusenvis av menn muligheten til å få en partner og barn. Noe som videre skaper mye ulykke og jævelskap. Anonymkode: ead83...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Hvilken planet er du fra? For her på min planet (kjent som Jorden) jobber kvinner rumpa av seg helt fra de er små, fordi det forventes nesten dobbelt så mye fra dem som fra menn. Det gjelder også de som er så ser ut som et maleri. Anonymkode: b43ed...9b1 16
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 (endret) Det er uten tvil mye større krav og forventninger til menn enn kvinner. Det du nevner i HI er bare en dråpe i havet. Må også legge til ; nevrotisme. Studier viser at gutter/menn med sosial angst, er sjenerte, introverte eller ikke er handlekraftige og selvsikre vil slite veldig på datingfronten - mange ender opp ufrivillig single da kvinner nesten uten unntak overser de gutta som ikke er utadvente eller veldig selvsikre. Men jenter kan fint være sjenert uten at det senker deres attraksjon eller at det blir sett på som et trekk som gjør de uaktuelle som kjæresteemner. Sånn her ser kvinner på sjenerte menn (det er ikke bra) ; Endret 27. januar 2018 av WubWub 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 3 minutter siden, WubWub skrev: Det er uten tvil mye større krav og forventninger til menn enn kvinner. Det du nevner i HI er bare en dråpe i havet. Må også legge til ; nevrotisme. Studier viser at gutter/menn med sosial angst, er sjenerte, introverte eller ikke er handlekraftige og selvsikre vil slite veldig på datingfronten - mange ender opp ufrivillig single da kvinner nesten uten unntak overser de gutta som ikke er utadvente eller veldig selvsikre. Men jenter kan fint være sjenert uten at det senker deres attraksjon eller at det blir sett på som et trekk som gjør de uaktuelle som kjæresteemner. Sånn her ser kvinner på sjenerte menn (det er ikke bra) ; Den mest tiltrekkende av dem, på 1:34 (wow!) likte sjenerte menn, så da fortsetter jeg med å være komfortabel med å være sjenert Anonymkode: 9fbc4...dd4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 5 minutter siden, WubWub skrev: Det er uten tvil mye større krav og forventninger til menn enn kvinner. Det du nevner i HI er bare en dråpe i havet. Må også legge til ; nevrotisme. Studier viser at gutter/menn med sosial angst, er sjenerte, introverte eller ikke er handlekraftige og selvsikre vil slite veldig på datingfronten - mange ender opp ufrivillig single da kvinner nesten uten unntak overser de gutta som ikke er utadvente eller veldig selvsikre. Men jenter kan fint være sjenert uten at det senker deres attraksjon eller at det blir sett på som et trekk som gjør de uaktuelle som kjæresteemner. Sånn her ser kvinner på sjenerte menn (det er ikke bra) ; tull og tøys fra ende til annen Anonymkode: f67be...8e0 3
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: tull og tøys fra ende til annen Anonymkode: f67be...8e0 Nei, leste en rapport om dette som viser til at sjenerte / engstelige gutter stiller svakt på datingmarkedet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den mest tiltrekkende av dem, på 1:34 (wow!) likte sjenerte menn, så da fortsetter jeg med å være komfortabel med å være sjenert Anonymkode: 9fbc4...dd4 Jeg ville ikke hørt på det hun sa, for ofte sier jenter, særlig de tiltrekkende, hva de tror du ønsker å høre. Jeg er også sjenert, men vet at jenter ikke liker det. Det beste er nok å arbeide av seg sjenertheten ved å gå inn i situasjonene og prøve å oppføre seg ekstrovert. Anonymkode: ead83...3fa
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #10 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den mest tiltrekkende av dem, på 1:34 (wow!) likte sjenerte menn, så da fortsetter jeg med å være komfortabel med å være sjenert Anonymkode: 9fbc4...dd4 Jeg synte absolutt du bør være stolt av den du er, og til tross for at den store majoriteten kvinner ikke liker sjenerte gutter så vil det alltids finne enkelte kvinner som ikke er like intolerante og sneversynte.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #11 Skrevet 27. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken planet er du fra? For her på min planet (kjent som Jorden) jobber kvinner rumpa av seg helt fra de er små, fordi det forventes nesten dobbelt så mye fra dem som fra menn. Det gjelder også de som er så ser ut som et maleri. Anonymkode: b43ed...9b1 Jeg er enig i at kvinner ofte blir dobbeltarbeidende, med barn og jobb, men de blir ikke valgt som partnere ut fra økonomi. Tror også at mange menn ikke har så mye i mot at kvinnen tar seg av barna og ikke jobber. Anonymkode: ead83...3fa
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #12 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke hørt på det hun sa, for ofte sier jenter, særlig de tiltrekkende, hva de tror du ønsker å høre. Jeg er også sjenert, men vet at jenter ikke liker det. Det beste er nok å arbeide av seg sjenertheten ved å gå inn i situasjonene og prøve å oppføre seg ekstrovert. Anonymkode: ead83...3fa Joda, hun sier at hun ikke liker "cocky" guys, som gjør at jeg tenker at hun tenker litt som meg. De mest utadvendte er de mest sårbare og gjør mest ut av seg, fordi de har et svakt indre, mens introverte og sjenerte er tryggere på seg selv og er solide nok til å holde seg i bakgrunnen. Anonymkode: 9fbc4...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #13 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, WubWub skrev: Jeg synte absolutt du bør være stolt av den du er, og til tross for at den store majoriteten kvinner ikke liker sjenerte gutter så vil det alltids finne enkelte kvinner som ikke er like intolerante og sneversynte. Hovedproblemet blant sjenerte gutter er nok at de ikke prater nok med jenter. Så er nå sjenerthet noe man kan arbeide bort. Ved å slutte å tenke så mye over problemer/dumme ting som kan skje, pluss å gå inn i situasjonene ofte. Angst blir jo ofte skapt av for mye tenking og fundering. Anonymkode: ead83...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #14 Skrevet 27. januar 2018 Enn oss som er lesbiske eller aseksuelle eller rett og slett ikke har som mål i live å få "mann, hus og barn"? Er det greit at vi er selvbeskyttende da? Anonymkode: f6f9d...025 4
RoH Skrevet 27. januar 2018 #15 Skrevet 27. januar 2018 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enn oss som er lesbiske eller aseksuelle eller rett og slett ikke har som mål i live å få "mann, hus og barn"? Er det greit at vi er selvbeskyttende da? Anonymkode: f6f9d...025 Ja, knurr i vei Endret 27. januar 2018 av RoH
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #16 Skrevet 27. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig i at kvinner ofte blir dobbeltarbeidende, med barn og jobb, men de blir ikke valgt som partnere ut fra økonomi. Tror også at mange menn ikke har så mye i mot at kvinnen tar seg av barna og ikke jobber. Anonymkode: ead83...3fa I snitt jobber menn 20-30 minutter mer per dag enn kvinner om vi regner totalen. Så kvinner blir ikke "oftere dobbeltarbeidende". 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #17 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, WubWub skrev: I snitt jobber menn 20-30 minutter mer per dag enn kvinner om vi regner totalen. Så kvinner blir ikke "oftere dobbeltarbeidende". Ok Anonymkode: ead83...3fa
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #18 Skrevet 27. januar 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hovedproblemet blant sjenerte gutter er nok at de ikke prater nok med jenter. Så er nå sjenerthet noe man kan arbeide bort. Ved å slutte å tenke så mye over problemer/dumme ting som kan skje, pluss å gå inn i situasjonene ofte. Angst blir jo ofte skapt av for mye tenking og fundering. Anonymkode: ead83...3fa Angst kan man trene bort ja. Men det du skisserer var ikke poenget mitt. Hovedproblemet med sjenerte jenter er ikke at de ikke prater nok med gutter for sjenanse eller engstelige trekk hos kvinner skremmer ikke bort gutta. Ergo er kravene til en gutt høyere da de må være utadvent , bekymringsløse og selvsikre - 3 trekk som kvinner ikke trenger inneha for å finne kjæreste. summa summarum har de det enklere, mye enklere. Endret 27. januar 2018 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #19 Skrevet 27. januar 2018 Get a job. And a hobby. Anonymkode: c4c40...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #20 Skrevet 27. januar 2018 5 minutter siden, RoH skrev: Ja, knurr i vei Rawr! Anonymkode: f6f9d...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå