Gå til innhold

Dere andre med barn i bhg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker dere på vei til og fra jobb(inkludert all tid med barnehagen)? 

Anonymkode: b7214...cb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drar hjemmefra ca 1 time før jeg skal være på jobb. Bor i Oslo 

Anonymkode: 32e97...be5

Skrevet

Nå bruker jeg ca 30 min til jobb inkl henting eller levering. Har brukt en del mer tid før, da jeg hadde jobb lenger unna og barnehagen et annet sted. Nå bor vi rett ved siden av bhg, og syns vi er veldig heldige.

Skrevet

Bruker mellom 1,5 og 2 timer

Skrevet

Ca 30 min. Barnehagen og skolen ligger 2-3 min unna med bil, og deretter tar det meg 12-15 min å kjøre til jobb. 

Anonymkode: 2e3db...a6a

Skrevet

Har barnehage to gater fra hvor vi bor. Bruker rundt ett minutt eller to i bil. Ti minutter å gå(bedagelig 4 åring) Har to barn i barnehagen på ulike avdelinger, så bruker rundt ti minutter på å levere begge. Så fem minutter i bil til jobb. Aldri kø/rush. Så totalt bruker jeg vel rundt 20 min fra vi kjører hjemmefra til jeg sitter på kontoret. 

Føler meg veldig heldig! Holder på både jobb og hus, selv om jeg tror jeg burde utvikle meg og bytte jobb, og gjerne skulle hatt større hus 😊 Jeg kan jobbe fulltid siden vi bruker så lite tid på levering og henting, samt at jeg har fleksibel arb tid. 

Anonymkode: b7130...f8f

Skrevet

Bruker ca 45 minutter når jeg sykler, barnehagen er i motsatt retning av jobben. 5 min til barnehagen, 10 min til levering (bruker sjelden så lang tid, men greit å ha litt å gå på), 30 min fra barnehagen til jobb.

Anonymkode: 6cd32...41e

Skrevet

20 min fra jeg går hjemmefra til jeg er på jobb. Har tre barn i samme barnehage men på forskjellige avdelinger, så leveringen tar like lang tid som å gå til jobben.

Skrevet

Har barn på 4 som da ikke har vogn, men bruker sykkelvogn om jeg skal levere. Er egentlig 4 minutter å gå til barnehage og kanskje 5 minutt å gå fra bhg til trikk om jeg går alene - men med barn blir det jo endel ditt og datt(vottene er på feil, treg til å gå oppi sykkelvogna osv). 

Det tar nok 45 minutt om jeg leverer, og trikketuren tar omlag 7 minutter av dem.

Uten barn bruker jeg 20 minutter fra dør til dør. 45 med levering, og gangetid til/fra er uten barn altså 9 minutter - så må regne en 15-20 minutter ekstra minst bare på selve leveringen og dilldall som oppstår langs veien/beskjeder en får i bhg/legge på plass matpakke osv.

Anonymkode: 375a6...2d0

Skrevet

Ca 1 time

Anonymkode: 1c88a...a27

Skrevet

Barnehagen ligger rett ved der vi bor. Så levering tar ikke lang tid. Fra levering og til jeg er på jobb, går det 50-55min. 30min med tog og 10min gå til stasjonen & til jobb fra stasjonen.

Skrevet

Tja, kanskje 10-20 minutter, og vi har ikke bil.

Når det er fint føre (sen vår/sommer/tidlig høst når det ikke er snø) så sykler vi med sykkelvogn. Da tar det maks et par minutter hjemmefra og til jobb, barnehagen er på vei til jobb.  

På de verste vinterdagene, hvor det har snødd og regner om hverandre f.eks og man nesten ikke kan gå ute, så kan det vel ta 10 minutter å gå. 

Anonymkode: 021bc...df4

Skrevet

Henter hovedsakelig, mens samboer leverer. Når jeg henter bruker jeg ca 45 minutter hjem og 1 time på fredager. I ferietider tar det meg bare 30-35 minutter hjem pga mindre kø. Barnehagen ligger 2-3 minutters gange herfra så jeg går bort og henter henne. Kan ta alt fra 5-15 minutt å komme seg ut av barnehagen :P  Rusleturen hjem med vogna er koselig :) 

Anonymkode: 89216...8ba

Skrevet

Bruker 15 min 😊 Bor og jobber like ved barnehagen.

Anonymkode: e4ae5...f57

Skrevet

Går hjemmefra 8 og er på jobb 9. Bor rett ved bhg. Stresser ikke med levering. Tar meg tid og prater med de ansatte eller evnt andre foreldre. 

Anonymkode: 702db...e74

Skrevet

Bruker maks 30 min fra vi drar hjemmefra til jeg er på plass på kontoret. Barnehagen er rett ved jobben. 

Skrevet

Leverer i bhg på vei til bussen, tar meg ca 15-20 ekstra i fht å bare skulle til bussen og da stresser jeg ikke med levering. Tar ca 25 til jobb etter det.

Anonymkode: d00a3...ca0

Skrevet

Drar hjemmefra ca 07.28, er på jobb rundt 07.53 :)

Skrevet

Jeg henter som regel. Har 5-10 min å gå fra jobb til barnehagen, og ca. 5 min å gå fra barnehagen og hjem. Tid brukt i barnehagen varierer, men 5-15 min, kanskje. Som regel er vi hjemme under en halvtime etter at jeg gikk fra jobb. På fredag gikk ettåringen hjem selv, da brukte vi ca. 30 min fra barnehagen og hjem 😂

Anonymkode: 89547...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...