Gå til innhold

Jeg tror værelsespiken vår har seg med stallgutten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har værelsespiken vår støtt og stadig vært nede i stallen og hengt rundt stallgutten. Han er fra Mongolia og hun er Norsk. 
Jeg skal jo ikke legge oss opp i kjærlighetslivet deres. Men jeg opplever ofte at barnene går rundt i pysjamasen midt på dagen og sengene ikke er redd i det siste. 

Hun er den eneste Norske. Kokken er fra Kambodsja, butleren er fra Gambia og sjåføren er fra El Salvador. Alle er flinke og gjør jobben sin. 
Men hun Norske har vi hatt problemer med før. Når vi har irettesatt piken. Så har hun svart tilbake. 

Jeg er redd dette kan bli tilfelle hvis vi prøver å irettesette værelsespiken igjen. Selv om hun har noe på gang med stallgutten. Så må hun jo gjøre hennes plikt først. 

Er det noen som er i en lignende situasjon? Hva burde jeg gjøre? Si henne opp og erstatte henne med en som har mer arbeidsmoral? 
Jeg vet det er mange rundt om kring i verden som står i kø for å overta hennes jobb. 

Anonymkode: f361d...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg må spørre butleren min om råd. Han har gått butlerakademiet og har bachelor i sosial etikette.

Anonymkode: b0bbf...dc6

• Liker 13
Skrevet

Da synes jeg du skal frigjøre henne. Stallgutten, derimot, han kan du piske. :pisk::ironi: 

Anonymkode: 571fb...02d

• Liker 3
Skrevet

Da min stallgutt fra Zambia lå med min poolboy som var fra Hawaii og han igjen lå med min vaskehjelp fra Filippinene, så sa jeg opp alle sammen og ansatte en stallgutt fra Ghana, en vaskehjelp fra USA og to nye vaskehjelper fra India fordi det kostet like mye som én fra Filippinene. Win win! 

Se det positive i dette! Du har mer $$$ enn de fleste. :)

Anonymkode: 5c008...da4

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da synes jeg du skal frigjøre henne. Stallgutten, derimot, han kan du piske. :pisk::ironi: 

Anonymkode: 571fb...02d

Piske en som gjør jobben sin?:)

Skrevet

Lurer på om det er noe i lufta. Her holder butleren vår på med vaskedamen. De tror at vi ikke veit det men det er jo så åpenlyst :P 

Anonymkode: d4a2e...ade

Skrevet

Har værelsespiken diskalkuli? Hvis hun kan prosentregning er det ingen grunn til bekymring! I følge menn på KG ligger norske kvinner bare med menn med stor tiss. Stallgutten er asiat. For dårlige odds. 

Anonymkode: d63db...a01

Skrevet

Den boken vil jeg lese :laugh:

Hva heter boka?         :laugh:

Anonymkode: 45805...7d6

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den boken vil jeg lese :laugh:

Hva heter boka?         :laugh:

Anonymkode: 45805...7d6

Eller hva heter såpeoperaen? :popcorn:

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

....

Endret av Catalina Culès
Skrevet (endret)

Forstår deg godt. Gartneren min drev å pulte på kokka her før jul. Veldig frustrende. :snurt:

Endret av Perle
Skrevet

Jeg syns du skal la dem gifte seg :rodmer:

Anonymkode: ade9f...473

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes du skal si opp den norske barnepiken. Så kan du ansette tre filippinske barnepiker for samme pris. Forhåpentligvis vil i alle fall en av dem ikke pule stallgutten til enhver tid, slik at den/de kan se til barna. Ellers kan du jo sende en forespørsel til Høyre og be om råd.

Anonymkode: 7e372...338

Skrevet

Huff, tenk om han setter barn på henne. 

Skrevet

Her har vi et problem med at urmakeren vår har hatt trekant med livlegen og feieren (de er alle sammen fra Lichtenstein), mens rotasjonsassistenten har presset disparsøren (hun er en transseksuell same fra luleå) for penger for ikke å fortelle at hun har sugd entomologen vår i en busk bak hull nr. 7 på golfbanen til naboen!

Hva skal vi gjøre? 

Anonymkode: 5aa0f...039

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi et problem med at urmakeren vår har hatt trekant med livlegen og feieren (de er alle sammen fra Lichtenstein), mens rotasjonsassistenten har presset disparsøren (hun er en transseksuell same fra luleå) for penger for ikke å fortelle at hun har sugd entomologen vår i en busk bak hull nr. 7 på golfbanen til naboen!

Hva skal vi gjøre? 

Anonymkode: 5aa0f...039

Uff, det det er bare tull med folk fra Lichtenstein, altså. De er så utrolig kåte hele tiden. Neste gang skal jeg ha en livlege fra Sveits.

Anonymkode: 7e372...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...