Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Er litt fornøyd nå, samtidig som det sikkert er litt "stygt" av meg og være det... Da jeg for noen år siden ble sammen med mannen min hadde han en veninne som bare var venn. At hun ville noe mer var ikke han klar over. Dette gjorde hun helt klart for meg ved oppførselen sin. Dvs. hun sendte meg mail og sms hvor hun fortalte div. ting om min kjære som ikke var helt etter sannheten. For meg ble det da klart at hun ville ha han selv. Når jeg fortalte dette til mannen min etter en stund, dvs. når jeg ble lei av disse mailene, så nektet han å tro på meg. Desverre så slettet jeg mailene og sms'ene fordi jeg ikke var interesert i dem og bare syntes dem var "søppel". Men av respekt for meg ga han hun jenta beskjed om at han ikke ville ha noe med henne og gjøre av respekt for meg og forholdet vårt. Jeg vet ut fra at han har fortalt at hun har hatt litt vanskelig med å skjønne det, for hun har sendt mail og sms som han ikke har besvart. En gang vi var på by'n traff vi ei han jobber med og har "surret" litt med tidligere. Hun var ekstremt klengete på han og bare overså meg totalt. Til slutt ble jeg irritert og ba henne reise og ryke, da hadde jeg fått nok av forestillingen hennes.. Det kan jo sies at vennene mine også reagerte sterkt på oppførselen hennes. Mannen min tenkte ikke noe særlig over måten hun var på, han egentlig bare overså henne mente han... I går kom han hjem og sa det var noe han måtte vise meg. Han plukket frem pc'n sin og hentet frem mailen. Og viste meg en mail fra hun på jobben som tydeligvis ikke var ment for hans øyne... Det var en mail som tydeligvis gikk frem og tilbake mellom hun på jobben og hun veninnen som han kuttet kontakten med. "Samtalen" dems gikk rett og slett ut på at dem skulle gjøre hva dem kunne for å ødelegge for oss. Dem hadde planene klare. Nå fikk vi ikke sett hele samtalen dems, for det var ikke alt som var med i den mailen. Men vi ble begge stumme... Faktisk er det helt utrolig at den ble sendt feil. Jeg vet det er fort gjort spes om man tenker på noe annet....Har jo selv gjort det, men ikke med sånne mail... Kan ikke annet enn å si at jeg gleder meg til å stikke innom mannen i lunchen hans. Han jobber i en bedrift med 10 ansatte og alle har lunch samtidig.. Vi ble enige om i går at jeg skulle stikke innom han etter legetimen min og spise lunch. Da har vi tenkt å slippe den store bomben.... Vi venter barn og skal gifte oss om et par uker..... Er jeg slem eller er det greit av meg og være litt skadefro nå? Mannen er i alle fall litt flau over at han ikke skjønnte "tegninga" selv... Men måtte ha det svart på hvitt lissom
smidja Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 :o :o :o At noen kan være så ondskapsfulle!!! Nei, dette synes jeg at du skal unne deg og kose deg litt med!!!
Suzy Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 Her er det lov å dyrke litt skadefryd... Sørg for å være über-lykkelig så det virkelig stikker
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Ja, ta skikkelig i og sørg for at jentene sitter igjen sånn Håper vi får en oppdatering på hvordan det gikk!
nyibyen Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 Så kult at mannen din ville være med på leken! You go, girl!
Gjest Madam Felle Skrevet 9. februar 2005 #7 Skrevet 9. februar 2005 Hadde gitt han en kjempe kyss, når jeg så de så på
*Heidi* Skrevet 9. februar 2005 #8 Skrevet 9. februar 2005 Så utrolig kult.. Bare kos deg Fortell oss hvordan de reagerte a..
LilleBille Skrevet 9. februar 2005 #9 Skrevet 9. februar 2005 Sakdefryd er den eneste sanne fryd .. er det ikke det de sier..
Molla Skrevet 9. februar 2005 #10 Skrevet 9. februar 2005 Go GIRL Håper du kommer innom med oppdateringer på hvordan det gikk
Gjest Trådstarter tilbake Skrevet 9. februar 2005 #11 Skrevet 9. februar 2005 ja, da var det gjort. Og jeg oppnådde litt mere enn jeg egentlig ville....Men skitt heller.. Ble en litt morsom "opptreden" det der.... Da jeg kom satt hele gjengen på lunchrommet og spiste. Jeg kommer inn går bak samboer legger armene rund halsen hans og gir han en kjempe klem og et kyss på kinnet mens jeg sier at alt står bra til med babyen vår og at legen gratulerer oss på forskudd med brylluppet.. Det ble dørgende stille i rommet et bitte lite sekund før folk begynte å gratulere. Alle uten om ei. Hun satt på enden av bordet og studerte matpakka si. Enkelte titter jo litt rart på henne og så kan jeg ikke dy meg og sier sånn ca. dette.. Ja, ja B.. du får hilse M og si at det gikk skit med planene deres for oss klarer dere IKKE å ødelegge for. Samme hvor råtten og uanstendige planene deres er... Det ble helt dørgende stille, folk satt omentrendt bare og gapte.. Samboern min reiser seg og ser på henne og sier noe om at DETTE hadde han IKKE trodd han skulle oppleve. Det er rein skjær ondskap. Og så sa han.. jeg ville ikke tatt i deg med ildtang en gang, og nå vil jeg ikke snakke med deg, se deg eller høre om deg mere heller... Tror jeg fikk gjengitt "talen" hans sånn ca som han sa det... Når han var ferdig reiste sjefen seg, ser på henne og peker ut av døra.. B inn på kontoret mitt NÅ... Alle blir jo selvsagt sittende muse stille for å få med seg hva som videre skjer (bakdelen med små bedrifter og nesten bare jenter som er ansatt). I alle fall så sitter vi og hører på at sjefen gir henne kjeft... Nøyaktig hva han sier får jeg ikke helt tak i, jeg er jo bare kjempefornøyd. Når hun lukker opp døra for å gå ut av kontoret får hun beskjed om at vis D leverer inn en oppsigelse pga. dette, så bør hun levere sin oppsigelse i stedet for han kommer til å gjøre hva han kan for å beholde D. Det var en slukøret B som gikk til plassen sin. Vi andre skravlet litt om babyen og bryllupsplanene. Er ikke så lenge siden vi beste oss for å gifte oss og vi fikk heldigvis "time" til å gjøre det borgelig rimelig kjapt. Før jeg gikk informerte jeg de andre om at dem fikk holde av den lørdagen det er snakk om for dem var invitert.... (gjett hvem som ikke er invitert).. Nå sitter jeg på plasen min på min jobb (ikke så langt unna min kjære) Da jeg kom tilbake lå det en mail fra kjærsten og ventet på meg. Her skriver han hvor glad han er i meg og at jeg takklet det der utrolig bra, samtidig som vi begge fikk vår lille hevn. Et par av jentene har fortalt han at dem viste at B likte han litt for godt, men at hun var så ond og "psyk" var dem ikke klar over, ellers så ville dem ha "advart" oss... Nå gleder jeg meg bare til å bli frue om et par uker og mamma om ca7 mnd..
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2005 #12 Skrevet 9. februar 2005 Fint for deg, men dårlig dømmekraft av sjefen. Hva hun gjør privat skal han drite i. Selv om det er råttent. Ikke har han lov til å true med oppsigelse heller.
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #13 Skrevet 9. februar 2005 Fint for deg' date=' men dårlig dømmekraft av sjefen. Hva hun gjør privat skal han drite i. Selv om det er råttent. Ikke har han lov til å true med oppsigelse heller.[/quote'] enig
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #14 Skrevet 9. februar 2005 han har ikke lov til å si henne opp. MEN i så små firmaer som jeg får inntrykk av at dette er, så har man jo gjerne et slags "venne" forhold tom med sjefen... Og da kan sånnt skje... Etter hva jeg skjønnte så sa vel heller ikke sjefen at hun fikk oppsigelse, han sa vel at hun burde si opp dersom denne samboeren til trådstartern sier opp.. Jeg applauderer trådstarter for å ha fått sin lille hevn.. Om du var like rolig som du sier her at du var, så beundrer jeg deg. Om noen hadde forsøk å ødelegge mellom mannen min og meg, så hadde jeg neppe takklet det på den måten. Kaldt og rolig.... Gratulerer med babisen og det snart forestående brylluppet
Cata Skrevet 9. februar 2005 #15 Skrevet 9. februar 2005 Sjefen var vel ikke heeeeelt profesjonell der, nei. Men jeg unner deg hvert gram av skadefryd du må ha kjent. Må ha vært en ganske god følelse i det du entret rommet. Alltid deilig å få synlig støtte fra sin kjære. Lykke til med bryllup og blivende baby.
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #16 Skrevet 9. februar 2005 Jeg er faktisk ikke spesielt imponert over måten du håndterte dette på jeg! Det er greit å annonsere i lunsjen at dere skal ha barn og snrt giftere dere, men å så utbasunere hva som har skal ha foregått mellom din mann og kollegaen, var direkte ondskapsfullt og hevngjerrig, og ekstremt korttenkt! Dette var tydligvis ikke "allmennkunnskap" blant kolleger, og det du og din man nå har gjort kan faktisk ha langt alvorligere konsekvenser for arbeidsmiljøet! Å annonsere barn og bryllup var nok, resten var bare å sette igang en skikkelig sladdermølle!! Fullstendig unødvendig å ta dette i offentlighet på en arbeidsplass. Helt ærlig, hadde jeg vært sjefen hadde ikke bare kvinnen fått en tur på kontoret, men din mann også!! Forøvrig er jeg forbauset over at andre som ber om råd ang. å hevne seg, får bare negative tilbakemeldinger, men denne damen får ros??!!
Gjest Melk Skrevet 9. februar 2005 #17 Skrevet 9. februar 2005 Helt enig med de andre mht at sjefen her gikk langt utover det han har rett til. Hva kan jeg selv vente meg i morgen? Å bli kalt inn til sjefen fordi jeg ike har rydda i stuen eller drakk for mye i helgen og lå med for mange uten kondom?
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #18 Skrevet 9. februar 2005 Enig med de siste her. Om da ikke dette er et tulleinnlegg håper jeg både du, samboeren og sjefen blir litt mer modne innen barnet ditt blir født. Jeg skjønner at man har behov for å konfrontere de involverte i en slik sak, men det er veldig uproft å blande inn en hel arbeidsplass.
Hu i Svingen Skrevet 9. februar 2005 #19 Skrevet 9. februar 2005 Jeg støtter enhver velfortjent hevnaksjon og applauderer derfor!
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #20 Skrevet 9. februar 2005 Nå var dette en hevnaksjon som faktisk rammet adskillig flere enn de faktisk involverte, og da synes jeg det er både tåpelig og korttenkt! Hva kommer til å skje på arbeidsplassen fremover? Hva vil skje med arbeidsmiljøet og forholdet mellom kolleger? Såvidt jeg forsto er det her snakk om en liten bedrift, og i små bedrifter er slingringsmonnet lite! Det tåles lite krangel mellom kolleger, og hvis noen slutter kan det bli svært kostbart for bedriften!! Det er ikke alle bedrifter som har regnet inn kostnader i forbindelse med nyansettelser (fort flere titalls tusen), og den tiden det tar å lære opp en ny medarbeider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå