AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Hva er forskjellem mellom å ha et forhold og å ha en pulevenn? Nå vet jeg godt at dette er et dumt spørsmål men jeg klarer ikke å se det faktisk Anonymkode: fa2bf...4f3
saltyliquorice Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Er det følelser involvert er det vel kun biten om at det ikke har blitt snakket om. Ellers er forskjellen at det ikke er noen følelser inn i bildet. Man har sex for sexens skyld.
Gjest Axl Rose Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 (endret) Pulevenner maser ikke og krangler ikke. Kun sex og kos. Endret 27. januar 2018 av Axl Rose
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Pulevenn= ingen forpliktelse bare kos.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 Ingen. Pulevenn er bare en praktisk definsisjon for menn, sånn at de har en unnskyldning til å behandle kvinner som løse horer og søppel. Hvis dama ble kalt kjæreste ville de ikke sluppet unna med samme oppførsel. Anonymkode: 4ed8b...d51 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Og godta de ligger rundt med andre og. Hurra kjønnsykdommer. Anonymkode: 2e512...4e8
bortebra Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen. Pulevenn er bare en praktisk definsisjon for menn, sånn at de har en unnskyldning til å behandle kvinner som løse horer og søppel. Hvis dama ble kalt kjæreste ville de ikke sluppet unna med samme oppførsel. Anonymkode: 4ed8b...d51 Oh jeez. Jeg har da hatt det, jeg og. Uten at jeg har behandla mennene som horer og søppel av den grunn. Noen benytter enhver anledning til å spy ut generaliserende gørr.
Tøytigern Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellem mellom å ha et forhold og å ha en pulevenn? Nå vet jeg godt at dette er et dumt spørsmål men jeg klarer ikke å se det faktisk Anonymkode: fa2bf...4f3 Hvis du ikke ser forskjellen kommer du til å skuffe en fremtidig partner noe veldig.. Og finne alle klærne dine på plenen utenfor huset. 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 41 minutter siden, Tøytigern skrev: j Hvis du ikke ser forskjellen kommer du til å skuffe en fremtidig partner noe veldig.. Og finne alle klærne dine på plenen utenfor huset. ja men du ... jeg har aldri vært i et forhold så kanskje derfor? Det spiller vel en rolle i alle fall? Anonymkode: fa2bf...4f3
herzeleid Skrevet 27. januar 2018 #10 Skrevet 27. januar 2018 Forskjellen er vell at i det ene tilfellet har du gjerne et annet menneske som bryr seg om deg, er glad i deg, som du kan betro deg til og som er der for deg, mens i det andre er det en person som tømmer seg i deg, eller du tømmer deg i.
ajarRun Skrevet 27. januar 2018 #11 Skrevet 27. januar 2018 4 minutter siden, herzeleid skrev: Forskjellen er vell at i det ene tilfellet har du gjerne et annet menneske som bryr seg om deg, er glad i deg, som du kan betro deg til og som er der for deg, mens i det andre er det en person som tømmer seg i deg, eller du tømmer deg i. Forteller du meg at du ikke bryr deg om vennene dine? Eller at du slutter å bry deg for vennene dine når du har sex med dem? Jeg både bryr meg og er der for vennene mine, uavhengig av om jeg har sex med dem eller ikke... Jeg betror meg også til dem. Du vet hva dem sier: Bros before hos. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #12 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, bortebra skrev: Oh jeez. Jeg har da hatt det, jeg og. Uten at jeg har behandla mennene som horer og søppel av den grunn. Noen benytter enhver anledning til å spy ut generaliserende gørr. Sprøyt. ONS, søndagskjæreste, FF, what ever tullete betegnelse man ønsker å kalle konstellasjoner som er verre enn prostitusjon handler nesten uten unntak om at en person godtar å bli utnyttet pga følelser, mens den andre utnytter pga manglende følelser. Anonymkode: 4ed8b...d51 1
herzeleid Skrevet 27. januar 2018 #13 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Forteller du meg at du ikke bryr deg om vennene dine? Eller at du slutter å bry deg for vennene dine når du har sex med dem? Jeg både bryr meg og er der for vennene mine, uavhengig av om jeg har sex med dem eller ikke... Jeg betror meg også til dem. Du vet hva dem sier: Bros before hos. Jeg ville ikke brydd meg like mye om en person, hvis rolle i livet mitt var lettvint ejakulasjon, som en jeg elsker og vil dele livet mitt med nei.
ArneAnd Skrevet 27. januar 2018 #14 Skrevet 27. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen. Pulevenn er bare en praktisk definsisjon for menn, sånn at de har en unnskyldning til å behandle kvinner som løse horer og søppel. Hvis dama ble kalt kjæreste ville de ikke sluppet unna med samme oppførsel. Anonymkode: 4ed8b...d51 Jeg har hatt en pulevenn, og jeg er helt sikker på at hun vil si at jeg behandlet henne på en fortreffelig måte, med respekt og omsorg. At du har dårlige erfaringer er trist å høre. 2
ajarRun Skrevet 27. januar 2018 #15 Skrevet 27. januar 2018 4 minutter siden, herzeleid skrev: Jeg ville ikke brydd meg like mye om en person, hvis rolle i livet mitt var lettvint ejakulasjon, som en jeg elsker og vil dele livet mitt med nei. Noen ganger vil man ikke dele livet med noen, men bare nåtiden.
herzeleid Skrevet 27. januar 2018 #16 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev: Noen ganger vil man ikke dele livet med noen, men bare nåtiden. ok
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #17 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, ArneAnd skrev: Jeg har hatt en pulevenn, og jeg er helt sikker på at hun vil si at jeg behandlet henne på en fortreffelig måte, med respekt og omsorg. At du har dårlige erfaringer er trist å høre. Men hun ville egentlig være kjæresten din og tok til takke med det hun fikk? Spiller jo fint liten rolle om du lagde én middag til henne om hun ville være mora til barna dine liksom. Jeg går ikke inn i sånt med vitende og vilje. Jeg har ingen interesse av å ha sex med folk jeg ikke har følelser for, og å ha et sånt forhold til noen jeg har følelser, med overlegg, er emosjonelt selvmord. Anonymkode: 4ed8b...d51
ArneAnd Skrevet 27. januar 2018 #18 Skrevet 27. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hun ville egentlig være kjæresten din og tok til takke med det hun fikk? Spiller jo fint liten rolle om du lagde én middag til henne om hun ville være mora til barna dine liksom. Jeg går ikke inn i sånt med vitende og vilje. Jeg har ingen interesse av å ha sex med folk jeg ikke har følelser for, og å ha et sånt forhold til noen jeg har følelser, med overlegg, er emosjonelt selvmord. Anonymkode: 4ed8b...d51 På grunn av lang avstand mellom oss og barn på hver vår kant var er kjæresteforhold aldri aktuelt, men vi møttes for å ha sex når muligheten bød seg.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #19 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, ArneAnd skrev: På grunn av lang avstand mellom oss og barn på hver vår kant var er kjæresteforhold aldri aktuelt, men vi møttes for å ha sex når muligheten bød seg. Og hvordan endte det? I tårer for én part? Anonymkode: 4ed8b...d51
ArneAnd Skrevet 27. januar 2018 #20 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan endte det? I tårer for én part? Anonymkode: 4ed8b...d51 Neida. Det endte med at vi som avtalt avsluttet når en av oss fikk seg kjæreste, noe vi begge har fått nå. Vi holder kontakten fortsatt og har blitt gode venner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå