AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Hvis jeg feks anmelder noen, og dette ender med bot for den personen, får jeg da vite at personen får bot og hvor mye personen må betale? Eller får jeg vite det om saken bare blir henlagt? lurt på dette, finner ikke svar .. Anonymkode: 94d07...f73
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Du får bare vite noe om det blir rettssak, eller det blir henlagt. Anonymkode: 1832d...7bb
Gjest making.a.mess Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Noen ganger får du ikke vite noe som helst...
Suppetuppe Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du får bare vite noe om det blir rettssak, eller det blir henlagt. Anonymkode: 1832d...7bb En venn av meg anmeldte noen som kjørte på han. Han fikk da beskjed at vedkommende hadde fått bot og at personen hadde vedtatt den..
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 4 timer siden, Suppetuppe skrev: En venn av meg anmeldte noen som kjørte på han. Han fikk da beskjed at vedkommende hadde fått bot og at personen hadde vedtatt den.. Får man da beskjed om HVOR MYE den anmeldte er nødt til å betale i bøter? Anonymkode: 8ffc7...e88
Suppetuppe Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Får man da beskjed om HVOR MYE den anmeldte er nødt til å betale i bøter? Anonymkode: 8ffc7...e88 Nei han fikk bare et kort brev om at saken var avsluttet og at vedkomne hadde vedtatt boten. Han fikk ikke vite hvor mye personen fikk i bot eller noe annet. Men vet ikke om det er standar prosedyre eller om noen får vite hvor mye bota er på? 🤔🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå