AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Har erfaring med en selv. Det jeg lurer på, hvorfor har de så behov for å ødelegge folk? Hedligvis er ikke de fleste psykopater. Men gud så åvirket en kan bli av dem når de er i livet ditt. Etterpå skjønner jeg ikke at det kunne skje, og det var egentlig mange varsler som jeg ikke evnet å se da det pågikk.. Anonymkode: 7ab77...709
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Hvorfor prøve å finne logikk der det ikke finnes noen? Det kan hende det finnes forskning som viser hvorfor, men etter min erfaring finnes det ingen logiske forklaringer på hvorfor. De gjør det helt enkelt fordi det er det som passer dem best der og da De er snille når det er det som passer dem best, de manipulerer når det er det som passer dem best, og de ødelegger andres liv når det er det som passer dem best. Anonymkode: 5decc...632 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Fordi de trenger forsyning av andres energi for å leve. til ts, anbefaler deg å lese blogg: "psykopati og kjærlighet " Lær deg og forstå psykopaten, det finnes logiske forklaringer, google blogger jeg henviser til over her, kan også anbefale " inner integration"/ youtube. Anonymkode: 36177...10e
Gjest Tom Bäcker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Det er fordi det finnes folk som har behov for å ødelegge andre, og noen av dem kalles psykopater. Jeg troller ikke, jeg snur på rekkefølgen.
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de trenger forsyning av andres energi for å leve. til ts, anbefaler deg å lese blogg: "psykopati og kjærlighet " Lær deg og forstå psykopaten, det finnes logiske forklaringer, google blogger jeg henviser til over her, kan også anbefale " inner integration"/ youtube. Anonymkode: 36177...10e Det der stemmer ikke. Psykopater er selvstendige og er ikke avhengig av noens energi. Du tenker på narsissister, de klarer seg ikke uten "forsyning" aka oppmerksomhet. En psykopat overlever å koser seg helt fint om han blir strandet på en øde øy så lenge det er mat der, han trenger ikke mennesker. En narsissist vil derimot falle inn i depresjon for så å forvitre og raskt sulte ihjel da fungeringsnivået stuper om han ikke har noen kilder til oppmerksomhet. Ellers så bør man ta de fleste YouTube videoer om psykopati og narsisster med en stor klype salt med mindre vedkommende som har lagd videoen er en psykologspesialist men de er det ikke mange av på YT. Endret 27. januar 2018 av WubWub
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har erfaring med en selv. Det jeg lurer på, hvorfor har de så behov for å ødelegge folk? Hedligvis er ikke de fleste psykopater. Men gud så åvirket en kan bli av dem når de er i livet ditt. Etterpå skjønner jeg ikke at det kunne skje, og det var egentlig mange varsler som jeg ikke evnet å se da det pågikk.. Anonymkode: 7ab77...709 Psykopater og scorer ofte høyere på sadisme enn resten av befolkningen. Men ikke alle psykopater er sadister så det er sagt, men i kraft av sykdomsbildet sitt så vil de ofte allikevel såre/skade omgivelsene sine med sin hensynsløse adferd til tross for at det ikke er målet/hensikten.
Nuttery Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 Dette svaret er erfaringsbasert, etter å ha jobbet i helsetjenesten. Jeg er IKKE psykolog e.l, men møter tidvis på pasienter som går under hverdagskategorien «psykopater». Tilsynelatende har de ikke noe behov for å ødelegge for andre. Derimot har de ofte en sterk driv til å få ting som de vil, og de klarer ikke ta hensyn til menneskene rundt. Det er ofte helt irrelevant for dem. Derfor kan det lett virke som de vil ødelegge for folk rundt seg, men egentlig er det bare et «bi-produkt» av det de egentlig vil. Noen få får så klart en slags tilfredsstillelse av å være ekle mot andre. Over linja finnes det svært få av disse menneskene. I hverdagen har man kanskje blitt litt for ivrige med å kalle folk psykopater. 1
WubWub Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 5 minutter siden, Nuttery skrev: Dette svaret er erfaringsbasert, etter å ha jobbet i helsetjenesten. Jeg er IKKE psykolog e.l, men møter tidvis på pasienter som går under hverdagskategorien «psykopater». Tilsynelatende har de ikke noe behov for å ødelegge for andre. Derimot har de ofte en sterk driv til å få ting som de vil, og de klarer ikke ta hensyn til menneskene rundt. Det er ofte helt irrelevant for dem. Derfor kan det lett virke som de vil ødelegge for folk rundt seg, men egentlig er det bare et «bi-produkt» av det de egentlig vil. Noen få får så klart en slags tilfredsstillelse av å være ekle mot andre. Over linja finnes det svært få av disse menneskene. I hverdagen har man kanskje blitt litt for ivrige med å kalle folk psykopater. Dette er jeg enig med deg i 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 Overdreven sjalusi hvis andre har noe de vil ha. Anonymkode: b9a1b...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå