Gå til innhold

Fortvilet over samboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har vært på fest ikveld, han pleier som regel å sove hos kameraten sin han går ut med, jeg regner med at dette skjer idag også ser det ut som. Problemet er at han tydeligvis ikke har strøm på tlf nå, har prøvd å ringe og tlf er av. Jeg jobber imorgen tidlig, og han må være hjemme tidlig formiddag å ta imot barna. Nå ser jeg for meg at han ikke kommer seg opp og ikke får jeg tak i han heller, og at jeg må ta imot barna som har vært hos mormor på jobben. Noe som ikke går. Jeg sa egentlig at han burde komme hjem i natt mtp at han skal ta imot barna når de kommer, men han mente det var null stress. Jeg våknet nå å så han ikke var hjemme enda, og jeg blir irritert fordi jeg kommer til å være helt stresset på jobb imorgen over om han våkner i tide eller ikke. Hva tenker dere, hadde dere blitt irritert over dette? Jeg synes han er uansvarlig, og skjønner ikke greia om hvorfor ikke han kan klare å komme seg hjem om natten som de fleste andre voksne klarer. Han må liksom alltid være borte til neste dag en gang.

Anonymkode: e35a3...32b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er denne mannen? Han høres ut som en 16 åring som må sove hos kompiser så foreldrene ikke vet han har drukket..

Anonymkode: ba5bf...ce2

• Liker 4
Skrevet

Han er langt forbi ansvarlig, så uansvarlig som det bare går an. Hvorfor kan han ikke være hjemme når dere har barn som trenger faren sin?

Anonymkode: 2f941...945

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor han må på død og liv være borte til neste dag. Det er kjedelig generelt, men ihvertfall de helgene jeg jobber dagvakt. Han mener at han skal stå opp og være hjemme i tide til ungene kommer hjem, men jeg har mine tvil når han ikke har på tlf en gang. Strømmen har vel gått da, men da går det ann å lade den. Kameraten har garantert en lader som passer. Jeg får jo ikke akkurat ringt og vekket han heller når den er av. Merker jeg blir sint her, for jeg ser for meg et kaos imorgen formiddag. 

Ts

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor han må på død og liv være borte til neste dag. Det er kjedelig generelt, men ihvertfall de helgene jeg jobber dagvakt. Han mener at han skal stå opp og være hjemme i tide til ungene kommer hjem, men jeg har mine tvil når han ikke har på tlf en gang. Strømmen har vel gått da, men da går det ann å lade den. Kameraten har garantert en lader som passer. Jeg får jo ikke akkurat ringt og vekket han heller når den er av. Merker jeg blir sint her, for jeg ser for meg et kaos imorgen formiddag. 

Ts

Kan det være han sover over hos kompiser fordi han 1)Drikker seg helt sanseløs? eller 2) Tar dop i tillegg? Jeg forstår ikke hvorfor du finner seg i dette hverken for din egen del eller barna. Barna merker jo at foreldre er i bakrus og kan bli stresset av det.

Anonymkode: ba5bf...ce2

• Liker 2
Skrevet

Han oppfører seg jo ikke voksent, hvorfor tolererer du slik oppførsel?

Hadde pent sagt "skal forholdet vårt vare, må du ta mer ansvar, og vise meg mer respekt. Skal du ut, så kan du komme hjem samme kveld (som andre normale mennesker). Funker ikke dette for deg burde vi flytte fra hverandre, for jeg trenger stabilitet og tillitt, noe du ikke gir meg nå"

Anonymkode: f934d...1e9

• Liker 1
Skrevet

Dop tar han ikke. Men han drikker seg nok ganske full ja, og det er jo også et stort problem. Jeg vil ikke at han skal ligge på sofaen hele dagen bakfull liksom, greit ungene er ganske store så de kan aktivisere seg litt selv, men jeg synes ikke noe om at de ser han er bakfull. Nå er det heldigvis ikke ofte de ser det da, men de skal faktisk aldri måtte se det. Jeg finner meg absolutt ikke i dette, og vi skal ha en alvorsprat når jeg kommer hjem fra jobb for å si det sånn. 

Ts

• Liker 3
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Her hadde jeg satt ultimatum. Drikk moderat og kom hjem eller pakk kofferten og bli hos kompisen.

Hadde aldri ville vært sammen med en så uansvarlig mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...