LillePeanøtt Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 (endret) ......... Endret 28. januar 2018 av LillePeanøtt
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Det hadde ikke vært nok tid for meg, men folk er forskjellige. Ut ifra det du skriver er det ikke nok tid for deg heller, så du bør ta det opp med han. Dere er begge voksne, så kan du ikke bare si at du syns dere bruker for lite tid sammen? Anonymkode: ed17a...2fa 1
Jentadi Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 (endret) Det hadde ikke jeg orket. Jeg vil være mest mulig sammen med han, helst hele tiden. På grunn av barn og jobb, går ikke det, men vi treffes i alle fall et par ganger i uka. Jeg vil være en prioritet, ikke bare underholdning når det passer han. Heldigvis har han det på samme vis og ønsker å tilbringe mest mulig tid med meg. Endret 27. januar 2018 av Jentadi 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Hvorfor får du ikke møte ungene hans? Og hvorfor må han dra før dine unger våkner? Vet ikke ungene at dere er kjærester? Dette hadde jeg ikke orket..
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, Mysticgirl skrev: Hvorfor får du ikke møte ungene hans? Og hvorfor må han dra før dine unger våkner? Vet ikke ungene at dere er kjærester? Dette hadde jeg ikke orket.. Jo, de vet hvem han er og at vi er kjærester - men han bruker ikke tid på oss på dagtid når han kan og har tid. Har tatt det opp mange ganger... Han sier bare at han vil vi skal få lov til å være familie uten at han bryter seg på. Når det kommer til hans barn så har eksen hans nektet meg å ha noe med dem å gjøre, men nå har hun snudd og nå er det han som ikke er komfortabel med det. Han sier at hans barn ikke er så sosiale/utadvendte som mine og at han vil skjerme dem fra forholdet vårt. Jeg blir så sliten av det opplegget her... Vi skal liksom være voksne, men jeg synes det er barnslig og tungvindt. Anonymkode: 1f039...2c0
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Det hørest ut som han er usikker på deg og at dere burde være en familie, ettersom han vil "skjerme" barna sine fra dere. Da vil han ikke at de skal bli kjent med dere i det hele tatt. Anonymkode: 0005f...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 Dette ville jeg ikke giddet. Han bruker deg jo som sengekos, når det passer ham. Er dere bare hos deg? Du lager (og betaler for) mat og vin? Eller er du like mye hos han og han lager og betaler for mat? Beklager, men i mine øyne vil han bare skumme fløten. Anonymkode: fb89b...e9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå