Gå til innhold

Er en gutt på 38 som ingen damer vil ha. Gir snart opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så fortvilet og oppgitt... Er lei av å kaste bort tid på datingsider hvor jeg ikke får noe som helst respons. Har forsøkt tinder, iflirt, sukker og tilsvarende sider uten hell.

Kan jo fortelle litt om meg selv:

Er en gutt på 38 år bosatt på Østlandet. Av fare for å bli gjenkjent (kommer fra en mindre bygd) vil jeg ikke oppgi hvor og hva jeg jobber som.. kan si som mye som at jeg tjener greit. Har et ok utseende vil jeg si... nøttebrunt hår og snille varme øyner. Kroppen er ikke veldig trent men jobber med saken. Er ikke overvektig,heller litt spinkel. skulle gjerne vært noen centimeter høyere da min nåværende høyde er: 1.74... er ikke jomfru men har gjerne begrenset med erfaring. Andre opplever meg som sjarmerende, omsorgsfull, stabil og hyggelig. 

det å være en fyr ingen vil ha sliter litt på psyken, virker som jeg ikke har hva som trengs for å tiltrekke meg damer. Noen som har tips til meg? kunne sikkert skrevet mer om meg selv, så bare spør om det er noen vesentlige ting jeg har glemt å ta med

Anonymkode: f0702...ed6

Videoannonse
Annonse
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Slutt i iallefall å se på deg selv som en gutt når du er 38 år. Du er en mann. Skriver du på datingprofiler at du er en gutt når du nærmer deg 40, så kan det virke negativt og se rart ut. 

Skrevet
15 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Slutt i iallefall å se på deg selv som en gutt når du er 38 år. Du er en mann. Skriver du på datingprofiler at du er en gutt når du nærmer deg 40, så kan det virke negativt og se rart ut. 

takk for tips.. 

Gjest Bruker115236
Skrevet

Du sier du er fra en liten bygd, er kanskje litt vanskelig å bli kjent med nye damer når man bor på et lite sted. Hvor stort område søker du på når du bruker datingsider? 

Skrevet

Ikke skriv "gutt". Damer vil ha en mann, ikke et hårløst fugleskremsel.

Hvordan er klesstilen? Har alt å si for førsteinntrykket. 

Tren styrke og spis nok proteiner. Du bygger ikke muskler på underskudd. (Mange som ikke skjønner dette)

Anonymkode: d83f3...1a3

• Liker 10
Skrevet

Hva skriver du i profilteksten og har du bra bilder? 

Bilder bør ikke være tatt med mobilkamera på badet. 

Anonymkode: ebd79...88a

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne datet denne mannen. Men jeg er enig med @Daryl Dixon, hvis du har skrevet Gutt 38 i profilen din, da hopper jeg over deg. 

Anonymkode: ce4ae...b4b

• Liker 16
Skrevet

Hvordan du selv opplever deg, er ikke sagt at andre opplever deg på samme måte. For å komme i kontakt med damer, må du være der damene er.

Og vær så snill, slutt å omtal deg som en gutt. Damer får gutter, som helst skal vokse opp og bli menn med årene.

Anonymkode: 60430...60d

• Liker 4
Skrevet

Ordene "gutt på 38 år" er bare kvalmt. 

Anonymkode: a463c...ca5

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tren styrke og spis nok proteiner. Du bygger ikke muskler på underskudd. (Mange som ikke skjønner dette)

Utrente mennesker/nybegynnere kan det. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Utrente mennesker/nybegynnere kan det. 

Ja hvis man er overvektig. Det er ikke ts.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvis man er overvektig. Det er ikke ts.

Mest gains om man allerede er undervektig da det er størst potensiale for muskelvekst. Overvektige har i snitt mer muskelmasse enn undervektige da overvektige må bære på mer vekt.

En spinkel utrent mann bygger muskler raskest, selv på underskudd såfremt underskuddet ikke er altfor omfattende. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han trenger ikke muskler for å få seg dame. Det eneste negative er at han kaller seg gutt når han er 38. Det setter i gang masse negative assosiasjoner i de aller fleste kvinner. 

Anonymkode: ce4ae...b4b

• Liker 8
Skrevet
50 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og vær så snill, slutt å omtal deg som en gutt. Damer får gutter, som helst skal vokse opp og bli menn med årene.

Anonymkode: 60430...60d

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg er ei sporty jente på 39, og søker ..."
Er dette innenfor blant dameprofiler rundt om?

Anonymkode: 24384...0c6

• Liker 3
Skrevet

Bor du i egen bolig eller bor du hjemme fortsatt? Hvis du bor i egen bolig; har du det ryddig og rent og evner å ivareta hus og hjem? Lager du mat, vasker, skifter dekk, klipper gress og måker? Er du praktisk eller er du lite selvstendig? Dette har langt mer å si enn klesstil og ting som nevnes ovenfor. Ved å lese overskriften om "gutt på 38" ser jeg for meg en som ikke har noe på stell og sitter hjemme på gutterommet med datamaskinen og får mor til å steke pizza i beste/verste Reidar-stil. Har så mye å si hvor du er i livet og om du har ting på stell. Du skriver du tjener greit - hva legger du selv i dette? Ikke nødvendigvis slik at du er et catch fordi om du har grei inntekt. Praktiske ferdigheter og sosial kompetanse teller langt mer enn inntekt, men selvsagt er grei inntekt å foretrekke fremfor de som ikke evner å styre egen økonomi.

Anonymkode: 0b6e4...3bf

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg er ei sporty jente på 39, og søker ..."
Er dette innenfor blant dameprofiler rundt om?

Anonymkode: 24384...0c6

Nei, med mindre man søker etter en sugar-daddy minst en generasjon eldre enn seg selv :riste:

• Liker 8
Skrevet

Er en gutt på 38???? Jeg tror at det første du må gjøre er å bli mann. Så ta det der ifra...

Anonymkode: 7ca0b...5a0

• Liker 8
Skrevet
47 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Du sier du er fra en liten bygd, er kanskje litt vanskelig å bli kjent med nye damer når man bor på et lite sted. Hvor stort område søker du på når du bruker datingsider? 

er ikke spesielt kresen når det gjelder utseende. for meg er personlighet avgjørende.

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kler meg i vanlige klær som jeans og t-skjorte,men kunne gjerne tenke meg å oppgradere litt. kan du enbefale noen klesbutikker? handler ikke så ofte klær, klærne blir brukt til de er slitt og må kastes. samme gjelder sko. har en del skitne joggesko som gjerne må kastes snart.

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skriver du i profilteksten og har du bra bilder? 

Bilder bør ikke være tatt med mobilkamera på badet. 

Anonymkode: ebd79...88a

har ikke så veldig mange nye bilder av meg selv, så kanskje jeg skal få tatt noen nye og se om jeg får litt flere treff. i profilteksten står det litt om interesser og hvilke dame jeg søker etter. Kan se om jeg får kopiert profilteksten inn her ettepå.

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i egen bolig eller bor du hjemme fortsatt? Hvis du bor i egen bolig; har du det ryddig og rent og evner å ivareta hus og hjem? Lager du mat, vasker, skifter dekk, klipper gress og måker? Er du praktisk eller er du lite selvstendig? Dette har langt mer å si enn klesstil og ting som nevnes ovenfor. Ved å lese overskriften om "gutt på 38" ser jeg for meg en som ikke har noe på stell og sitter hjemme på gutterommet med datamaskinen og får mor til å steke pizza i beste/verste Reidar-stil. Har så mye å si hvor du er i livet og om du har ting på stell. Du skriver du tjener greit - hva legger du selv i dette? Ikke nødvendigvis slik at du er et catch fordi om du har grei inntekt. Praktiske ferdigheter og sosial kompetanse teller langt mer enn inntekt, men selvsagt er grei inntekt å foretrekke fremfor de som ikke evner å styre egen økonomi.

Bor i egenbolig med flott uteområde. Er glad i å lage mat, synes f.eks fjordland har en del gode varianter. kan gjerne bli litt flinkere til å rydde enn det jeg er nå. Samme med vasking.. er ellers ganske praktisk og liker å være i garasjen.. alltid noe å gjøre der. har relativt god inntekt, det vil si at jeg har så jeg klarer meg, og har råd til å unne meg en ferie f.eks. 

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vil gjerne endre fra gutt 38 til mann 38 , hvis mulig . mulig det tar seg bedre ut

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vil gjerne endre fra gutt 38 til mann 38 , hvis mulig . mulig det tar seg bedre ut

Joda, det tar seg definitivt bedre ut med "mann 38" enn "gutt 38", men hva er du egentlig? Mann eller gutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...