Gå til innhold

Hva gjør hunden din nå? 🐶

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi vært på lang tur og nå ligger han ved siden av meg i sofaen og slapper av (i likhet med meg).

Hva gjør din? :)

Den som ønsker må gjerne legge ved bilde også, selv om jeg ikke gjorde det denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine ligger å furter og syns så synd på seg selv siden eg nettopp har klippet klørne deres :fnise:

• Liker 2
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Hu lille ligger på fanget mitt, mens hun store er dødssjalu og vil opp hun også. (Bildet er fra i sommer.)CDF380AC-C5E8-4AC0-BBC8-4F3A0C3D47AC.thumb.jpeg.7daf7a9673a3c22d646fac3226b146c0.jpeg

Skrevet

Ligg i buret sitt. Som hun har gjort i nesten hele dag

Anonymkode: 637f1...284

• Liker 1
Skrevet

De var nydelige, @Tom Bäcker.

Så gøy å høre hva hundene deres gjør, enten de ligger i buret, på fanget, eller furter etter klipping av klør. :fnise:  :blomst:

Gjest Melis123
Skrevet

Slapper av med hodet på låret mitt😊 

Skrevet

Sover nede i gangen, hvor det er kjøligere enn i 2. etg. Særlig når jeg fyrer blir det litt vel varmt for henne. 

Anonymkode: e8e6b...3de

• Liker 1
Skrevet

Min ligger nede ved trimrommet, han synes det er for varmt i stua. Labrador som blir 13 uker i morgen😍🐶

Anonymkode: ec846...059

• Liker 1
Skrevet

Gamlemor har tatt kveld på senga si foran peisen, ligger bare å venter på at vi skal legge oss sånn at hun kan snike seg oppi sofaen (hun tror vi ikke vet at hun ligger der hele natta)

Minsten, lille valpen vår, ligger å bøller i sofaen sammen med meg. 

3D3430EE-50AC-48E0-976C-141719067111.jpeg

• Liker 6
Skrevet

Hun spiser på en av lekene sine

Anonymkode: 17491...5f1

Skrevet

Han ligger i fanget mitt, og prøver desperat å få slikke på fingrene mine, noe jeg hater, så er litt småknuff.

Anonymkode: c84cb...eee

Skrevet
15 timer siden, IronMaiden skrev:

Begge mine ligger å furter og syns så synd på seg selv siden eg nettopp har klippet klørne deres :fnise:

Voffen min blir super exited når vi er ferdig og får skikkelig raptus.. Visste ikke at hunder furtet... 

Skrevet

Vi var på lang morgentur i dag, så nå ligger han og slapper av i sengen sin ved vinduet. Bytter på å sove og være halvveis på vakt. 

Skrevet

Hun ligger rett ut og snorker i solstripa som kommer fra vinduet og gjør puffen hennes deilig oppvarmet. :rodmer:

Anonymkode: 724ba...b8f

Skrevet

Han står i trappa og piper. Han er redd å gå opp siste steget i  trappa som er litt ekstra bratt. Vi har hatt den trappa  over et år, og han går jo faktisk opp HVER  eneste dag. Men likevel må han manne seg opp til å gjøre det, og prøver først å pipe seg til hjelp 🙉

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voffen min blir super exited når vi er ferdig og får skikkelig raptus.. Visste ikke at hunder furtet... 

Okei

Skrevet

Ligger ved siden av bordet og håper at det skal regne litt omelett fra oven:ninuskapus: 

Anonymkode: 6a0f4...450

Gjest -Willow
Skrevet

Valpen har vært på utstilling i dag og er fullstendig utslitt, så den bare sover og sover. Snorker litt innimellom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...