Gå til innhold

Skyvedørsgarderobe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal ha dette på ett barnerom ( 2,5m) og på vårt soverom (5m ca). Hvem selger dette?ikea, kvikk og fler? 

Noen som har kjøpt dette nylig? Redd dette blir veldig dyrt 😬 

Anonymkode: e8237...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikea er billigst og best. Garderobemannen er et styr å montere.

Anonymkode: 808c1...87e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikea er billigst og best. Garderobemannen er et styr å montere.

Anonymkode: 808c1...87e

Ja jeg ville nok satset på IKEA jeg også. Kom bare brått på hu dama som roper «garderobemannen» i den reklamen 😂 

men med IKEA ting så må dere huden å etterstramme skruer som ikke står i sånn lås etter en stund. Mange gjør ikke det, å det er grunnen til at mange får «vaklete» pulter, komoder osv. 

Anonymkode: 80953...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er IKEA så billig egentlig ? Syns det virker så dyrt der inne og finner ingen skap bredere enn 2 meter. Tror nok dette blir en dyr fornøyelse ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at garderobemannen er billig men at det er et mareritt å montere ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikea, og er veldig fornøyd. Har hatt det i halvannet år. Var greit både å planlegge og montere. Veldig greit at det er enkelt å justere innredningen i etterkant. For eksempel fant vi etter hvert ut at vi ville ha flere skuffer. Eneste jeg ikke er fornøyd med er demperene til dørene. De syns jeg tar unødvendig mye plass. Har droppet dem på det ene skapet og savner dem ikke...

Anonymkode: abd1e...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikea, og er veldig fornøyd. Har hatt det i halvannet år. Var greit både å planlegge og montere. Veldig greit at det er enkelt å justere innredningen i etterkant. For eksempel fant vi etter hvert ut at vi ville ha flere skuffer. Eneste jeg ikke er fornøyd med er demperene til dørene. De syns jeg tar unødvendig mye plass. Har droppet dem på det ene skapet og savner dem ikke...

Hvor mye betalte dere for hvor mange meter? Måtte dere fore ut på sidene for å få det til å passe på veggen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha 4 meter Pax fra Ikea på soverommet. Kjøper nok dører fra garderobemannen ettersom vi ikke vil ha skyvedører fra Ikea. Innredningen kommer på rundt 5000 og da er det MANGE skuffer. Kjøper dørene på salg. 

Anonymkode: 78310...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elfa, Langlo, Lumi, Rival.. det er mange leverandører. Om du har litt is i magen blir det nok et tilbud i løpet av våren. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha dette på ett barnerom ( 2,5m) og på vårt soverom (5m ca). Hvem selger dette?ikea, kvikk og fler? 

Noen som har kjøpt dette nylig? Redd dette blir veldig dyrt 😬 

Er du smart, venter du til Coop Obs har 40 % rabatt på skyvedørsgarderobe med tilbehør. Nye tilbud kommer hver mandag. Er du enda smartere så skaffer du deg coop medlemskap og trekker medlemskortet før du betaler. Da får du ett godt kjøpsutbytte 1. Februar neste år. 

Anonymkode: 3839b...592

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er at mange, mange gir bort kurvsystemer på finn. Kan være griet til å begynne med før du finner ut hvordan du vil ha det inni skapene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Amiga, det er noe ala Garderobemannen. Ventet til det var tilbud (40%), og fikk det levert og montert. Fikk spesialtilpasset skap, veldig kjekt. Garderobemannen tar 3100 ,- for montering tror jeg. Men IKEA er jo fortsatt billigst, det avhenger mest av om standardmålene deres passer dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Garderobemannen! Og de smeller det opp på null komma niks for en helt OK penge. Resultat: skreddersydde herligheter tilpasset behovet. 

Anonymkode: fd246...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jützler lager skapene med høyest kvalitet. Ulempen er at det koster. Fordelen er at det hender de er på tilbud hos Skeidar.

Anonymkode: 6181b...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 13 år gammel PAX skyvedørsgarderobe fra IKEA som er like fin og funksjonell enda. Det var heller ikke noe problem og montere det på egenhånd.

Anonymkode: 7ef80...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 26.1.2018 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Hvor mye betalte dere for hvor mange meter? Måtte dere fore ut på sidene for å få det til å passe på veggen? 

Vi har de høyeste og dypeste skrogene. 4 stk som sammen dekker en 3-meter lang vegg. Hvert skrog er dermed 75 cm bredt. Har et mellomrom på ca 10 cm på den ene siden som er fin å sette strykebrettet og tørkestativ i. Husker dessverre ikke hvor mye vi betalte for skapene, siden vi handlet så mye da vi kjøpte dem. Prisen er dessuten avhengig av høyde, dybde, dørtype og innredning. Men lek litt med planleggeren på nettsidene, da får du opp totalsum underveis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2018 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Er du smart, venter du til Coop Obs har 40 % rabatt på skyvedørsgarderobe med tilbehør. Nye tilbud kommer hver mandag. Er du enda smartere så skaffer du deg coop medlemskap og trekker medlemskortet før du betaler. Da får du ett godt kjøpsutbytte 1. Februar neste år. 

Dette var ikke så dumt, har ikke tenkt på at Obs kan ha det. Og har Coop kort, bare glemmer å bruke det 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt noe over det, men det er vel skuffer son koster mest ja? Jeg vil ha det meste av klærne mine hengende. Også bukser 😬🤭 

Og vil ikke ha skrogene så dype, vil heller se alt , sånn at ikke så mye ligger bak noe annet. Men så klart, må de ann dette. Skal jo ha plass til jakker, annet yttertøy osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok valgt stammer fra IKEA. Pax har de hatt i mange år og kommer helt sikkert til å tilby deler i mange til. Ønsker du å bytte om i innredningen din ved ett senere tidspunkt er det veldig enkelt, du bare kjøper de skuffene eller hengestengene du vil og flytter om.

Etter montering vill jeg valgt skyvedører på mål foran. IKEA leverer ikke bredere en 2 m, så skal du bruke deres løsning må du kombinere flere forskjellige bredder 😊

Anonymkode: 68f9d...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...