Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bosatt i Nord-Norge. hvor jeg jobber som lærer. Ganske nyutdannet (par år siden, men første året i høst), og flyttet nordover på ren impuls for å oppleve nye ting, så langt har det ikke helt levd opp til forventningene. En faktor var helt klart å bli kvitt en del studielån, generelt bedre økonomi (selv om vinningen går opp i spinningen her oppe). Har slitt veldig med å få et sositalt nettverk, og pga det lite å gjøre på fritiden. Trives delvis på jobb, sosiale på jobb er sånn halvveis, mens det faglige helt ok, men mangel på noen å diskutere mine fag med. Har mye ansvar som er både bra, men også litt overveldende som helt ny. Læringskurven har vært veldig bratt det siste halve året! Sliter meg riktignok ikke ut på jobb, og sjelden jeg faktisk trenger å gjøre så mye på ettermiddag/kveld av jobbrelatert da dette gjøres i arbeidstiden. Men er nå inne på tanken om det kanskje er like greit å begynne å sondere jobbmarkedet der jeg kommer fra, og vurdere å flytte tilbake før planlagt. Hva står sterkest hos dere?   Skal sies at jeg har en fast 100% stilling her, og litt redd for å ende opp med vikariater..  

- Sosiale på jobb/ fritid
- Faglig utvikling
- Nærhet til familie
- Økonomi 
- Stilling

Anonymkode: 25743...bf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...