Basementart Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Vurderer og melde meg på Grete Roede kurs, men lurer litt på om det er noen her inne som har positive og negative erfaringer og dele med meg før jeg tar min endelige beslutning. Hva var bra med kurset? Hva var dårlig? Hvor mye gikk du ned? Selv vil jeg ned ca 15 kilo, har allerede startet et opplegg med trening 2-3 ganger i uken (både kondisjon og styrke) samt et sunnere kosthold (faste små måltider) Setter pris på alle svar! :-)
*Lene* Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Hei, går selv på Grete Roede nå, og er superfornøyd med opplegget! Har ikke gått ned så mye enda, men har ikke vært den flinkeset i klassen heller! (Men nå har jeg skjerpet meg)
Dru Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Det ligger to slankedagbøker i Magasinet her, fra to stykker som gikk på kurs. Gros slankedagbok Mariannes slankedagbok Jeg vet at Gro er kjempefornøyd, og fikk masse utbytte av dette.
Grooo Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 Se der ja, der var Druscilla inne og pratet for meg! Jepps, jeg var absolutt fornøyd, gikk ned 15 kg på et kurs + en måned på egenhånd og har holdt meg der siden. Kan virkelig anbefales på det varmeste
Basementart Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2005 Se der ja, der var Druscilla inne og pratet for meg! Jepps, jeg var absolutt fornøyd, gikk ned 15 kg på et kurs + en måned på egenhånd og har holdt meg der siden. Kan virkelig anbefales på det varmeste Hvor mye er det at det koster? Er kanskje blind men finner ikke prisen på nettsidene.
Basementart Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2005 Huff.. må nok spare litt da, siden jeg bare lever på studielånet for tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå