Gå til innhold

Når er man for gammel til å gå på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere kollegaer sier at i dag kan alle, uansett alder ta en tur på byen, men jeg begynner å føle meg litt gammel?

Hilsen kvinne snart 38

Anonymkode: e30f3...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri.

Anonymkode: ffe78...7a8

• Liker 2
Skrevet

38 er ikke for gammelt iallefall. Men du trenger gjerne ikke gå på det hippeste stedet for 20-åringene. 😉 Jeg er 45 år og hvis jeg går ut er det mer type spisested med bar. Veldig sjeldent jeg går ut på byn, trives best hjemme, eller kino eller restaurant, hotellbar og besøk/fest hos venner. Ingen fare for at jeg blir et slitent «ut-på-byen tryne». 🙏 Men gå ut og kos deg så lenge du føler for det. 

Anonymkode: aeb3b...fe5

Skrevet

Kommer litt an på hva man gjør på byen. 

Anonymkode: 54128...886

Skrevet

90

Anonymkode: f75f3...9bb

Skrevet

Slutta å dra på byen når jeg var 30. Med det så mener jeg feste, ikke ut å ta ei øl eller to og så dra hjem til rimelig tid.

Personlig synes jeg voksne som er ute på rølpefylla er skikkelig teit.

Anonymkode: ab6f2...419

• Liker 3
Skrevet

Man er for gammel når man ikke gidder å stå i kø ute på gata for å komme inn lenger, og syns alkoholen i baren er aaalt for dyr og gremmes ved tanken på at man har barskapet fullt hjemme.

Gørr å gå på byen. Men så lenge du syns det er kuult er du absolutt ikke for gammel.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 34 og syns jeg er for gammel, i hvertfall for de fleste populære utestedene i Oslo (hvor jeg bor). Kanskje ikke aldersmessig for gammel, men jeg syns det bare er slitsomt. For mye folk og for høyt volum for min del. Går gjerne ut og tar et par øl på en mindre bar, men drar hjem når folk begynner å strømme til. Da er jeg fornøyd. Men jeg tenker at det er individuelt. Så lenge man har det gøy så er man ikke for gammel :)

Anonymkode: 796ca...29c

Skrevet
18 minutter siden, palamina skrev:

Man er for gammel når man ikke gidder å stå i kø ute på gata for å komme inn lenger, og syns alkoholen i baren er aaalt for dyr og gremmes ved tanken på at man har barskapet fullt hjemme.

Gørr å gå på byen. Men så lenge du syns det er kuult er du absolutt ikke for gammel.

Bra svart. Helt politisk korrekt. :) 

Anonymkode: 32ddd...acb

Skrevet

73 år. 

Anonymkode: 32ddd...acb

Skrevet

TS på 38 år bør ihvertfall holde seg unna de hippeste utestedene. Ellers ser det komisk og krampaktig ut  Du bør heller holde gå til brune puber og litt slitne nattklubber. 

Anonymkode: d38d7...c30

Skrevet

Jeg er over 50 og går gjerne ut på byen. Nå foretrekkes konserter og caféer og ikke typisk nattklubber. Kan fint svinse hjem etter 3 en natt.

Anonymkode: 42813...0f9

• Liker 1
Skrevet

Det er jo andre steder enn der alle på 20 henger, så jeg vil si aldri. 

Her jeg bor er det i hvert fall større utvalg enn enten hippe nattklubber eller brune puber :ler:

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere kollegaer sier at i dag kan alle, uansett alder ta en tur på byen, men jeg begynner å føle meg litt gammel?

Hilsen kvinne snart 38

Anonymkode: e30f3...3f7

Når du er 6 fot under

Skrevet (endret)

Den dagen du står på en nattklubb og møter venner av dattera di som har gladløkpromille og synes det er sååå gøy å møte mora til venninna si på byen og du tenker bare...I´m to old for this shit. 

Brune puber derimot, aldri. 

Endret av skruf
Skrevet

Så lenge man velger utesteder som er tilpasset sin egen alder, blir man aldri for gammel til å reise ut. Men når 40 åringene reiser dit 20 åringene er, blir det litt krampeaktig.

Anonymkode: 5a479...531

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man velger utesteder som er tilpasset sin egen alder, blir man aldri for gammel til å reise ut. Men når 40 åringene reiser dit 20 åringene er, blir det litt krampeaktig.

Anonymkode: 5a479...531

Finnes steder hvor folk kan gå ut om de er 20 eller 100+. 

Ikke bare brune puber

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...