AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Er straks i uke 35 og kjenner meg nesten konstant tappet for krefter enda jeg er ikke jobber nå,og hviler mye.Kan uten problemer sove til klokken er både 10 og 11 på formiddagen.Den siste uka har jeg vært opptatt med å flytte,men etter 1 1/2 - 2 timers jobbing med å pakke ting i esker og poser er jeg helt kjørt.I tillegg er min samboer veldig opptatt av at vi skal rekke besøk,vennemiddager og barnebursdager i helgene.Helgen som kommer har vi f.eks 2 besøk på samme dag,og føler det blir i overkkant mye.Er det vanlig å føle seg så sliten og "asosial" nå på slutten? Jeg tar vitaminer og jerntilskudd,så tror ikke jeg mangler noe. Anonymkode: fac57...0b6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Helt vanlig å være helt tappet og helt vanlig å ha mye energi Jeg hadde blitt sliten av to besøk om dagen uten å være gravid, så tror du bør ta en alvorsprat med mannen din. Anonymkode: 11e69...c21 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Er også i uke 35 og er helt gåen. Tar null initiativ til sosiale ting nå, det frister bare ikke. Sliter i tillegg mye med kynnere, så er ganske inaktiv nå. Kjedelig, men det er tungt nå på slutten. Viktig å lytte til kroppen og ikke stresse Anonymkode: 6b8f7...e5c 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Har egentlig mest lyst å si nei til alt sosialt nå Anonymkode: fac57...0b6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig mest lyst å si nei til alt sosialt nå Anonymkode: fac57...0b6 Man da gjør du det Jeg har knapt sett et folk siden august da jeg har hyperemesis, så den lille perioden du har igjen går det nok kjempebra om du ikke er sosial. Anonymkode: 11e69...c21 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man da gjør du det Jeg har knapt sett et folk siden august da jeg har hyperemesis, så den lille perioden du har igjen går det nok kjempebra om du ikke er sosial. Anonymkode: 11e69...c21 Tenker at jeg får prøve å dra i besøk nr.1 den dagen,og eventuelt droppe besøk 2 om jeg ikke orker.Bare det at samboer blir så skuffet ,og det påvirker meg litt...Nå holder vi som nevnt på å flytte, og han ønsker at vi skal ha en innflyttingsfest når vi er kommet i hus. Eneste helg som er ledig nå før babyen kommer er helgen før jeg skal ta keisersnitt. Selv om det bare er snakk om noen få venner gruer jeg meg skikkelig, da jeg allerede nå er trøtt av flyttingen og ofte stuper til sengs tidlig. Er det innenfor å si at denne festen bør vente, siden det er 3 dager før ks? Anonymkode: fac57...0b6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker at jeg får prøve å dra i besøk nr.1 den dagen,og eventuelt droppe besøk 2 om jeg ikke orker.Bare det at samboer blir så skuffet ,og det påvirker meg litt...Nå holder vi som nevnt på å flytte, og han ønsker at vi skal ha en innflyttingsfest når vi er kommet i hus. Eneste helg som er ledig nå før babyen kommer er helgen før jeg skal ta keisersnitt. Selv om det bare er snakk om noen få venner gruer jeg meg skikkelig, da jeg allerede nå er trøtt av flyttingen og ofte stuper til sengs tidlig. Er det innenfor å si at denne festen bør vente, siden det er 3 dager før ks? Anonymkode: fac57...0b6 Dere venter en baby sammen så jeg synes ikke han har noen rett til å bli skuffet over en avlysning. Selvfølgelig kan den vente. Det er vel mye bedre at du er så uthvilt som mulig før babyen kommer og ikke sliter deg ut med festligheter og sosiale begivenheter nå rett før? Er det noen som blir skuffet, ja så synd for dem. Nå må du faktisk prioritere deg og den kommende babyen. Anonymkode: 11e69...c21 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 Disse siste ukene er DINE. Du skal bruke de akkurat slik du føler for og ikke slite deg ut på alt andre vil. Kroppen trenger ro nå til å samle opp energi (ja jeg vet det ikke kjennes sånn ut) til fødsel eller for din del keisersnitt. Sett grenser med god samvittighet du 😉 Anonymkode: 61ca7...840 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 Innflytningsfest 3 dager før planlagt KS? Der hadde jeg nok satt meg på bakbeina, gitt Er selv i uke 37 og orker ingen ting, så å stelle i stand til besøk og ha folk i hus er temmelig uaktuelt. Anonymkode: 28f5e...045 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #10 Skrevet 27. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Innflytningsfest 3 dager før planlagt KS? Der hadde jeg nok satt meg på bakbeina, gitt Er selv i uke 37 og orker ingen ting, så å stelle i stand til besøk og ha folk i hus er temmelig uaktuelt. Anonymkode: 28f5e...045 Føler det sånn jeg og. Blir andpusten av helt enkle hverdagslige oppgaver som å tømme oppvaskmaskin eller re opp sengen. Da må jeg sette meg ned og ta pauser etterpå. Er det normalt ? Anonymkode: fac57...0b6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #11 Skrevet 27. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler det sånn jeg og. Blir andpusten av helt enkle hverdagslige oppgaver som å tømme oppvaskmaskin eller re opp sengen. Da må jeg sette meg ned og ta pauser etterpå. Er det normalt ? Anonymkode: fac57...0b6 Ja Anonymkode: 28f5e...045 1
Bokdamen Skrevet 27. januar 2018 #12 Skrevet 27. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler det sånn jeg og. Blir andpusten av helt enkle hverdagslige oppgaver som å tømme oppvaskmaskin eller re opp sengen. Da må jeg sette meg ned og ta pauser etterpå. Er det normalt ? Anonymkode: fac57...0b6 Helt normalt. Hør på kroppen din og ro helt ned 😘 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #13 Skrevet 27. januar 2018 Godt å høre at dette ikke er uvanlig. Ganske slitsomt å ha det sånn Anonymkode: fac57...0b6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #14 Skrevet 28. januar 2018 Hva trodde du? Kroppen har jobbet, og jobber beinhardt med å gro en baby 😄 Ta heller vare på kroppen din! Tenk på alt den gjør som ikke man tenker over en gang. Klart man blir sliten 😅 Anonymkode: 18d76...c67 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #15 Skrevet 28. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva trodde du? Kroppen har jobbet, og jobber beinhardt med å gro en baby 😄 Ta heller vare på kroppen din! Tenk på alt den gjør som ikke man tenker over en gang. Klart man blir sliten 😅 Anonymkode: 18d76...c67 Det er sant! 👍kroppen gjør jo mye man ikke tenker over ja..Har lenge lurt på om jeg bare er blitt dorsk og i dårlig form.hehe. Anonymkode: fac57...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå