Miss.Wildfox Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Jeg begynner å gå tom for diverse hudprodukter og har lyst å prøve noe nytt. Har endel porer jeg ikke har fått bukt med men aldri vært hos hudpleier for ordentlige produkter men det vil jeg unne meg nå. Noen som har forsøkt green peel og ansiktsproduktene til Dr.Schrammek?
Almond Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Ikke enda men har bestilt prøver på bb creamen. Begynt med Elixir 15% så trenger en bb cream som gir mer fukt en Elizabeth Arden pro sin spf50
laperla Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 15 timer siden, Almond skrev: Ikke enda men har bestilt prøver på bb creamen. Begynt med Elixir 15% så trenger en bb cream som gir mer fukt en Elizabeth Arden pro sin spf50 Hvor kan en få bestilt prøver på bb creamen? 😊
Almond Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 44 minutter siden, laperla skrev: Hvor kan en få bestilt prøver på bb creamen? 😊 EBay bestilte jeg fra. Det er da 5 prøver i «poser». Du kan kjøpe tuber i 15,30 og 50ml. 15ml koster i overkant av 300 her. Tipper posene tilsvarer 15ml. Kom på litt over 100 lappen ink frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå