Gå til innhold

Er det meg eller han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en kvinne på 36 år som er skilt for 5 år siden , og for 2.5 år siden fant jeg meg en ny kjæreste med 2 små barn.

Situasjonen er at vi bor 1 times tid kjøretur ifra hverandre og han har 1 barn fra før som han har delt omsorg for så vi kan ikke bo sammen .

Han mener at siden vi ikke bor sammen kan vi ikke feire jul, nyttår eller planlegge å være sammen i høytidene.

Men han kan feire men barnas mor, og jeg ville aldri nektet moren og se barna julaften.

Mennæ jeg og min ex har barna annenhver jul, der han har ny kjæreste og for meg er det en selvfølgelighet at det er hun han feirer med. Men jeg bor bare 500 m unna så jeg får komme innom en tur å si hei.

Vi har enda ikke sammen en eneste kveld på 2.5 år uten at han har skrevet sms med xn, synes det er supert at di har et godt samarbeid for barna. Det har jwg og min x også, men man trenger jo ikke ha daglig kontakt? Vi har enda ikke lagt oss en lørdagskveld eller våknet en søndagsmårgen uten at han ligger å skriver sms med henne.

Da jeg konfronterte han med dette ble han kjempeirritert og anklagde meg for løgn.

Synes dere jeg overreagerer eller har jeg grunn til reagere?

Anonymkode: c4bb8...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du overreagerer ikke. For meg er dette snodig oppførsel av han. Virker ikke som at han er helt over x'n...

• Liker 8
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Høres ut som for mye drama i tillegg til avstanden...hadde ikke orket.

Skrevet

Er du helt sikker på at han ikke bor sammen med henne han kaller sin ex?

Anonymkode: 93325...65f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er en kvinne på 36 år som er skilt for 5 år siden , og for 2.5 år siden fant jeg meg en ny kjæreste med 2 små barn.

Situasjonen er at vi bor 1 times tid kjøretur ifra hverandre og han har 1 barn fra før som han har delt omsorg for så vi kan ikke bo sammen .

Han mener at siden vi ikke bor sammen kan vi ikke feire jul, nyttår eller planlegge å være sammen i høytidene.

Men han kan feire men barnas mor, og jeg ville aldri nektet moren og se barna julaften.

Mennæ jeg og min ex har barna annenhver jul, der han har ny kjæreste og for meg er det en selvfølgelighet at det er hun han feirer med. Men jeg bor bare 500 m unna så jeg får komme innom en tur å si hei.

Vi har enda ikke sammen en eneste kveld på 2.5 år uten at han har skrevet sms med xn, synes det er supert at di har et godt samarbeid for barna. Det har jwg og min x også, men man trenger jo ikke ha daglig kontakt? Vi har enda ikke lagt oss en lørdagskveld eller våknet en søndagsmårgen uten at han ligger å skriver sms med henne.

Da jeg konfronterte han med dette ble han kjempeirritert og anklagde meg for løgn.

Synes dere jeg overreagerer eller har jeg grunn til reagere?

Dette reagerer jeg på.

Hvorfor kan dere ikke flytte sammen, er vel mange som har delt omsorg for barna? Hvorfor kan dere ikke feire jul sammen bare fordi dere ikke bor sammen og dama er der? Hvorfor er hun der hele jula? Hvorfor MÅ han tekste henne hele tiden i ditt nærvær? 

Jeg syns det er spesielt for å være ærlig. Kjempebra at han har et godt samarbeid med ex og bryr seg om barna, men mye av det du forteller gir ingen mening for meg. Jeg hadde bedt om en forklaring, men prøvd å spørre uten å virke anklagende. 

• Liker 2
Skrevet

Dette her hadde jeg ALDRI giddet. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg har aldri likt noen så godt som jeg liker han, men synes han er skikkelig ufølsmom og egoistisk til tider.

Pga barna går på forskjellige skoler, og ingen av oss vil flytte barna. Synes det funker greit å være " særboere" men jeg synses etter 3 år man skal få t del i den andres liv både hverdager/høytider/bursdager osv.

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor han må ligge å tekste henne hver dag, han kan vente med å svare henne men piper tlf er han snar med å svare, spesielt irriterende når det er henne 99% sv tilfellene.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Han er fortsatt KÅÅÅÅT på x'en

Skrevet

Med tanke på at du selv også er mor så burde du bare spare deg selv for det dramaet og komme deg vekk. Er ganske åpenbart at han ikke er over x'n sin. Dump han og nyt livet! Finnes mange fisker i havet, du er jo bare 36 år og fortsatt ung!  :nordvesta: Er nok bedre mannfolk der ute enn en slik person som ikke klarer å være ærlig. 

Anonymkode: 66907...d6d

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, got2go skrev:

Nei, du overreagerer ikke. For meg er dette snodig oppførsel av han. Virker ikke som at han er helt over x'n...

Jo, det er han men han lar henne enda ha kontroll, pga hun kan bli sur og vanskelig ovwmfor barna tror jeg..

Men det han ender opp med er en sur kjæreste, eller ingen kjæreste..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at du selv også er mor så burde du bare spare deg selv for det dramaet og komme deg vekk. Er ganske åpenbart at han ikke er over x'n sin. Dump han og nyt livet! Finnes mange fisker i havet, du er jo bare 36 år og fortsatt ung!  :nordvesta: Er nok bedre mannfolk der ute enn en slik person som ikke klarer å være ærlig. 

Anonymkode: 66907...d6d

Takk for der.

Det finnes absolutt mange fisker i havet.

Jeg er jo blitt kjempeglad i han og barna, og barna går godt overens.. men er vel kanskje bedre nå enn senere, når man uansett ikke tror på noen framtid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...