AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Hei! Jeg vurderer å studere IT. Har dere noen erfaringer? Hva bør jeg velge? Går det an å følge undervisningen ved en høyskole eller universitet uten å flytte til studiestedet? Leste om en som studerte på UIO, men bodde i Bergen og det gikk helt fint. Jeg har sett på nettstudier på itfag.no også, men det koster jo litt. Anonymkode: c2545...f4f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Jeg gikk informatikk med interaksjonsdesign, og det hadde i hvert fall vært umulig å fullføre fra Bergen. Masse praktisk gruppearbeid hver uke hele bacheloren, pluss obligatorisk oppmøte på gruppetimer i grunnkurs i objektorientert programmering og på ex phil seminar første semester. Anonymkode: f626c...869
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 NTNU har nettbasert IT også, kanskje det er noe for deg? Anonymkode: f42d9...671
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Takk for svar dere to! Vurderte sterkt Informasjonsbehandling på NTNU fordi det er nettstudie, men har ikke R1 matte ennå. Skal kanskje ta R1 eksamen til høsten tenker jeg og evt. ta noen enkeltemner på itfag, så jeg slipper å vente til høsten 2019. Men hadde å begynt å studere uten krav til R1 matte til høsten. Har så lyst til å begynne å studere, for til høsten er jeg 25 år. Anonymkode: c2545...f4f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar dere to! Vurderte sterkt Informasjonsbehandling på NTNU fordi det er nettstudie, men har ikke R1 matte ennå. Skal kanskje ta R1 eksamen til høsten tenker jeg og evt. ta noen enkeltemner på itfag, så jeg slipper å vente til høsten 2019. Men hadde å begynt å studere uten krav til R1 matte til høsten. Har så lyst til å begynne å studere, for til høsten er jeg 25 år. Anonymkode: c2545...f4f Du har fortsatt noen dager til å melde deg opp til R1! Da søker du studier i vår, og så ettersender du resultatet på R1 når det kommer til samordna Er det noen spesiell grunn til at du ikke kan flytte til et sted de har IT studier? Det er veldig mange høyskoler og universitet som har dette, så om det er drømmen ville jeg nok vurdert om igjen om det ikke kan la seg gjøre å følge undervisning. IT har ofte en del teamarbeid og prosjekter, og så gjør det sosiale studiet mye mer morsomt. Anonymkode: f42d9...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå