AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Hvilket tidspunkt på døgnet trener du? Og hvor ofte trener du, hvilken type trening? Trenger litt inspirasjon. Jeg liker egentlig best å trene på kveldstid. Men av ulike årsaker bør jeg noen ganger legge treningsøkten til morgen/formiddag. Problemet mitt da, er at jeg blir utrolig rastløs allerede senere samme dag, og ikke minst hele dagen etter! Føler det blir så "lenge" siden sist jeg trente, glemmer nesten treningsøkter jeg har før kl 12 på dagen Anonymkode: 57fc9...6c0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Føler det på samme måte som deg. Jeg trener alltid mellom 18 og 19. Trener både intervaller og styrketrening, tre ganger i uka. For meg passer det best å trene på kvelden fordi det tar en evighet å tørke håret etter dusjing. Og da er det best å trene etter jeg er ferdig med å være ute. Rett og slett. Anonymkode: e4c79...a28
Hjärtat Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Jeg trener omtrent alltid på morgenen, før jobb. Er på treningssenteret kl. 6, trener styrke og ellipse eller jogger på mølla eller ute når det er fint vær. Trener tre-seks ganger i uka.:)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler det på samme måte som deg. Jeg trener alltid mellom 18 og 19. Trener både intervaller og styrketrening, tre ganger i uka. For meg passer det best å trene på kvelden fordi det tar en evighet å tørke håret etter dusjing. Og da er det best å trene etter jeg er ferdig med å være ute. Rett og slett. Anonymkode: e4c79...a28 Så bra vi er flere! Jeg trener ca. 5 ganger i uka. Et annet problem blir hvis jeg f.eks. trener kveldstid mandag, og helst vil få til en økt på tirsdag også. Skal jeg legge denne til morgenen, blir det jo veldig kort tid mellom mandags- og tirsdagsøkta. Da føler jeg heller for å trene kveld på tirsdag også. Men som sagt er jeg egentlig nødt til å legge noen av øktene til morgenen. Anonymkode: 57fc9...6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå