AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Har ei venninne som jeg er utrolig glad i. Vi har det kjempe bra sammen, har samme humor og kan fortelle hverandre alt. Vi har svært like meninger, og dessverre har vi samme smak når det gjelder gutter også. Greit nok at vi har samme smak, men når begge liker den samme gutten, da blir det umiddelbart kleint for min del. Deler kollektiv med en utrolig fyr som er både kjekk og har den sykeste personligheten (positivt). Han er liksom perfekt. Helt siden starten har jeg crusha på han, og dette fortalte jeg til venninna mi. 3 mnd. senere, fortalte hun at hun begynner å like han hun også. Jeg syns det ble kleint når hun kom til meg oftere og oftere og begynte å snakke mer og mer om hvor kjekk og hyggelig denne gutten er, så jeg trakk meg unna og løy om at jeg ikke crusher på han lenger. Nå er det en annen gutt også som bi møtte på fest. Vi syns begge han er kjekk, og hun har prøvd å matche med han på Tinder. Da jeg sa at det ville jeg også gjøre, så sa hun at jeg ikke skulle og at hun ville ha han. Dermed trakk jeg meg unna, igjen. Føler liksom at det blir en konkurranse mellom oss når vi er i nærheten av disse guttene, hvor jeg alltid trekker meg tilbake fordi jeg ikke vil ødelegge vennskapet. Mens hun pynter seg og gjør seg dritfin for de, så kan jeg gå sminkelød i pysj når de er tilstedet... Lurer på hva dere tenker om dette? Vil aldri la gutter komme i mellom venninner og meg, men samtidig syns jeg jeg er tåpelig som alltid er den som trekker meg tilbake, for å bevare vennskapet. Hvis noe skulle skjedd mellom meg og en av disse guttene (har nesten skjedd før) så er jeg redd hun ville blitt sur/såra, så holder alltid tilbake når jeg er i nærheten av de... Vil som sagt ikke ødelegge vennskapet, men syns det er drit å ikke la nor utvikle seg når jeg har en sjanse... Hilsen J22 Anonymkode: 8b677...5ab
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Siden du kan snakke med venninnen din om alt, kan du kanskje diskutere problemstillingen med henne? Anonymkode: 1eb0c...c9c
Perle Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 (endret) Da får jo gutten velge hvem av dere han vil ha. Han er jo ikke sånn at han er en "ting" dere blir enige om hvem som skal få. Endret 26. januar 2018 av Perle 1
bortebra Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Hadde en sånn situasjon med en venninne av meg. Hun var begeistra for en fyr i vennegjengen. Jeg holdt meg unna. Og så begynte hun å holde på med bestekameraten til denne fyren. Da fyren benytta anledninga til å tilstå sine følelser for meg, ble jeg veldig usikker. Jeg sa nei først, men hun datet bestekameraten hans og virka interessert nok i han, så til slutt ga jeg etter og klinte med fyren. Hun ble sur. Og hun gikk rundt og fortalte alle en underlig versjon om hvordan hun hadde kunne velge mellom de to kameratene, og jeg hadde tatt restene, og jeg aksepterte dette fordi jeg følte at jeg hadde gått over en grense da jeg begynte å holde på med fyren. Men det føltes fryktelig ydmykende. Og det hele toppa seg da hun ble full på en fest hjemme hos denne fyren, alle i dramaet var tilstede, inkludert han hun datet, og hun begynte å snakke til fyren min om hvor mye bedre person hun var enn meg. Og det rett fremfor meg. Og fyren min var tydelig ukomfortabel, men hun bare fortsatte og fortsatte, og fyren min begynte å forsvare meg, naturlig nok, ettersom vi datet. Og jeg sto der med klump i magen og ønska meg bare vekk fra hele situasjonen. Det lagde seriøse riper i vennskapet vårt. Jeg tror ikke hun selv skjønte hvordan oppførselen hennes så ut utenfra. Men ja. Jeg skyr unna alle menn hun kunne lagt sitt blikk etter det.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 10 minutter siden, bortebra skrev: Hadde en sånn situasjon med en venninne av meg. Hun var begeistra for en fyr i vennegjengen. Jeg holdt meg unna. Og så begynte hun å holde på med bestekameraten til denne fyren. Da fyren benytta anledninga til å tilstå sine følelser for meg, ble jeg veldig usikker. Jeg sa nei først, men hun datet bestekameraten hans og virka interessert nok i han, så til slutt ga jeg etter og klinte med fyren. Hun ble sur. Og hun gikk rundt og fortalte alle en underlig versjon om hvordan hun hadde kunne velge mellom de to kameratene, og jeg hadde tatt restene, og jeg aksepterte dette fordi jeg følte at jeg hadde gått over en grense da jeg begynte å holde på med fyren. Men det føltes fryktelig ydmykende. Og det hele toppa seg da hun ble full på en fest hjemme hos denne fyren, alle i dramaet var tilstede, inkludert han hun datet, og hun begynte å snakke til fyren min om hvor mye bedre person hun var enn meg. Og det rett fremfor meg. Og fyren min var tydelig ukomfortabel, men hun bare fortsatte og fortsatte, og fyren min begynte å forsvare meg, naturlig nok, ettersom vi datet. Og jeg sto der med klump i magen og ønska meg bare vekk fra hele situasjonen. Det lagde seriøse riper i vennskapet vårt. Jeg tror ikke hun selv skjønte hvordan oppførselen hennes så ut utenfra. Men ja. Jeg skyr unna alle menn hun kunne lagt sitt blikk etter det. Godt folk har forskjellig smak for å si det sånn og godt du har venner du kan stole på. Not. Det sier forresten veldig mye om disse guttene da. Tror ikke man bare skal bebreide venninna. Anonymkode: 684c1...2aa
bortebra Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt folk har forskjellig smak for å si det sånn og godt du har venner du kan stole på. Not. Det sier forresten veldig mye om disse guttene da. Tror ikke man bare skal bebreide venninna. Anonymkode: 684c1...2aa Vet ikke om det sier så mye om dem? De visste jo ikke at hun hadde et øye til en av dem fra før av. Jeg burde ikke gått for fyren selv om hun var opptatt, det ser jeg jo, om det er noen det sier noe om så er det vel. meg.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 20 minutter siden, bortebra skrev: Vet ikke om det sier så mye om dem? De visste jo ikke at hun hadde et øye til en av dem fra før av. Jeg burde ikke gått for fyren selv om hun var opptatt, det ser jeg jo, om det er noen det sier noe om så er det vel. meg. Jeg skjønner ikke hva du mener rett og slett. Anonymkode: 684c1...2aa
himmeloghav Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne som jeg er utrolig glad i. Vi har det kjempe bra sammen, har samme humor og kan fortelle hverandre alt. Vi har svært like meninger, og dessverre har vi samme smak når det gjelder gutter også. Greit nok at vi har samme smak, men når begge liker den samme gutten, da blir det umiddelbart kleint for min del. Deler kollektiv med en utrolig fyr som er både kjekk og har den sykeste personligheten (positivt). Han er liksom perfekt. Helt siden starten har jeg crusha på han, og dette fortalte jeg til venninna mi. 3 mnd. senere, fortalte hun at hun begynner å like han hun også. Jeg syns det ble kleint når hun kom til meg oftere og oftere og begynte å snakke mer og mer om hvor kjekk og hyggelig denne gutten er, så jeg trakk meg unna og løy om at jeg ikke crusher på han lenger. Nå er det en annen gutt også som bi møtte på fest. Vi syns begge han er kjekk, og hun har prøvd å matche med han på Tinder. Da jeg sa at det ville jeg også gjøre, så sa hun at jeg ikke skulle og at hun ville ha han. Dermed trakk jeg meg unna, igjen. Føler liksom at det blir en konkurranse mellom oss når vi er i nærheten av disse guttene, hvor jeg alltid trekker meg tilbake fordi jeg ikke vil ødelegge vennskapet. Mens hun pynter seg og gjør seg dritfin for de, så kan jeg gå sminkelød i pysj når de er tilstedet... Lurer på hva dere tenker om dette? Vil aldri la gutter komme i mellom venninner og meg, men samtidig syns jeg jeg er tåpelig som alltid er den som trekker meg tilbake, for å bevare vennskapet. Hvis noe skulle skjedd mellom meg og en av disse guttene (har nesten skjedd før) så er jeg redd hun ville blitt sur/såra, så holder alltid tilbake når jeg er i nærheten av de... Vil som sagt ikke ødelegge vennskapet, men syns det er drit å ikke la nor utvikle seg når jeg har en sjanse... Hilsen J22 Anonymkode: 8b677...5ab Høres ut som du er den snille i vennskapet. Jeg ville heller gått etter de mennene jeg var interessert i. Ikke la hun få vite det. Da begynner hun å styre deg. Kjør din egen greie. Dere vil vel begge finne en mann å slå dere til ro med og det har dere full rett til, så får dere heller konkurrere og la mannen bestemme hvem han vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå