Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Vil helst ha bildene i svart /hvitt. Fra tiden 1900 og frem til 1970. Noen som vet litt om dette?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Vil tro du kan finne noe på antikvariater.
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Jeg vet om en bitteliten postkortsjappe i Paris, men det kan jeg bnok bare drømme om og kanksje ikke helt det du var ute etter heller.
Gjest lupe Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 en liten butikk som heter los lobos. tror den ligger i sofienberg eller grünerløkka.
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Hva med å gjøre et søk på www.art.com ? Mener å ha sett en del sort-hvit bilder av gamle filmstjerner. :-)
Gjest miau Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 "nytrykte" av den gamle typen får du kjøpt på Filmateket i Oslo. Jeg har også vært på et antikvariat i Storgata (oslo), hvor de hadde tusenvis av gamle postkort, originale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå