AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Jeg sitter her på 3.dagen med ekstrem vond hals.. Nå i natt har jeg ikke sovet, da smertene var så store at jeg holdt på å gråte ved svelging. Har vært hos legen og hun sa "paracet og ibux". Jeg har prøvd å gurgle saltvann, gurgle sitronvann, curamed, sove med skjerf og den nye hals-smertestillende zyx. Ingenting av dette har hjulpet og jeg begynner nå å bli litt smådesperat. Noen som har noen mirakelkurer? Anonymkode: 81f12...626
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Sitronte med honning (ikke glasert honning, ekte honning). Anonymkode: b2f1d...fee
Gjest hmc Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Se om du har hvite prikker bak i ganen ved mandlene, da kan du trenge antibiotika. Jeg fikk påvist det i går, etter to dager på kur er jeg bedre. Men om ikke det er bakterieinfeksjon så er det ikke hjelp i. Google da etter kjerringråd.
Oktnxbye Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Vidunderkuren jeg alltid bruker mot vond hals (så fremst det ikke er halsbetennelse - da skal man vel ikke drikke varmt?) er blandingen kokt vann, fersk ingefær, sitron og honning. Jeg bruker stavmikser for å få best utnytte av ingefæren. God bedring
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 Maksdose paracett + maksdose ibux. Kan kombineres. Varmt skjerf, hele døgnet. Strepsils, rett før du sovner (sukkeret gjør ingenting da det kun er en gang). Jegermeister, jeg tuller ikke - det virker som bare det. Anonymkode: acc87...438
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter her på 3.dagen med ekstrem vond hals.. Nå i natt har jeg ikke sovet, da smertene var så store at jeg holdt på å gråte ved svelging. Har vært hos legen og hun sa "paracet og ibux". Jeg har prøvd å gurgle saltvann, gurgle sitronvann, curamed, sove med skjerf og den nye hals-smertestillende zyx. Ingenting av dette har hjulpet og jeg begynner nå å bli litt smådesperat. Noen som har noen mirakelkurer? Anonymkode: 81f12...626 Gurgle saltvann hver 3. time. Det lindrer ikke det spor, poenget er rett og slett å harke opp alt det bakteriefylte gøgget du har nedi der så det går over raskere. Så drikker du varm te. Helst ingefær, men hva som helst varmt lindrer. Og så lider du deg gjennom det - det går over. Hoster du nattestid så ha vann ved sengen og sov med hodet høyt. Anonymkode: 3da05...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå