AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Vi gifter oss til sommeren og spørsmålene rundt videre økonomi er et spørsmål. Jeg tjener mest og har en god solid blanding av egenkapital i form av bolig og sparing. Han har lite på bok enn så lenge. Så da er spørsmålet. Hva gjør vi så? Jeg ønsker ikke felles økonomi, og delvis særeie. Men kanskje en slags mellomløsning. Hvordan har andre løst det? Anonymkode: 97279...5db
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Vi hAr 100% felles. Anonymkode: af1c4...2e0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Vi er ikke gift ennå, men kommer til å beholde separat økonomi. Anonymkode: c3d88...fe1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Vi har separat økonomi, men har felles bolig hvor vi eier 50/50. Vi betaler 50/50 på boligen (lån, kommunale utgifter, vedlikehold etc), men ellers har vi "våre egne" penger. Sånn situasjonen er nå er jeg student (med påfølgende studentøkonomi) og mannen min tjener omtrent 1 mill (etter skatt). Så han velger å betale for ferier, byturer og andre utskeielser. Men jeg har ikke tilgang til hans bankkonto. Anonymkode: cd115...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå