Cessa74 Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Jeg fikk et duftlys i gave for noen år siden, som jeg fant under en kommodetømming.. Og det viser seg å være det beste duftlyset jeg noensinne har brukt! (og jeg har prøvd mange forskjellige..) Når jeg nå forsøker å finne flere, så er det ingen som selger det lenger?? Mulig firmaet ikke eksisterer lenger.. Men mulig noen snille sjeler her kan hjelpe og er bedre på googling enn meg? Merket heter Eadie & Wallace - scented candle - firmaet er australsk.. Det var seriøst det beste duftlyset ever ifht både varighet og spredning av god lukt i hele rommet, skulle gjerne hatt flere av de.
kat-e Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Noe ala dette ? : https://www.amazon.com/Eadie-Wallace/pages/14063247011 1
Cessa74 Skrevet 26. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2018 Takk - ja -det er dette merket! Men leter etter lysene, ikke de med duftpinner. Men tusen takk! (Jeg tror søren meg ikke det firmaet eksisterer lenger...)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Har du sjekket bokklubben.no? Selv synes jeg at Yankee candle er tipp topp. Anonymkode: 76a01...084
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 Lettere for oss om du poster bilde av både esken og lyset (to seperatebilder, nærmest mulig) Anonymkode: e96fd...0c9
Pmaxqueen Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Et raskt google søk og vipps er det masse? Hmm.. https://www.google.no/search?q=eadie+and+wallace+australia+candle&oq=eadie+%26+wallace+of+australia+cand&aqs=chrome.1.69i57j0.3592j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Cessa74 Skrevet 28. januar 2018 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2018 Takk - det har jeg også kommet frem til.. Det er to som selger på ebay, men har kontaktet dem, de har ikke mer enn det ene lyset.. Det samme med det ene lyset på amazon. Så det jeg har prøvd å finne ut er om det er noen forhandlere som fortsatt selger merket - så man kan velge selv hva man ønsker. Det lyset jeg hadde er ikke det samme som disse 3 privatpersonene selger.. Men har forstått at firmaet dessverre ikke eksisterer mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå