AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Har hatt det sånn hele livet, er nå 36. Er det ingenting å gjøre med det? Prepper med tørrsjampo eller skum, har hårspray i underveis. Det sklir ut før jeg har fått krøllet hele håret ferdig. Anonymkode: c051b...6c0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Jeg bruker GHD sin varmebeskyttende spray, den hjelper også og gir bedre hold i frisyren mens man ordner den. Kanskje noe for deg? Anonymkode: bc396...1b9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Sånn har jeg også alltid hatt det, men har erfart at krøllene holder bedre om man holder de oppe i 30-40 sekunder, altså til de har blitt helt kalde, før man slipper de. Altså når du tar ut krølltangen fra en rull, så legg hånden tett på rullen når den glipper fra tangen så håret ikke faller ned, for da vil tyngdekraften rette ut krøllene noe som skjer mye lettere når håret er varmt, så hold det "oppe" med en cup'et hånd til "spiralen" fra tangen har blitt kald før du slipper og lar hårlokken henge fritt. Anonymkode: b688e...f8f
mlifjeld Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Sett krøllene opp med bobbypins når du er ferdig med å krølle en krøll. Slik at de blir avkjølt mens de er oppsatt. Det var det de gjorde før i tiden og jeg lover deg det trikset funker fortsatt. Da trenger du ikke hårspray etterpå og krøllene kan gres ut og er bouncy. Gjorde dette på tanta mi før et bryllup og hun var superfornøyd. Hun var også overaska over at jeg brukte null hårspray. Hun bruker mye hårspray..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå