Mounira76 Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Jeg og 14 åringen blir alene hjemme noen uker i sommer og jeg har så utrolig lyst til at vi skal reise bort 1 av ukene i juli. Hvor skal vi dra?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Just now, Mounira76 said: Jeg og 14 åringen blir alene hjemme noen uker i sommer og jeg har så utrolig lyst til at vi skal reise bort 1 av ukene i juli. Hvor skal vi dra? Hva er budsjettet? Hvor lenge er dere villige til å fly? Vil dere ha strand eller by? All inclusive eller AirBnB? Anonymkode: 8735c...995
Jølle Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Ta dere en rundtur i Norges land,ferie til syden er så oppskrytt når vi bor i ett geografisk paradis
Mounira76 Skrevet 26. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er budsjettet? Hvor lenge er dere villige til å fly? Vil dere ha strand eller by? All inclusive eller AirBnB? Anonymkode: 8735c...995 Vi er åpen for alle forslag Hvor ville du reist? Vi har vært i New York, Boston, Paris, Marokko, Vest Sahara, Østerrike, Tyskland, Mexico, Gran Canaria, Fuerteventura, Kreta og Mallorca så vil gjerne oppleve en ny plass.
reiseglad Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 Ei uke? Barcelona, London, Lisboa, Nice, Malaga eller tilsvarende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå