Gå til innhold

Teen mom 2 David

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som reagerer på at MTV står og ser på og nærmest godtar hva denne mannen gjør mot barna sine? 

Anonymkode: 8c0f2...834

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør han? Og hvem er David?

Anonymkode: 3bbaf...19b

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør han? Og hvem er David?

Anonymkode: 3bbaf...19b

Google David eason, mannen til jenelle.

Anonymkode: 8c0f2...834

Skrevet

Hva gjør han mot barna? Kan du ikke si det her? Ha, jeg er lat og gidder ikke å google

Anonymkode: 9cac1...21a

• Liker 1
Skrevet

Ja*

Skrevet

MTV skal bare filme, ikke bryte inn. Men ja, jeg syns han virker som en aggressiv dust

Anonymkode: 03fe4...783

• Liker 1
Skrevet

Jenelle ender jo bare opp med douchbags uansett. What else is new? Hun lærer jo aldri. Men David er skikkelig creepy. Grøss! :haar:

Skrevet (endret)

Jeg synes jeg har sett han mishandle den mellomste sønnen til Jenelle opp til flere ganger ( i serien), og de har også truet den lille gutten på 3 år ell hva det er med bank :( blir trist av å se på Teen Mom 2.

Endret av Vinglass
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Vinglass skrev:

Jeg synes jeg har sett han mishandle den mellomste sønnen til Jenelle opp til flere ganger ( i serien), og de har også truet den lille gutten på 3 år ell hva det er med bank :( blir trist av å se på Teen Mom 2.

Å dette bare filmer MTV uten å gjøre noe? Hvor er barnevernet?

• Liker 1
Skrevet

Det er fremdeles vanlig med fysisk avstraffelse i USA, og i mange stater er det også lovlig så lenge det ikke setter merker eller du bruker hjelpemidler.

Enkelte mener fremdeles at du ikke er en god mor eller far om du ikke tar deg tid til å lære barna "right from wrong" ved å ta deg tid til å gi dem en ordentlig omgang juling om de har gjort noe galt sånn at det blir folk av dem også.

😔 Hilsen amerikaner. 

Anonymkode: c7f1a...f38

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...